Good Luck
donderdag 14 oktober 2010 om 19:37
quote:amalia schreef op 14 oktober 2010 @ 19:11:
Is dat weer nieuw om mensen een happy new topic te wensen? Heel stom
Beige laarzen, ook heel mooi bij een groene jurk.
Ik zeg groen op groen niet doen
Is toch aardig van Trutje en Noes? Bedasnkt heur dames!
Maar Amaal, waaaaaaar komt dat beige dan teruhuhug??? Dat kan toch nie zonder terug komen?
En zie nog ff mijn laatste berichten in dichte deel
Is dat weer nieuw om mensen een happy new topic te wensen? Heel stom
Beige laarzen, ook heel mooi bij een groene jurk.
Ik zeg groen op groen niet doen
Is toch aardig van Trutje en Noes? Bedasnkt heur dames!
Maar Amaal, waaaaaaar komt dat beige dan teruhuhug??? Dat kan toch nie zonder terug komen?
En zie nog ff mijn laatste berichten in dichte deel
donderdag 14 oktober 2010 om 20:22
Haha, die kleuren die terug moeten komen. Ben benieuwd wat er straks voor kleur bij verzonnen wordt.
Ik zag gelijk laarzen voor me, maar die zijn niet aan jou besteed, Suus! Zonder hak.
Amalia, wat een skeetje. Echt een meisje he. En je ziet duidelijk dat het er 1 van jouw lichting is. Leuk hoor.
Iemand nog interesse in restant behang (voor 1 klein muurtje) Dotty van Ferm Living? Anders ligt het hier lelijk te worden.
Ik zag gelijk laarzen voor me, maar die zijn niet aan jou besteed, Suus! Zonder hak.
Amalia, wat een skeetje. Echt een meisje he. En je ziet duidelijk dat het er 1 van jouw lichting is. Leuk hoor.
Iemand nog interesse in restant behang (voor 1 klein muurtje) Dotty van Ferm Living? Anders ligt het hier lelijk te worden.
donderdag 14 oktober 2010 om 21:16
quote:Suze02 schreef op 14 oktober 2010 @ 19:37:
[...]
Is toch aardig van Trutje en Noes? Bedasnkt heur dames!
Maar Amaal, waaaaaaar komt dat beige dan teruhuhug??? Dat kan toch nie zonder terug komen?
En zie nog ff mijn laatste berichten in dichte deel Heb je mijn berichtje nog gezien? Is dat nog een optie?
[...]
Is toch aardig van Trutje en Noes? Bedasnkt heur dames!
Maar Amaal, waaaaaaar komt dat beige dan teruhuhug??? Dat kan toch nie zonder terug komen?
En zie nog ff mijn laatste berichten in dichte deel Heb je mijn berichtje nog gezien? Is dat nog een optie?
donderdag 14 oktober 2010 om 21:17
Even inbreken op jullie topic hoor, maar lees toevallig jouw laatste opmerking Compu. I love behang Dotty van Ferm Living, dus als niemand van deze dames belang heeft, dan zou ik het graag van je overnemen als je dat goed vindt. Tegen betaling natuurlijk.
Mag ik hier dan ook meteen even mijn mening over de laarzen voor onder Suus' Anna-jurk geven? Eens met Amalia dat groen op groen niet doen is. Vond de laarzen die je zelf plakte mooi, met die 'sok' eraan.
En geen Happy Topic dus voor Star en consorten.
Mag ik hier dan ook meteen even mijn mening over de laarzen voor onder Suus' Anna-jurk geven? Eens met Amalia dat groen op groen niet doen is. Vond de laarzen die je zelf plakte mooi, met die 'sok' eraan.
En geen Happy Topic dus voor Star en consorten.
donderdag 14 oktober 2010 om 21:59
Haha wat is het leven met jullie soms toch heerlijk.
dag op het werk gehad, moest nog langer door ook
Kom ik hier zie ik geklets over matching boots (ik wil het toch ook hoor, dat de kleur iig ergens terugkomt)
Geklets over ouders die heeeeeel dicht bij komen wonen. Niet helemaal mijn ding, een beetje dichter oké maar om de hoek
En dat mensen niet opschieten met de lootjes, troost je Jinny. Wij doen het met 7 volwassenen (de kinderen krijgen natuurlijk gewoon alles van die goeie man) en ik ben al anderhalve week bezig. Met extra mail en sms erbij, dus jij hebt nog best een lekkere respons.
dag op het werk gehad, moest nog langer door ook
Kom ik hier zie ik geklets over matching boots (ik wil het toch ook hoor, dat de kleur iig ergens terugkomt)
Geklets over ouders die heeeeeel dicht bij komen wonen. Niet helemaal mijn ding, een beetje dichter oké maar om de hoek
En dat mensen niet opschieten met de lootjes, troost je Jinny. Wij doen het met 7 volwassenen (de kinderen krijgen natuurlijk gewoon alles van die goeie man) en ik ben al anderhalve week bezig. Met extra mail en sms erbij, dus jij hebt nog best een lekkere respons.