T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Mijn ex had een keer zuurkool gegeten toen ik uit eten ging. (Hij zag zijn kans) Toen ik thuiskwam ben ik vrijwel direct na binnenkomst over mijn nek gegaan van alleen de lucht die er nog hing.

Dus nee, ik hoef écht écht écht geen kliek
Die lucht blijft inderdaad wel erg hangen, ja.

Ik moet ook stofzuigen enzo. Maar Vito ligt op de bank te slapen en ik vind het zo sneu om hem wakker te zuigen. (Ai, dit kan heel raar overkomen!) En misschien wordt hij van de was vouwen en ramen zemen ook wel wakker, dus dat risico neem ik liever niet.
Ja de was vouwen is een luidruchtig werkje, ik zou het er zeker niet op wagen!

Belangrijkste is hier de afwas, die ga ik dan ook maar even doen en dan mag ik daarna een lekker appeltje.
quote:Travis schreef op 12 oktober 2010 @ 13:35:

Jij bent alleen Erwt toch Erwt? Ik zie ineens een Doperwt.

Jaaa... stom he... dat is iemand die mijn identiteit probeert te jatten

Kezz, irritant, zulke puistjes!

En ja, in bed zou een hoop gewandel schelen, maar voor ons waarschijnlijk ook nóg meer nachtrust, want we zijn allebei erg lichte slapers en zó snel wakker. Tsja... hopelijk trekt het binnenkort weer bij.... Doperwtje is gisteren en vandaag sowieso een beetje jammerend en jengelig
Hier is het huishouden beperkt gebleven tot stofzuigen, maar alleen met als grote Externe Motivatie dat m'n ouders straks langskomen
Halve afwas en 3 sollicitatiebrieven verder....

Ja bezoek is altijd een goede stok achter de deur, dan kan ik het ook echt in een uur helemaal spik en span hebben. Maar ja, er komt niemand...
Zal ik dan maar ik de autp springen, Trav?
Doe maar niet. Je haar walmt nog naar zuurkool.
Nah....
Ik heb bingo ontdekt bij hyvesgames. Verslavend joh! Maar het past wel heel goed bij mijn TBM-imago, natuurlijk. Zie je me al zitten? Nummers roepend tegen het beeldscherm, terwijl Vito op de bank ligt te slapen en de mand met was aan mijn voeten staat?
Kezz

Ik ben omringd door reclamefoldertjes, terwijl de kat tegen me aan ligt te spinnen, mijn kind in bed ligt (en hopelijk stopt met al die geluidjes en gewoon lekker gaat slapen ) en mijn huis opgeruimd is. Wauw. Ik ben een goede huisvrouw. Dat leven is morgen alleen afgelopen
Morgen al? Jemig, wat is dat snel gegaan, zeg!

Succes! Is vast een hele rare dag met alleen maar bijkletsen met collega;s en dossiers doorlezen om weer up-to-date te raken.

Tony: Mama, ben ik gehandicapt?

Ik: ( ) Nee hoor, hoe kom je daar nou bij?

Tony: Nou, dat dacht ik, omdat ik zo veel praat.

Jeej Erwt en je kwam net zo vlakbij het volleerde TBM-schap.

Jammer hoor, weer een talent verloren gegaan.

Tony Tenalady Hoe komen ze erop he
Tony

Echt heel schattig

Dat TBM-schap is vooralsnog niet aan mij besteed. Ik word er namelijk niet leuker van om fulltime te TBM'en. Dan word ik muggenzifterig en zeikerig als Xan niet binnen drie seconden na thuiskomst zijn broodtrommel opruimt, of iets laat slingeren of niet nét zo secuur doet als ik

En toch zou ik me kunnen voorstellen dat ik, wanneer ik eenmaal aan het werk ben, het juist wel weer jammer vind dat ik die drie dagen niet thuis ben. Ik ben heel benieuwd hoe dat is
Je, Erwt, weer aan de bak

Ik heb juist geen videocamera dus das heel handig aan de 5000. En dat scherm blijkt ook wel goed te werken. Maar verder heel D60, maar dan net ff beter

Tony

En bingoscene

Trav, aah die Nemo. Chica doet ook aan van die mega uitstallingen. Gewoon alleen in eigen kamer toestaan
Bonsoir, nous allons au Bretagne. Pour une semaine. Au revoir ma files tres jolies
Veel plezier Inadia!!! Mooie foto's maken dan maar

Hoe was de werkweek Erwt?
Fijne vakantie Inad!
Het is hier pikdonker en het hoost, prettig weekend
Oh, dan zit je echt aan de verkeerde kant van het land, hoor! Hier prima weer. En vakantie.
Jullie nu al? Nu weer droog hier gelukkig want we moeten zo nog even op pad.
Ja, en dat is maar goed ook. Tony is echt bekaf. Kan 's morgens nauwelijks wakker worden en is eigenlijk de hele dag boos. Bij hem echt een teken van vermoeidheid. Ik heb hem afglopen week al een dagje thuisgehouden om bij te tanken, toen werd hij pas om 9.00 uur wakker.
Toch maar even nagekeken en wij moeten nog 1 weekje school.

Vervelend he, als ze zo moe zijn, dan zitten ze zichzelf echt in de weg.
Ja, echt zó sneu! Nemo ook toe aan vakantie of valt het wel mee?

Vito: Mama, jij bent mijn liefde!
Vito cutiepetutie

Nemo kreeg laatst een liefdesbrief (roze hartje volgekliederd) maar het meisje had tegen haar moeder gezegd dat ze niet zeker wist of Nemo nou met haar ging trouwen want hij was ook héél verliefd op zijn moeder

Wij houden het nog wel een weekje vol hier, gooi hem er al wat eerder in laatste tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven