Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Je bent de enige die ik ken met een jonger zoontje, dus ik denk automatisch aan jou als JZ's kleertjes te klein zijn

Wat voor maat heeft hij nu?

Zo lang je er zelf maar niet hoeft te spelen, Mokkie

Heb je ook een voorkeur voor vriendjes? Hier was laatst een meisje, nou laat maar, liever niet. Van de week een ander klasgenootje en die mag zo nog 10 keer komen van mij, ik had geen kind aan ze, heerlijk.
Ik wilde ook al zeggen dat je op je moeder ging lijken maar wist het ook niet zeker Mokkie,of ik zoiets kan zeggen.Blijkbaar wel en nu staat het er al

Ik heb lekker gesport en ben daarvoor nog even naar de kapper geweest, ook lekker

Ja mijn baas weet ervan Compu en helpt me ontzettend,hij heeft iemand laten komen om mn werkplek goed in te stellen,stuurde een pauzeprogramma voor op de computer(met oefeningetjes!) en nu heeft ie een koptelefoon voor me besteld zodat ik de telefoonhoorn niet zo vaak vast hoef te houden.

De pillen helpen wel ja,maar niet helemaal pijnvrij hoor.

Ik ben wel 3x een beetje dizzy geweest vandaag,ik weet niet of dat ermee te maken heeft.
Had je nog geen headset voor je telefoon? Dat helpt echt enorm vind ik! Nou ja, nu heb ik er geen meer, maar eerder wel, echt een uitkomst. Wat wel zo is, is dat je collega's niet meer door hebben dat je aan de telefoon bent en gewoon tegen je gaan ouwehoeren Maar verder: ideaal!
Nee,maar ik heb ook niet zoveel telefoontjes,als het er 15 per dag zijn is het veel.Mijn collega's ouwehoeren ook tegen me als ik aan de telefoon ben(sommige dan ) Ik stop gewoon mn vinger in mn andere oor.

Ik ga slapen,ben wel klaar/gaar voor vandaag!

Truste
Dat is niet zo veel nee. Klem je de hoorn tussen je hoofd en schouder?
Hahaha, dus jullie proberen me te sparen wb grapjes daarover? Dat is echt niet nodig hoor, we maken er hier thuis ook regelmatig grapjes over en dat vind ik erg prettig. Om het wat luchtiger te maken.

Juultje, ik heb zeker voorkeur wat vriendjes betreft. Ik probeer het zo weinig mogelijk te laten merken, wat meestal wel lukt

Luni, wat fijn dat je baas je zo probeert te helpen. Dat scheelt een hoop.
Ja,ik spaar je liever dan dat het te hard aankomt

Maar blijkbaar is dat niet nodig

Ik heb mn nieuwe schoenen uitgeprobeerd,van de bushalte naar mn werk gelopen,ik dacht dat het 1,3 km was maar het blijkt 3,1 te zijn

Toch was ik er met een half uurtje.Ze zijn oerlelijk maar lopen erg lekker,je schijnt er ook nog eens strakke billen van te krijgen hahahaha.

Ik klem de telefoon niet Juultje maar zit er ook niet een uur mee in mn hand,doorverbinden,al dan niet met aankondiging en klaar
30 euro administratiekosten!! Die zijn niet wijs bij de gemeente. 30 euro extra voor een nieuw rijbewijs, omdat ik 'm kwijt ben...

Ik heb die schoenen wel eens gezien ja, ze zijn inderdaad best eeehhh... bijzonder. Heb je ze de hele dag aangehouden of op je werk iets anders aan gedaan?

Aha, als het alleen doorverbinden is valt het wel mee ja. Toen ik zo'n ding had zat ik vaak lang met mensen aan de telefoon. Nu zet ik 'm op de speaker als ik tegelijk moet typen, heeft toch niemand last van.

30 euro....
Hoe durreffe se

Ik geef je gelijk hoor,belachelijk gewoon

Nee,ik heb ze niet aangehouden Heb altijd een paar makkelijke laarzen of schoenen op mn werk dus omgewisseld.

Tja 30 euro,kun je nog best van uit eten bijv!
Dertig?! Wat erg!

Slim verdiend..

Nu maar hopen dat je 'm niet vindt!

Meneer heeft nu mt 68! Hij is nogal dik

Goeie schoenen Luni. Zou voor mijn wandelavond geschikt zijn! Maar ik wil ze in een winkel passen, maar waar?

Mokkie, wij grappen hier ook heel wat af (zonder dat ze het hoort)! 

Mooie straat wonen we toch.. Ben zo blij met onze stek hier!

CZ was toch ook best flink als baby?

Heb je een vaste wandelavond Compu? Wat leuk,met een clubje of ga je alleen?

Hier hebben ze ze bij Intersport en bij Nelson,weet niet of jullie zo'n winkel daar hebben?Je kunt ze ook online bestellen bij bijv Plutosport maar ik zou ze idd eerst een keer passen.

Fijn he als je prettig woont! Geen gedoe meer op het pleintje enzo

Wij zijn al eerder overgestapt op Ziggo en toen kregen we alle pakketten als proef voor een bepaalde tijd.Alleen waren we toen op vakantie dus we hebben niet veel kunnen kijken.Nu hebben we het filmprogramma op proef genomen voor 5 euro per maand.Ik kijk nu een deense film(toevallig het enige boeiende op dit tijdstip) .
Lekker gesport vanmorgen maar iets in mn rug zit niet goed,iets teveel de nadruk erop gelegd denk ik
Woo, maat 68 al? Dat draagt JZ af en toe nog (shirtjes die groot vallen)! En hij was ook de kleinste niet toen hij geboren werd, maar hij is daarna niet in hetzelfde tempo doorgegaan, hij is nu net 9 kilo...

Oei, voorzichtig dan maar, Luni.

Bij de supermarkt kwamen we een vriendinnetje van JD tegen, dus die is nu hier aan het spelen. O wacht, JD zegt nu: ik ben je vriendinnetje niet meer, maar ik speel wel met je...
Wat een bitch!

Ik doe rustig aan,het is een spier die dwarsligt.Heb nu wel de pijnstillers voor mn arm ingenomen dus misschien helpt dat ook voor mn rug.

Ik ben chili met kip aan het maken,moet een paar uurtjes opstaan tot de kip uit elkaar valt.Het ruikt lekker!!
Ach ja, zo gaat dat bij kleuters:

Jij bent mijn vriendinnetje niet meer!

Jij mag niet op mijn feestje komen!

Een maand eerder had vriendinnetje nog gezegd dat JD haar vriendinnetje niet meer was. Maar ze spelen gewoon samen door.

Klinkt goed zeg! Hoe maak je dat? Hadden we op h niet een receptentopic? Bijna leeg nog?

Morgen verjaardag van buurmeisje, verder niets, kunnen dus een beetje rustig aan doen hoop ik. Ondanks vakantie wordt het een drukke week voor JD.
Waren wij vroeger ook zo? Vast...

Ik heb de chili uit mn boek,was erg lekker! Ik heb er zilvervliesrijst bij gedaan.

Bijna leeg nog? Ikke nie snap nie.... Of bedoel je het topic?

Ik zal binnenkort eens wat van de succesrecepten plaatsen

Op h is dat receptentopic nogal leeg geloof ik. Ik zal er zelf ook weer eens wat posten.

Ik weet het niet meer, hoe wij vroeger waren. Nu zat ik met maar 4 meisjes in de klas (daar was ik er zelf één van dus), dus dan kon je sowieso niet kieskeurig zijn wie je vriendinnetje was...
Ik ben vannacht ziek geworden dus heb Poes helaas af moeten zeggen...het snot loopt bijna mn oren uit

En het is zulk prachtig weer om te lopen........

Ik heb beroerd geslapen,gelukkig van 4 tot 7 een beetje doorgeslapen maar daarvoor en erna kwakkelig.

Heb wel wat paracetamol genomen en net zo'n pijnstiller voor mn arm,zo maar even douchen en neusspray-en

He bah, Luni, beterschap!
Dank je,ik baal er ontzettend van!
Ik heb de hele dag onder een dekentje gehangen en J heeft goed voor me gezorgd.Ik voel me weer wat beter.Word wel een beetje kriegelig omdat ik me eigenlijk niet ziek kan melden morgen,er is een training en ik moet voor een aantal dingen zorgen.Mn invalcollega kan de telefoon wel nemen maar de rest moet ik toch echt zelf doen...

Kan eigenlijk nog wel een ziekdagje gebruiken
Dat is lastig, zou zelf dan inderdaad ook gaan werken. Vroeg naar bed vanavond dus!
Luni, ze zoeken hier nog een paddenstoel voor een kwartet, mocht je zin hebben...quote:Jala5 schreef op 17 oktober 2010 @ 20:31:

Zijn wel al een herfstig kwartet?, ik weet zeker dat er nog een paddenstoel hier rond loopt.
Beterschap Luni!

Ben een beetje van de leg, mijn moeder is niet in orde. Dok is gebeld enzo. Hoop dat het spanningen zijn..
Luni, ik snap 'poes' niet zo.. Uitleg alsjeblief!

Ik zoek 'Rebbel'. Ze heeft gereageerd op een behangaanbieding die ik heb gedaan bij jan. moeders. Op welk topic zou ze te vinden zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven