Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Jongelui, daar zijn we weer!
Alle reacties Link kopieren
oe wat een mooi op plaatje hebben jullie! Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Suus, kun je geen mooie lichte laarzen vinden en in de goeie tint groen laten verven?



Dan je wel Tutje!
Zeg, geen Happy New Topic hier
Alle reacties Link kopieren
Huh?? tekst pleitte.



Nou ja het was zoiets:



Best slim ja.

Ik wist alleen niet dat het een uurtje was.

En half 9 vind ik wel fijn, want had het de rest van de dag lekker relaxed
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!!!!!!





Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Noes, get a life
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Shit nu ga ik eerst die foto maken...
Alle reacties Link kopieren
Is dat weer nieuw om mensen een happy new topic te wensen? Heel stom



Beige laarzen, ook heel mooi bij een groene jurk.



Ik zeg groen op groen niet doen
quote:amalia schreef op 14 oktober 2010 @ 19:11:

Is dat weer nieuw om mensen een happy new topic te wensen? Heel stom



Beige laarzen, ook heel mooi bij een groene jurk.



Ik zeg groen op groen niet doen



Is toch aardig van Trutje en Noes? Bedasnkt heur dames!



Maar Amaal, waaaaaaar komt dat beige dan teruhuhug??? Dat kan toch nie zonder terug komen?

En zie nog ff mijn laatste berichten in dichte deel
Alle reacties Link kopieren
Haha, die kleuren die terug moeten komen. Ben benieuwd wat er straks voor kleur bij verzonnen wordt.

Ik zag gelijk laarzen voor me, maar die zijn niet aan jou besteed, Suus! Zonder hak.



Amalia, wat een skeetje. Echt een meisje he. En je ziet duidelijk dat het er 1 van jouw lichting is. Leuk hoor.



Iemand nog interesse in restant behang (voor 1 klein muurtje) Dotty van Ferm Living? Anders ligt het hier lelijk te worden.
Alle reacties Link kopieren
Aaaah, een nieuw topic. Ik was jullie al kwijt!



Ik zeg groen doen!

Hahahahaha wat een rijmtalent, sorry Oudste rijmt de hele dag en dan ga je er wat in mee he. Mamma, keuken, neuken! Dat rijmt! Mamma, wat is neuken? Eh....
Alle reacties Link kopieren
Compu, zet jij eens een foto van jouw blauwe schaap op de groep. Ik ben ook benieuwd naar hem!
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 14 oktober 2010 @ 19:37:

[...]





Is toch aardig van Trutje en Noes? Bedasnkt heur dames!



Maar Amaal, waaaaaaar komt dat beige dan teruhuhug??? Dat kan toch nie zonder terug komen?

En zie nog ff mijn laatste berichten in dichte deel Heb je mijn berichtje nog gezien? Is dat nog een optie?
Alle reacties Link kopieren
Even inbreken op jullie topic hoor, maar lees toevallig jouw laatste opmerking Compu. I love behang Dotty van Ferm Living, dus als niemand van deze dames belang heeft, dan zou ik het graag van je overnemen als je dat goed vindt. Tegen betaling natuurlijk.



Mag ik hier dan ook meteen even mijn mening over de laarzen voor onder Suus' Anna-jurk geven? Eens met Amalia dat groen op groen niet doen is. Vond de laarzen die je zelf plakte mooi, met die 'sok' eraan.



En geen Happy Topic dus voor Star en consorten.
Alle reacties Link kopieren
Suze kom op je bent geen Antiliaan toch? Onee die bestaan ook niet meer.

Anyway, alleen antilianen dragen schoenen die bij hun outfit passen qua kleur.
Alle reacties Link kopieren
Compu toch, oproepjes horen hier niet, dat zou jij toch moeten weten .
Alle reacties Link kopieren
Rebbel ik wil best een happy topic
Alle reacties Link kopieren
Van Cin, Juud en Kokos nog geen reactie gekregen betreft sint. Denken jullie dat ik ervan uit kan gaan dat ze niet meedoen? Wil wel lootjes gaan trekken!
Alle reacties Link kopieren
Haha wat is het leven met jullie soms toch heerlijk.



dag op het werk gehad, moest nog langer door ook



Kom ik hier zie ik geklets over matching boots (ik wil het toch ook hoor, dat de kleur iig ergens terugkomt)

Geklets over ouders die heeeeeel dicht bij komen wonen. Niet helemaal mijn ding, een beetje dichter oké maar om de hoek

En dat mensen niet opschieten met de lootjes, troost je Jinny. Wij doen het met 7 volwassenen (de kinderen krijgen natuurlijk gewoon alles van die goeie man) en ik ben al anderhalve week bezig. Met extra mail en sms erbij, dus jij hebt nog best een lekkere respons.
quote:enka schreef op 14 oktober 2010 @ 21:59:



Kom ik hier zie ik geklets over matching boots (ik wil het toch ook hoor, dat de kleur iig ergens terugkomt)





JAAAAAAAHHHH een medestander!



Amaal, ik zeg net: moet jij niet nodig naar Curacao?
En Jinny, ik ben er bij hoor met die lootjes. Toch?
Alle reacties Link kopieren
Hee Rebbel, leuk dat jij het ook leuk vindt!

Wacht idd even de dames af. Wat is je mail?



Trusten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven