3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
Paintballen doet pijn pop!

Ik denk dat poppeman straks onder de blauwe plekken zit
a docter a day keeps the apple away
Ik ben ook niet van de paintball. Betaal je een hoop en dan kom je bont en blauw terug. Lasergamen vind ik veel leuker.
Als ze gewoon had overlegd was het beter geweest nu kregen we emails met een dwingende toon, dat was vooral heel vervelend.

Ik kan ook begrijpen dat ze het zaterdag wou doen, maar even overleg had geen kwaad gekund, vorig jaar deden ze zijn verjaardag een weekend eerder, dit werkte beter
dus yuri heeft geen drugs gebruikt!

Das goed nieuws (of loop ik achter )
quote:marmul schreef op 16 oktober 2010 @ 13:06:

Paintballen doet pijn pop!

Ik denk dat poppeman straks onder de blauwe plekken zitIk denk dat de vrouw van vriend helemaal onder de blauwe plekken zit straks
Jammer is dat he Popp als een goede vriend(in) een partner heeft die stukken minder is. Volgende x als ze weer zoiets doet gewoon zeggen dat ze beter eerst kan overleggen om teleurstellingen te voorkomen.
quote:poppedotje schreef op 16 oktober 2010 @ 13:09:

[...]

Ik denk dat de vrouw van vriend helemaal onder de blauwe plekken zit straks Ze wordt vast als ultiem doelwit gebruikt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ha die Roos.
het is echt herfst, werd zowat uit mijn jasje gewoeid
Wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Zo alle boodschapjes weer binnen.... wel verleiderlijk hoor al die kleine winkeltjes hier om de hoek....

Heb mezelfd dus getrakteerd op een heerlijke hamkaas croissant ... en een bakje salade... en heb goddelijke "zure"mandarijnen gekocht... heerlijk
Herfst? Hier lijkt het wel zomer (zowel binnen pffff als buiten)
Klinkt goed Freak.
He moos jouw feestje van gister klinkt goed ...zou ook wel zin hebben in een heerlijk avondje dansen

Pop

Ehhhhh toen wist ik het niet meer.. ik word oud
Ik ga om half 2 in actie komen.
Hier ook herfst... maar geen regen gelukkig... dat is volgens mij gisteren allemaal gevallen
haaaai Moos, je hebt een leuke avond gehad, lees ik
quote:poppedotje schreef op 16 oktober 2010 @ 13:09:

[...]

Ik denk dat de vrouw van vriend helemaal onder de blauwe plekken zit straks
Moet zo met Mini naar zwemles... blegh
Alle tassen nog inpakken ( ze gaat bij opa en oma logeren)... ik heb verjaardag van beste vriendin.....
ik heb net boodschappen gedaan en ook lekkers mee gebracht. Bam heeft me een goed idee gegeven en ik eet morgen rosbief met champignonssaus, spruitjes en gekookte aardappeltjes
Hahah alle ballen op verzamelen
Ja Roos, boven verwachting, want de vorige editie vond ik erg oubollig. Muziek was nu beter (daar ben ik een echte zeikerd in).
roos en freak.

Zo, boel weer een beetje aan de kant, maar ik mag na de verbouwing wel een paar dagen vrij nemen om hele huis weer wat toonbaar te maken. Iemand zin om te helpen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven