Gezondheid alle pijlers

Boobie-birthday-bash: ascheid van je borsten

14-10-2010 23:07 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik hoop binnenkort een borstverkleining te krijgen. Van een H+ cup naar een goede C/D cup. Maar ik wil toch een soort afscheid nemen van mijn 'oude' grote borsten. Bijv. dmv een siliconen of gipsafdruk, of een sexy fotoshoot. Heeft iemand tips hier voor of andere ideeën om dit stukje mij te bewaren voor later?
Mijn eerste reactie: vraag de plastisch chirurg om dat wat ie weghaalt in een zakkie te doen.

Maar verder noem je zelf al heel wat voorbeelden.
Ik ging juist van niets (echt niets) naar een cup C

Ik heb foto's van voor en na in een mooi album geplakt

evenals het herstel en alle papieren ed

Dit album zit in een doos onder mijn bed samen met een oude bh in maat AA

Een jaar later heb ik trouwens een mooie fotoshoot laten maken van mijn nieuwe zelfverzekerde zelf
Goed idee! En een hele leuke topictitel
quote:spuka schreef op 14 oktober 2010 @ 23:10:

Mijn eerste reactie: vraag de plastisch chirurg om dat wat ie weghaalt in een zakkie te doen.

Maar verder noem je zelf al heel wat voorbeelden.

En dan? Wat wil je met dat zakje doen?

Wat een vies idee.
quote:Merelin schreef op 14 oktober 2010 @ 23:16:

[...]

En dan? Wat wil je met dat zakje doen?

Wat een vies idee.Hoe serieus denk je dat dit voorstel was?
Ik heb even gegoogled op 'gipsafdruk buik' en er kwamen doe-het-zelf setjes van rond de 25 euro langs.

Maar een mooie fotoshoot klinkt ook leuk.

Pas maar op, straks vind je het zo mooi dat je de verkleining afblaast, haha.;-)
The sun does not compare or judge. It shines for all life.
Maar waarom afscheid nemen van je oude borsten? Niet lullig bedoeld hoor, maar je wilt ze toch kwijt?

Als het nu wegens een amputatie oid was kon ik het me voorstellen.

Maar goed, als je het zou willen zou ik er een gipsafdruk van maken.

Succes met de operatie!
tsja.....
Van de gipsafdrukken kun je mss wel kommen (laten) maken, beschilderd en wel en heel veel lol hebben als anderen daar soep ofzo uit eten.
maak gipsafdrukken en gebruik die als soepkommetjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja, Famke, dan had ik ook anders gereageerd hoor.
quote:spuka schreef op 14 oktober 2010 @ 23:18:

[...]

Hoe serieus denk je dat dit voorstel was?Wat een fantastische goede grap!
Een mooie body paint van je borsten.

Net als moeders doen met hun zwangere buik.

Ga met een club vriendinnen stappen en doe een sexy bh met bijpassend laag shirtje aan. Neem met je vriendinnen samen afscheid van dit deel van je lichaam/leven
quote:famke76 schreef op 14 oktober 2010 @ 23:21:

Maar waarom afscheid nemen van je oude borsten? Niet lullig bedoeld hoor, maar je wilt ze toch kwijt?

Als het nu wegens een amputatie oid was kon ik het me voorstellen.

Maar goed, als je het zou willen zou ik er een gipsafdruk van maken.

Succes met de operatie!

Mooi, of deel van je eigen lijf, is niet altijd praktisch. Ik snap heel goed dat je afscheid neemt van je lijf zoals je het kent, hoe onhandig of pijnlijk dat ook is.

Ik heb op mijn 28e een operatie gehad vanwege hartritmestoornissen. En de avond ervoor, hoe naar die aritmiën ook waren, heb ik er ook 'afscheid' van genomen. Het zou beter worden na de operatie, ik wist alleen totaal niet wat ik daarvan kon verwachten. En van een hart, of een te snelle pols, kun je nu eenmaal geen gipsafdruk maken. Ik heb wel kopietjes van mijn ecg's voor en na.
M. cynisme, geen grap.
Tila, ik vind er wel verschil in zitten of je een operatie ondergaat om je leven te redden zoals bij borstkanker of zoals bij jou, en een cosmetische operatie ook al weet ik echt wel dat wanneer je zulke grote borsten hebt als TO, er ook een medische reden aan ten grondslag kan liggen
rosanna08 wijzigde dit bericht op 14-10-2010 23:34
Reden: leestekens zijn best handig
% gewijzigd
Misschien komt mijn reactie wel wat lullig over, is absoluut niet zo bedoeld, maar ik kan me er niets bij voorstellen (ligt hier misschien ook wat gevoelig).

Ik snap ook dat er een medische reden voor is of kan zijn.

En ik vind dat iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt, dus nogmaals: niet flauw bedoeld.
tsja.....
Ik heb op m'n 18e ook een borstverkleining gehad en het enige wat ik heb gedaan is foto's van te voren genomen. Dat was voor mij voldoende, omdat ik het echt ondingen vond op dat moment.
quote:rosanna08 schreef op 14 oktober 2010 @ 23:32:

Tila, ik vind er wel verschil in zitten of je een operatie ondergaat om je leven te redden zoals bij borstkanker of zoals bij jou, en een cosmetische operatie ook al weet ik echt wel dat wanneer je zulke grote borsten hebt als TO, er ook een medische reden aan ten grondslag kan liggen

Ik kan me zo voorstellen dat er bij een cup H wel degelijk een medische grondslag is. Smetplekken, rugpijn, nekpijn, hoofdpijn, noem maar op. Plus ongemak: tieten zijn zwaar - ik heb maar cup D en als ik niet lekker in mijn vel zit dan voel ik ze ook aan mijn schouders trekken. Je kan niet makkelijk de kleren kopen die je wilt, etc.

Mijn operatie was niet levensreddend: ik had best de rest van mijn leven medicijnen kunnen slikken. Maar dat had de kwaliteit van mijn leven behoorlijk verminderd. (en geen kinderen gehad) En dat kan ik me bij tieten cup H ook wel zo voorstellen. Een cup H verkleinen kan ik niet 'alleen maar' cosmetisch noemen.
dat zeg ik ook, er kan ook een medische reden aan ten grondslag liggen en dat zal zeker het geval zijn bij een cup H

Gevoelsmatig is voor mij toch anders en ik heb zelf een borstverkleinende operatie gehad, met medische reden
Ik vind niet dat je deze verandering moet bagattaliseren. Voor TO zal dit een grote stap zijn en haar lijf voorgoed veranderen. Vind het raar om er gelijk borstamputaties bij te halen, dat is compleet iets anders en nogal onaangenaam om zo'n vergelijking te maken.

TO heb geen inspiratie maar ik wens je veel succes met de operatie en plezier met de booby-birthday-bash!
This is not kosher!
Ik zou de fotoshoot doen en dan mooie foto´s laten maken maar ook grappige waarop je goed ziet dat ze voor jou echt te zwaar zijn. Des te mooier gaat de fotoshoot van je nieuwe borsten uit de verf komen!
TO maakt er toch verder geen drama van? Ze vraagt om ideeën, that's it.

Ik zou gaan voor de fotoshoot of de bodypaint.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik wou juist geen "voor" en "na" foto's

vond mn borsten zo lelijk dat ik echt niemand er foto's van ging laten nemen.

En na de operatie was ik zo blij en waren ze zo mooi dat iedereen het mocht zien.

Maar ook geen foto's gemaakt want ik had ze toch altijd bij me

(inmiddels dik 20 jaar geleden en ik wou dan ze nog net zo mooi als toen waren )
hoewel dit niet mijn vraag was, roept t blijkbaar toch wat vragen op. Mijn borstverkleining heeft absoluut geen cosmetische grondslag: ik vind ze mooi, goede vorm en op zich niets mis mee. Alleen dat ik alleen op mijn rug kan slapen, last heb van benauwdheid, ik niet mag sporten juist door de grootte en zwaarte, rug en nekproblemen. Een zwembad is een crime voor me; ik heb dan dagen last van met lopen (de minieme ondersteuning van een bikini is echt killing) En dan laat ik de praktische overwegingen nog maar erbuiten, want kleding kopen wordt op een gegeven moment echt een dingetje: het past nooit, altijd maat 44.46 terwijl ik 38/40 heb, duur (een suffe bh is minimaal 80 euro. Dat zie ik meer als een "bijwerking".

Maar ik zou graag terugkomen op mijn eigenlijke vraag: Op welke manier zou ik een herinnering aan mijn oude borsten kunnen maken. Die kommen vind ik trouwens leuk bedacht. Het resultaat zullen meer schalen worden. Of een mal voor een hoed zou ook geen slecht idee zijn, hahaha.

Ik heb mijn vriend hiervoor aan het werk gezet, hij moet t immers ook gaan missen. Hij wil er wat moois van maken, dus in plaats van gips, plastic of hout oid. Hout giet wat lastig af, maar even voor het idee. Iets duurzaams. Brons is gewoon te duur, dat begint pas bij 2900 euro. Dat is me echt te veel.

Ik wil er maximaal 200-300 euro aan uitgeven, ik moet immers nog geld overhouden om na de operatie nieuwe kleding en mooie sexy lingerie te kopen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven