Good Luck
zaterdag 16 oktober 2010 om 09:49
zaterdag 16 oktober 2010 om 10:15
Jongste koorts gezakt gelukkig, maar het is niks waard. Veel gedronken gelukkig. Vanmiddag zwemles Suus, om 15.00 uur. Ben benieuwd!
Amalia, haha echt grappig .
Bam, wat koop je bij de taartenshop? Marsepein, uitstekers, glanspoeder en ga zo maar door tot 100¤ . Moet ik voor je vragen of ze naar Nederland versturen?
Amalia, haha echt grappig .
Bam, wat koop je bij de taartenshop? Marsepein, uitstekers, glanspoeder en ga zo maar door tot 100¤ . Moet ik voor je vragen of ze naar Nederland versturen?
zaterdag 16 oktober 2010 om 10:56
Ik ben er weer!Voel me weer prima. Gisteren was even afzien, werd pas om 18 uur weer gevoerd Bleek achteraf dat ik nog geluk heb gehad, het was al even spannend of ik nog geopereerd zou worden (het liep uiteindelijk uit tot 16.30) kwam er nog een spoedgeval binnen ook. Gelukkig was ik net te ver in de procedure, anders had ik maandag terug kunnen komen. Wond gaat ook goed. Geen last (alleen als ik er op druk, maar dat lijkt me logisch), slapen ging ook goed.
Appelboorpartjesgeval ook al eens gezien, maar haalt die het klokhuis er wel goed uit? Heb zo'n hekel aan harde stukjes in m'n appel.
Jin, voor werkende vent! Jongste nog niet beter dus. Kan hij voor zwemles nog even slapen? Zet mij maar op het kastanjeboor lijstje, heb hem nog niet gezien, maar het klinkt superleuk.
Amaal, wat schattig, z'n eerste stopwoordje Het is me bij Maxi nog niet opgevallen, zal er eens op letten.
zaterdag 16 oktober 2010 om 11:39
quote:amalia schreef op 15 oktober 2010 @ 23:07:
Sterkte idd Jin...
Weet iemand nog die site waar Mal die Uggs toen had gekocht vanuit de US?
Ja Shopbob maar die leveren niet meer naar NL. Jij gaat toch zelf binnenkort?
Anders www.sheepskinshoes.com
Sterkte idd Jin...
Weet iemand nog die site waar Mal die Uggs toen had gekocht vanuit de US?
Ja Shopbob maar die leveren niet meer naar NL. Jij gaat toch zelf binnenkort?
Anders www.sheepskinshoes.com
zaterdag 16 oktober 2010 om 18:55
Zwemles was oke! Hij heeft wel watervrees, maar is toch maar mooi het bad ingedoken. Ik vind het zo raar, ze hebben hier alleen een bad waar ze niet kunnen staan, maar goed. Aangeraden wordt twee keer per week (zijn alle cursussen hier). Arm kind, het is echt veel voor hem. Twee keer ergo, gym, twee keer zwemmen en één a twee keer Nederlandse les. Je zou er moe van worden zeg .
zaterdag 16 oktober 2010 om 19:20
zaterdag 16 oktober 2010 om 19:24
zaterdag 16 oktober 2010 om 20:16
Vond ik ook knap ja, helemaal omdat hij best watervrees heeft en wij na zijn babyzwemmen haast nooit meer met hem zijn gaan zwemmen (doordat Jongste dat niet mocht deden we liever andere dingen). Zal best even duren denk ik bij hem. Heeft Ceetje eigenlijk zwemles?
Leuk uitstapje met oudste dame. Gezellig he? Was je alleen met haar?
Leuk uitstapje met oudste dame. Gezellig he? Was je alleen met haar?
zaterdag 16 oktober 2010 om 21:34
Haai girls,
Hoe is het leven hier?
Jin heb je een duitse taartshop ontdekt of lees ik er weer naast? Goed dat Oudste toch het water in sprong. Hier had Sjors ook watervrees echt tot gillends toe in het water maar afgelopen zomer dook hij er ook zomaar in.
Star welke film ben je geweest? Hoop geld he, ook nog lekker popcorn gekocht? Wel gezellig die uitstapjes met z'n tweetjes zo af en toe.
Amaal geweldig dat stopwoordje, Sjimmie gebruit precies hetzelfde woordje, klinkt ook zo schattig uit de mond van een twee jarige. Ga jij weer naar de US?
Suze fijn feestje vanavond! Een leuk feest? Meneer ziek scheelt weer oppas, heb je een vaste oppas of zouden ze uit logeren gaan?
Mamax ik lees dat je geopereerd bent, fijn dat het achter de rug is, moest je onder narcose?
Hoe is het leven hier?
Jin heb je een duitse taartshop ontdekt of lees ik er weer naast? Goed dat Oudste toch het water in sprong. Hier had Sjors ook watervrees echt tot gillends toe in het water maar afgelopen zomer dook hij er ook zomaar in.
Star welke film ben je geweest? Hoop geld he, ook nog lekker popcorn gekocht? Wel gezellig die uitstapjes met z'n tweetjes zo af en toe.
Amaal geweldig dat stopwoordje, Sjimmie gebruit precies hetzelfde woordje, klinkt ook zo schattig uit de mond van een twee jarige. Ga jij weer naar de US?
Suze fijn feestje vanavond! Een leuk feest? Meneer ziek scheelt weer oppas, heb je een vaste oppas of zouden ze uit logeren gaan?
Mamax ik lees dat je geopereerd bent, fijn dat het achter de rug is, moest je onder narcose?
zaterdag 16 oktober 2010 om 21:59
Schattig? ECHT irritant ha ha. Nee valt mee hoor.
Ik ga naar NY als mijn dochter doorslaapt. Zo niet dan ga ik niet mee, want ik ga mijn ouders niet opzadelen met 3 kinderen waarvan er ook nog een 1 tot 2x wakker wordt per nacht
Lekker vooruitzicht Jin, bedankt voor je opbeurende woorden.
Nummer van kokos al? Anders zet ik het wel even bij de krabbels op Hyves.
Lekker duur Star! Mijn vader was laatst met L naar Toy Story 3D geweest, heb hem niet over de prijs gehoord bedenk ik me nu. Ben zelf al in geen jaren in de bios geweest. Heb een nogal grote tv en een harde schijf vol films . Vraag me af wat mijn laatste bioscoopfilm was... Eens denken...
Ik ga naar NY als mijn dochter doorslaapt. Zo niet dan ga ik niet mee, want ik ga mijn ouders niet opzadelen met 3 kinderen waarvan er ook nog een 1 tot 2x wakker wordt per nacht
Lekker vooruitzicht Jin, bedankt voor je opbeurende woorden.
Nummer van kokos al? Anders zet ik het wel even bij de krabbels op Hyves.
Lekker duur Star! Mijn vader was laatst met L naar Toy Story 3D geweest, heb hem niet over de prijs gehoord bedenk ik me nu. Ben zelf al in geen jaren in de bios geweest. Heb een nogal grote tv en een harde schijf vol films . Vraag me af wat mijn laatste bioscoopfilm was... Eens denken...