3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten


Lieve leden,







Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!





Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.



Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.



We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.



Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!



Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!



Alle reacties Link kopieren
BAM wat een ongelofelijk mooie post. Van het verhaal dat er aan ten grondslag ligt heb ik maar zo hier en daar een flard meegekregen, maar voldoende om een beetje beeld te hebben. Sommige mensen fladderen maar wat rond en lijken ondergedompeld in een pot glitterpritt. D'r lijkt altijd wel iets leuks (of tijdverdrijvends..) aan te blijven plakken. Andere mensen zijn door het leven zodanig gezandstraald dat er niets aan blijft hangen. Totdat ze zelf hun armen wijd doen.



Ik hoop dat je het hele leven vangt, niet alleen deze lucky bastard (want dat vind ik hem). Met stralende zonnen, uitbundig geluk en veel, heel veel buikpijn van het lachen in plaats van lachen om de pijn te dragen.



Het ga je goed. You are indeed, one bad ass mom.
Alle reacties Link kopieren
goeiemorgen!



pop, gefeliciteerd met ukkepop!
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Sprank, trut je laat me janken op de vroege ochtend!
Alle reacties Link kopieren
goeiemorgen!



Pop: gefeliciteerd met Ukkepop



BAM: mooie post. Blijf genieten van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
mooie posts BAM en sprankelend!
Mooie post BAM lief! You go!
Alle reacties Link kopieren
Zo dan met recht hier Goedemorgen!



Wat een mooie postings op de vroege morgen!







Het blijft hier een warm bad!
Zijn jullie ook zo benieuwd naar alle kadootjes die we gaan krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Popp, gefeliciteerd met ukkepop.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Nog geen tijd gehad om bij te lezen, maar hoe staat het met de katers? Of hebben jullie je gedragen...



Poppekind is jarig begrijp ik, dus: gefeliciteerd!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 14 oktober 2010 @ 08:23:

Zijn jullie ook zo benieuwd naar alle kadootjes die we gaan krijgen?
Alle reacties Link kopieren
De electriciteitsman is druk bezig.

En ik niet
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allemaal,



Niet meegefeest, nog niet bijgelezen. Had effe een dipje gisteravond. Begrijp dat er mooie dingen gezegd zijn. Jammer dat ik het heb moeten missen, maar ik ga het zeker nog even teruglezen.

Vanaf deel 39, maart dit jaar heb ik meegeschreven en ik vond / vind het nog steeds erg prettig om lief en leed te delen en af en toe gewoon lekker te geinen. Ik heb er veel aan gehad. Lof voor iedereen
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 14 oktober 2010 @ 08:23:

Zijn jullie ook zo benieuwd naar alle kadootjes die we gaan krijgen?



HebberT



Ik heb even voor jullie geshopd;





Moge allemaal trouwens.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Thnx voor de kadootjes. Al blijft het een beetje karig natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 14 oktober 2010 @ 09:20:

Thnx voor de kadootjes. Al blijft het een beetje karig natuurlijk.Tja, de verpaupering slaat toe.
quote:friezinnetje schreef op 14 oktober 2010 @ 09:34:

[...]





Tja, de verpaupering slaat toe.



Slaat toch nergens op? Ik wil kadootjes!

Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 14 oktober 2010 @ 09:36:

[...]





Slaat toch nergens op? Ik wil kadootjes!

Heb je wel een wensenlijstje ingeleverd??
Alle reacties Link kopieren
Enne, je hebt je kadootje al gehad toch?? Verkorting van je vakantie??



quote:friezinnetje schreef op 14 oktober 2010 @ 09:42:

[...]





Heb je wel een wensenlijstje ingeleverd??



Verlang lijstje Floor:



- Knikkers.

- Wavebord.

- Vakantie naar een tropisch eiland.

- Lassie hond.

- Ford Transit.

- I-phone.

- LCD tv.

- Dolby surround system.

- Horloge.

- Wit gouden sieraden.

- Nieuwe schoenen.

- Ontbijt op bed.

- .............
quote:FlorisFlorijn schreef op 14 oktober 2010 @ 10:08:

[...]





- Vakantie naar een tropisch eiland.-Wanneer kom je ?
Oja



Mogguh
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 14 oktober 2010 @ 10:08:

[...]





Verlang lijstje Floor:



- Knikkers.

- Wavebord.

- Vakantie naar een tropisch eiland.

- Lassie hond.

- Ford Transit.

- I-phone.

- LCD tv.

- Dolby surround system.

- Horloge.

- Wit gouden sieraden.

- Nieuwe schoenen.

- Ontbijt op bed.

- .............























Alle reacties Link kopieren
En toen was mijn geld op....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven