3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

quote:friezinnetje schreef op 15 oktober 2010 @ 22:55:

en all-in?Nee half pension is ruim voldoende... logies ontbijt is ook goed.
Muggen zijn kut ja Vera...

anders nog iets?
Alle reacties Link kopieren
Word helemaal lekgeprikt hier. Het is nie leuk nie...
Heb je geen citroenspuitsel??
Ja, ik stink. Zit al 6 uur zonder water en wil zo graag douchen voor ik naar bed ga. Het was vandaag 38 graden, lekker zweten dus.
38 graden... zwijmel......
Eigenlijk is Veraland een ontzettend Kutland

*wel een mooie naam voor een land*
Hitte, geen water, muggen, bah
http://www.egypte-reizen.nl/zoeken heb je hier gezien, Bi?
Ik ga kijken Friezz..... wat lief dat je meezoekt
Maar Bi, als je toch nog graag hierheen wil komen. Waarom niet eind oktober? En is de eerste week van november ook al vol? Het slachtfeest begint pas de 14e ofzo
ze wil graag eind oktober Vera, maar kon ze niks vinden
Ik zal ook nog even rondkijken, maar morgenochtend dan. Ik ga nu slapen, ben erg moe.

Welterusten!
Lekker koese Vera!
Eind oktober zou toch wel moeten lukken? Mmmmm, ik ga morgenochtend dus wel even uitzoeken of er nog plek is ergens.
Doeg, xxx
Pfff lastige site Friezz... geven hotelprijzen per nacht. Daar moet ik me even op mn gemak ik gaan verdiepen! Maar je bent wel een schatje
Ik kan echt alleen op 30 oktober of 31 oktober vliegen... en dan 8 dagen, zodat ik weer thuis ben als PuberT klaar is met zn stage

Jullie zijn schatjes

Of willen jullie me een week kwijt?
Huh per nacht?? Oh
Ja maar dat ga ik nog wel even verder uitpluizen hoor Friezzz!! Er is in elk geval nog aardig wat plek.
Truste Vera
Nou ik hoop dat je nog wat kunt vinden zodat wij je een week kwijt zijn nog een weekje weg kunt.
Het was niet eens een k*tdag. Maar er gaat zoveel tijd zitten in bandplakken en ergens heen moeten zonder fiets.

En net liep mijn laptop ook nog vast.

Maar mijn zonnebril heb ik weer gevonden!!

Ik wil morgen kijken voor nieuwe kleding.
dat is idd balen, AR.

ik hoop dat je wat kunt vinden morgen.
quote:friezinnetje schreef op 15 oktober 2010 @ 23:13:

Nou ik hoop dat je nog wat kunt vinden zodat wij je een week kwijt zijn nog een weekje weg kunt.

Kattekop!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven