3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 15 oktober 2010 @ 17:57:

Ik ga zo de boerderie checken Hima. Dank je wel. En fijne avond natuurlijk.

En de rest ook uiteraard.

Marmotje, put on your red shoes and dance the blues (of foxtrot, wat jij wil).ik kies de foxtrot, heb wel halverwege mn schoenen uit geschopt
a docter a day keeps the apple away
zijn tanden kunnen in ieder geval niet uitwaaien bi!
Nogmaals goedemorgen!

Ik verveel me :(

Wat zouden jullie doen als je een hele dag voor je had zonder concrete plannen? Het is te heet om buiten iets te ondernemen....

Wie brengt mij op een goed idee?
quote:apppel schreef op 16 oktober 2010 @ 10:39:

zijn tanden kunnen in ieder geval niet uitwaaien bi!

Nou dat zou wel een hoop schelen als de rest er gewoon uit waait. Gisteren de rekening van de tandarts gekregen.... 1580 euro

En die moet hij betalen voordat ze de rest (nog 14 tanden ofzo) gaan trekken. Daarna krijgen we wel 75% procent terug van de zorgverzekering maar we moeten het wel even voorschieten.

Maar Bianco gaat ook niet springen hoor... alleen stiefzoon en stiefdochter, dit kregen ze allebei nog voor hun examen. PuberT wil niet en heeft ook nog geen examen gedaan. Als hij geslaagd is (dit schooljaar) ga ik samen met hem op cruise uit mams-naam.
Haaai Vera... kun je niet lekker in de schaduw met een goed boek en wat lekkere schnabbels op een heerlijk ligbed met dik matras gaan liggen?
En natuurlijk ook Haaai Marmul... lekker geswingd/geswongen??
quote:verademuis schreef op 16 oktober 2010 @ 10:42:

Nogmaals goedemorgen!

Wat zouden jullie doen als je een hele dag voor je had zonder concrete plannen? Het is te heet om buiten iets te ondernemen....

Wie brengt mij op een goed idee?Heb je al een boerderij?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hey bi,

Heb je m'n post van vanmorgen nog gelezen?

En ik zou jouw plan zomaar kunnen doen, hoewel het ook in de schaduw erg warm is.
Nee, geen boerderij hima...
Ja heb ik gezien Vera... en ik heb al losse tickets gekeken, maar dat is duur!! 1500 euro voor 2 personen, overstappen in Parijs én in Cairo!
Ja ik weet het....

Stom hè, want de hotels hebben gewoon plek!
ik ga eerst maar eens strijken
Ja echt idioot! Maar ik zoek nog even verder hoor
Oei dat is idd duur, Bi!
Het is echt hoogseizoen nu, omdat het in Europa al koud is en hier te heet lekker warm.
Hey Friez
quote:friezinnetje schreef op 15 oktober 2010 @ 18:52:

http://www.youtube.com/watch?v=klGLswPAB7k

marco!

haha ik lees het nu pas.. had even een IRL

Bedankt.. hij is mooi he?!
Goedemorgen !!!
freak
t gala was leuk!

Lekker geswingd en iedereen zag er mooi uit!

*schaamt zich een beetje omdat ze ineens over haar jurk struikelde en toen op de grond zat midden in de zaal*
quote:verademuis schreef op 16 oktober 2010 @ 10:42:

Nogmaals goedemorgen!

Wie brengt mij op een goed idee?ik zou, als het dan toch mooi weer is, dan een plek rijden waar je kan snorkelen. Ik hou van snorkelen, visjes kijken en genieten!
O jee marmul! Das niet best. Heeft iemand het gemerkt of heb je net gedaan alsof het bij de choreografie hoorde :P
Ik ga even douchen, want ik heb water

En dat is op dit moment niet altijd het geval, helaas.

Gisteren stond ik net met m'n haar in de shampoo, was het water op. Heb ik met een fles mineraalwater mijn haar uitgespoeld, niet ideaal. En zonde van mijn drinkwater. Ach, je moet wat.
Snorkelen zou heerlijk zijn, maar de dichtbijzijnste (dit is vast geen Nederlands) plek is 5 uur rijden hiervandaan. En ik heb geen auto...
En nu echt douchen, doeg xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven