3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten


Lieve leden,







Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!





Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.



Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.



We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.



Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!



Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!



quote:poppedotje schreef op 14 oktober 2010 @ 13:26:

[...]





Kom je feestvieren?



Das lief van je, maar ik ga eens lekker met mijn plantjes rommelen en in het zonnetje zitten..



Alle reacties Link kopieren
quote:lunaan schreef op 14 oktober 2010 @ 13:25:

Ik verveel me............



Nog zes en halve maand te gaan...



Zucht.......

Wat ben je toch een ongelooflijke huillie!

Eerst klagen dat je zo hard moet werken, en nu klagen dat je vrij bent.

Tsssk!

luun-uit 06-123456789

Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Luna, ik houd echt van je, maar nie zo klagen hoor!
Alle reacties Link kopieren
*
anoniem_101898 wijzigde dit bericht op 14-10-2010 15:42
Reden: voegt niks toe aan het leven
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
*
anoniem_101898 wijzigde dit bericht op 14-10-2010 15:43
Reden: idem
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
*
anoniem_101898 wijzigde dit bericht op 14-10-2010 15:43
Reden: en deze ook maar
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ga maar eens iets anders doen, jullie zijn toch allemaal weg.



Dagdag!
Alle reacties Link kopieren
Zo, even een halfuurtje rust voor de volgende storm met visite pff
Alle reacties Link kopieren
Owjee uhhh noem mij maar gek maar ik heb een msn uitnodiging van 1 van jullie (denk ik) maar weet niet wie...
voor Floor

voor ukkepop
Alle reacties Link kopieren


Ik schuif ff aan voor een flink stuk taart. Lekker.
Alle reacties Link kopieren
Kop chocolademelk erbij en even rust nu.

Hoi Spuk.
Gefeliciteerd met Ukkepop Pop!
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 14 oktober 2010 @ 15:09:

Gefeliciteerd met Ukkepop Pop!







Wanneer is die van jou aan de beurt?
quote:poppedotje schreef op 14 oktober 2010 @ 15:12:

[...]









Wanneer is die van jou aan de beurt?Begin volgende maand.
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 14 oktober 2010 @ 13:29:

[...]



Wat ben je toch een ongelooflijke huillie!

Eerst klagen dat je zo hard moet werken, en nu klagen dat je vrij bent.

Tsssk!

luun-uit 06-1234567890900-123456789

Wel naar het goeie nummer, anders is ze hier zo weer!
Alle reacties Link kopieren
Mijn lieve kleine meisje is gewoon 2 nu, ik heb zo voor haar gevochten, zoveel overwonnen om haar te krijgen!



Ze is zo mooi, zo lief, zo gezond, ik ben elke dag dankbaar voor haar bestaan



Ik hoop dat ik haar (en haar zus) groot mag zien worden, dat ze zelf ook mooie gezonde kinderen krijgen en vooral dat ik ze gelukkig zie zijn



Damn, ik ben altijd emo als er een poppetje jarig is....
Alle reacties Link kopieren
en trouwens
Alle reacties Link kopieren
Ahhhw wat mooi gezegd, Pop.

voor jou
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 14 oktober 2010 @ 15:15:

[...]



Begin volgende maand.Heeft ze het stampen en nee gillen al ontdekt?

Klampt ze zich al vast aan paaltjes/bomen/stoelen als ze niet meewilt?
Alle reacties Link kopieren
de electricien is ook bijna klaar. Mijn toilet staat nog, maar moet vanaf nu met een emmer water doorspoelen.



Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 14 oktober 2010 @ 15:18:

[...]





Heeft ze het stampen en nee gillen al ontdekt?

Klampt ze zich al vast aan paaltjes/bomen/stoelen als ze niet meewilt?Dat doet ze vanaf het begin al, wanneer Floor haar weer eens op de trein zet. Maar helpt niks!
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 14 oktober 2010 @ 15:18:

de electricien is ook bijna klaar. Mijn toilet staat nog, maar moet vanaf nu met een emmer water doorspoelen.

Als dat alles is. Voor hetzelfde geld had je misschien in een gat in de tuin gemoeten, toch...
Alle reacties Link kopieren
Friez, ik heb een oproep voor schoeisel gedaan op het kwartettopic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven