Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meurning!
Ja ze hebben een huis gekocht.

Hier om de hoek...

Dat is van heel ver naar best wel erg dichtbij en daar moet ik erg aan wennen.
Goedemorgen!

Lekker toch, Amalia.

Ik zou wel willen dat mijn schoonouders dichterbij woonden voor Juul
Nou, echt om de hoek Bam? Straatje waar ik altijd doorheen loop, waar mijn poort op uitkomt? Het pleintje waar ik in de zomer vaak sta?

Ik vind het erg dichtbij.

Maargoed ze zijn nogal uithuizig dus ik denk dat ik ze ws nog minder vaak zie dan nu . We zullen het wel merken.

Hoe gaat de zwemles van Juul?
quote:amalia schreef op 14 oktober 2010 @ 09:54:

Ja ze hebben een huis gekocht.

Hier om de hoek...

Dat is van heel ver naar best wel erg dichtbij en daar moet ik erg aan wennen.Dat kan ik me voorstellen. En wat vindt je kerel ervan dat zijn schoonouders om de hoek komen wonen?
Dat is inderdaad dichtbij. Gosje wel.
Relaxed wel
Wel handig met oppas. Hier in de straat woont op de hoek de ouders en 5 huizen verder zoon met gezin. Gaat hier nog altijd goed. Maar ik zou ook moeten slikken. Beste vriendin gaat volgende maand verhuizen, woonde nu naast haar ouders (ze werd verliefd op de buurman toen ze nog thuis woonde ). Daar zou ik niet naast willen wonen; 'Kind het is prachtig weer, waarom heb je de ramen niet open?' Maar goed, dat zegt misschien meer over haar ouders

Jin, schat Maxi:

Schat Mini:

Ow, dat is wel errug dichtbij ja Amalia. Kunnen ze vanuit nieuwe stulp in jullie slappkamer kijken? Dan heb je echt een probleem.

Wat is er toch met die Yuri eigenlijk? Weer iets met drugs?

Anyway, heeeeel hard aan het werk nu want moet op tijd weg om Maatje op te halen (gesjees altijd donderdag, niks aan).
Yuri is een junk. Jammerdebammer voor hem. Einde oefening mag ik aannemen. Hopelijk heeft hij ook een vak geleerd.
Ha, een playmobilnegerT! Wat lief bedacht van oma, zo'n speurtocht met schat!

Chez nous nog geen schatkaarten gesignaleerd trouwens.
quote:Suze02 schreef op 14 oktober 2010 @ 10:41:

Yuri is een junk. Jammerdebammer voor hem. Einde oefening mag ik aannemen. Hopelijk heeft hij ook een vak geleerd.Wat een sukkel (iets met ezels en stenen...).
Hel, dat had Maxi bedacht, onderweg moesten we oma ophalen (volgens de schatkaart ). Vanmorgen wilde hij wel weer

Wilde hier nog iemand een piratenfeestje geven? Ik heb gisteren allerlei piratenspulletjes bij de Hema gekocht.

Suus, hoe gaat het met je groene laarzenjacht?
quote:Helenita2 schreef op 14 oktober 2010 @ 10:42:

[...]

Wat een sukkel (iets met ezels en stenen...).Inderdaad. Kansloos type.
Mamax, ben er nog niet uit. Toch jurk kopen en dan andere kleur laarzen? Met bijpassende riem dan? Of jurk laten voor wat hij is en andere top met matching laarzen kopen? Keuzes, keuzes, keuzes....
Jurk doen, daar koop je wel iets bij.
quote:Star schreef op 14 oktober 2010 @ 10:51:

daar koop je wel iets bij.Zal ook echt wel moeten want kan echt niet met zwart of grijs en das wel ongeveer wat er in de kast staat.
Eens met Star, ik vond de jurk helemaal geweldig. Die laarzen van Sooco (met dat gebreide stuk erboven) ook trouwens.
Ik ga mokkel maar eens in bed gooien. Zo terug
quote:amalia schreef op 14 oktober 2010 @ 10:13:

Nou, echt om de hoek Bam? Straatje waar ik altijd doorheen loop, waar mijn poort op uitkomt? Het pleintje waar ik in de zomer vaak sta?

Ik vind het erg dichtbij.

Maargoed ze zijn nogal uithuizig dus ik denk dat ik ze ws nog minder vaak zie dan nu . We zullen het wel merken.

Hoe gaat de zwemles van Juul?

Ik hoef ze niet om de hoek te hebben als ik het over mezelf heb, maar voor Juul zou het wel heel erg fijn zijn.

Maar goed als mijn moeder om de hoek zou komen te wonen zou ik heel hard gaan gillen

Zwemles gaat wel goed, afgelopen weekend niet geweest ivm de Judo dus zaterdag maar weer eens ziens.

Zwemt l nu 2 of 1x per week amalia?
Hier overigens een plattegrond tekenaar, hij heeft gelukkig nog niet ondekt dat je ook schattenkaart kan tekenen

Juul won de eerste prijs met de herfstfietstocht, ook zo cute.

En hij had zoveel bart-smit kaarten en zakgeld, dat we het maar zijn gaan opmaken. Meneer heeft een heuze mobigo spelcomputer! Wel heerlijk rustig acter in de auto
Bam, krijgt Juul elke week zakgeld? Wat leuk! Ben ik nog niet aan begonnen. Knap van Juul, een eerste prijs!

Mamax, leuke schatten hebben ze! Ik vind het echt zo leuk hoe hij dat bedacht heeft, en slim .

Amalia, wel heel erg handig met oppas en zo! Wat vind jouw vent ervan? En je zus woont toch ook vlakbij? Lekker knus .
Meer mama met dr creatieve schmink ;)

Ja juul krijgt 50 cent zakgeld per week.
voor Bam dan!! Knap zeg, leuk! Wat lief dat zakgeld. Wat koopt hij er zoal van?
hahaha net zo veel eigenlijk, laatst toevallig een belleblaas

En vorige week heeft hij zijn knip omgekieperd om de spelcomputer te kopen en nu is hij blut

Hij mag er mee doen wat hij wil in principe.

Alleen voor de verjaardagen van opa's oma's peettante moet juul van zijn eigen geld een kadootje kopen.

Daarnaast mag hij nog wat kopen wat wij betalen, dus het wat duurdere kado.

En als iets bijvoorbeeld 1,- is dan stop ik later stiekem 50 cent terug in zijn portomoneetje

Het was hier laatst juffendag en er was gevraagd om 1 bloem voor de juffen mee te nemen.

Juul zoekt 2 bloemen uit, pakt zijn portomoneetje en loopt naar de kassa. Ik zeg wat ga jij doen met je portomonee Juul?

Nou mama: Wat dacht je van de bloemen betalen?

Zo liefff

Het koste nog even om hem te overtuigen dat ik ze zou betalen, hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven