Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Beterschap voor Jongste Jin!



En wat doet je meneer zo de laatste tijd? Ik denk dat alle klussen bij jullie thuis wel gedaan zijn ondertussen ?
Ik had voor Meetje gewoon Hema taart. Ook best leuk en lekker.
En nu heb ik zin in wat lekkers maar we hebben niks
Alle reacties Link kopieren
Meneer gaat morgen weer aan de bak!!!!
Naat, was vandaag de condoleance?



Mamax, hoest meis? Goed gegaan???
Alle reacties Link kopieren
Kind heeft 39 koorts, heeft een jeukend en druppend oog, hoest en proest. En meneer is morgen weg en oudste heeft eerste zwemles. Gaat weer zoals het altijd gaat bij ons.
Kijk eens aan! Helemaal over dus?? Wat fijn zeg!!!
Toch sneller dan november dus
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd hoe het met Mamax gaat.
quote:Jinny schreef op 15 oktober 2010 @ 22:09:

Kind heeft 39 koorts, heeft een jeukend en druppend oog, hoest en proest. En meneer is morgen weg en oudste heeft eerste zwemles. Gaat weer zoals het altijd gaat bij ons.Winter is coming to town
Alle reacties Link kopieren
Ja, is echt zo fijn! Kan helaas wel terugkomen, maar goed. Nu is nu!
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 15 oktober 2010 @ 22:09:

[...]





Winter is coming to town Als Santa nou mee kwam, hadden we tenminste nog cadeaus
Ik zal hem een kaartje laten sturen vanaf de Noordpool
He inderdaad fijn zeg!

Was je hem thuis al zat ook?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, alleen als we per ongeluk eens samen boodschappen gingen doen kwam ik ineens thuis met van die vreemde dingen, verder vond ik het erg relaxed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 15 oktober 2010 @ 22:12:

Ik zal hem een kaartje laten sturen vanaf de Noordpool
Hoest Polennieuws Suus?
De Polen zijn te duur bleek vandaag. Kansloze offerte een week te laat. Dus gaan we gewoon zonder Polen bouwen
Jaaaaaa leuk! Wanneer gaat het van start?
Alle reacties Link kopieren
Hadden ze maar geen Pool moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang gaat het duren?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn bed in. Verwacht een lange nacht . Trusten!
Zal wel volgend jaar worden vrees ik. Duurt 4 weken ongeveer. Dat was ook nog zowat: die Polen doen er 8 weken over... Gekkenhuis!
Su, die pump die je in andere topic plakte, te gaaf.
quote:Jinny schreef op 15 oktober 2010 @ 22:22:

Ik ga mijn bed in. Verwacht een lange nacht . Trusten!



Hopelijk valt het mee voor jou en jongste

Slaap lekker.



Ik ga zo ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven