Good Luck!
donderdag 14 oktober 2010 om 15:05
Wat leuk, die schatkaarten. Hoe komen ze daar nou op?
Amalia, dat vaccinatieonderzoek is blijkbaar in deze omgeving.
Ik doe het dus niet. Wel vaccineren hoor.
Jee, die ouders van je! Hebben jullie er veel over gesproken samen?
Mijn moeder zag laatst mooie appartementen hier in de straat, maar ik heb het haar verboden haha.
Bam, heb je die foto van judo geplaatst of niet?
Maffe moeder zeg. Was vast nooit goed in sport en richt haar pijlen nu op zoons prestaties.
Star, ik zag in mijn ooghoek Cee in een superponcho. Leuk zeg, 'vintage'?
Is Mal op vakans? Denk dat ze dan heel leuk financieel nieuws mist, veronderstel dat zij ook de algemene tegemoetkoming krijgt.
Fijn thuiskomen dan.
Hel, sterkte met je zware hoofd. Lekker gezwommen?
CG is helemaal maf van musicals (van studio 100). Nu komen ze in de herfstvakantie allemaal op tv (wederom)!
Amalia, dat vaccinatieonderzoek is blijkbaar in deze omgeving.
Ik doe het dus niet. Wel vaccineren hoor.
Jee, die ouders van je! Hebben jullie er veel over gesproken samen?
Mijn moeder zag laatst mooie appartementen hier in de straat, maar ik heb het haar verboden haha.
Bam, heb je die foto van judo geplaatst of niet?
Maffe moeder zeg. Was vast nooit goed in sport en richt haar pijlen nu op zoons prestaties.
Star, ik zag in mijn ooghoek Cee in een superponcho. Leuk zeg, 'vintage'?
Is Mal op vakans? Denk dat ze dan heel leuk financieel nieuws mist, veronderstel dat zij ook de algemene tegemoetkoming krijgt.
Fijn thuiskomen dan.
Hel, sterkte met je zware hoofd. Lekker gezwommen?
CG is helemaal maf van musicals (van studio 100). Nu komen ze in de herfstvakantie allemaal op tv (wederom)!
donderdag 14 oktober 2010 om 17:32
Jurk wel doen Suze, maar geen riem eromheen. Dat vind ik er niet uitzien.
Donkerbruine stretchlaarzen?
Uhh, ouders ja nee niet over gesproken. Wel gezegd dat ik het niet zo leuk vond maar dat viel wel mee vonden ze. Heel verhaal. Man denkt er hetzelfde over. Ach, het zal wel meevallen. Zus woont ook in het dorp ja, daarom komen ze ook. Maar die woont een kilometer verderop, is toch anders.
Ik ga even wat foto's van mijn geweldige dochter op Hyves zetten.
Nog 3 berichten en dan is deze vol!
Donkerbruine stretchlaarzen?
Uhh, ouders ja nee niet over gesproken. Wel gezegd dat ik het niet zo leuk vond maar dat viel wel mee vonden ze. Heel verhaal. Man denkt er hetzelfde over. Ach, het zal wel meevallen. Zus woont ook in het dorp ja, daarom komen ze ook. Maar die woont een kilometer verderop, is toch anders.
Ik ga even wat foto's van mijn geweldige dochter op Hyves zetten.
Nog 3 berichten en dan is deze vol!