3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
moet alleen zo even herhalingsrecept aanvragen, merk toch wel dat ik het benauwd heb als ik buiten ben geweest
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh ik ben ook zo'n zeikerd met muziek Moos
Hé Freak, nu Friez der klompen pleite zijn, kunnen wij wel proberen een kwartet te vormen. Zwart/wit.
Klinkt lekker Roos... alleen die spruitjes blief ik niet
Ik kan echt niet dansen op nummers waar ik niks aan vind.
quote:friezinnetje schreef op 16 oktober 2010 @ 13:18:

roos en freak.

Zo, boel weer een beetje aan de kant, maar ik mag na de verbouwing wel een paar dagen vrij nemen om hele huis weer wat toonbaar te maken. Iemand zin om te helpen?? Ja ik! mag je vanaf nu niet meer schoonmaken en dan wil ik alles reorganiseren!
draaiden ze vooral jaren 70 of 80?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:mocy schreef op 16 oktober 2010 @ 13:19:

Hé Freak, nu Friez der klompen pleite zijn, kunnen wij wel proberen een kwartet te vormen. Zwart/wit.

Dan moet jij je rooie schoentjes wel uit doen.

Ik heb ook nog wel zwarte klompjes, dan kan ik er ook bij en Gravin nog, kwartet!
Leuk kwartetten
Ik ben weg, even aan de wandel met zuslief.

tot later

Enne Pop, is goed!
Ze draaiden zelfs in het begin jaren 60. Bah! Maar later 70/80 met lekkere beat eronder. En ook van nu (bijv. Amy Whinehouse)
Heb rode en zwarte pumps
Wandel ze Fries
Ik ga ook om half 2 weer aan de bak... kan ik nog precies 1 sigaretje roken
Was wel lekker om even te spuien hier! bedankt
quote:friezinnetje schreef op 16 oktober 2010 @ 13:20:

[...]

Dan moet jij je rooie schoentjes wel uit doen.

Miniem detail

Ik heb ook nog wel zwarte klompjes, dan kan ik er ook bij en Gravin nog, kwartet!
Graag gedaan Pop
Goed zo Popp, je er niet meer aan irriteren en er een lekkere dag van maken.
Hier ligt hele vloer vol met stickers.... en dan bedoel ik dus echt vol.....
Ik ga even eten, ukkepop op bed gooien, hond laten plassen, strijken, opruimen en even stofzuigen en dweilen, kom tussendoor wel even hier maar niet langer dan 10 minuten! doe ik dat wel willen jullie me dan even een schop onder mijn kont geven?
quote:FrreaK schreef op 16 oktober 2010 @ 13:23:

Hier ligt hele vloer vol met stickers.... en dan bedoel ik dus echt vol..... Zo lang ze niet vastgeplakt zitten, is het geen probleem toch?
Haha Pop... ik schop je nu dan maar alvast ben zometeen pleitos
Ik heb nog 5 minuten.
quote:mocy schreef op 16 oktober 2010 @ 13:24:

[...]

Zo lang ze niet vastgeplakt zitten, is het geen probleem toch?Haha gelukkig niet... maar de schoenendoos was ineens kapot... wel jammer dat mini haar slaapkamerdeur heeft ondergeplakt en ook de wc deur....
quote:mocy schreef op 16 oktober 2010 @ 13:25:

Ik heb nog 5 minuten.Ik ook !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven