Stille Meelezer
maandag 18 oktober 2010 om 09:35
Ik beken, ik was een stille meelezer.
Niet sinds een dag, nee sinds 2 jaar. Soms ben ik hier maanden elke dag te vinden. En dan blijf ik weer een maand of 3 weg.
Het is tot nu toe afhankelijk geweest van mijn persoonlijke situatie. Ik heb 2 maanden terug de stap genomen mijn relatie te verbreken, maar ook tijdens mijn relatie was ik veel hier te 'vinden'.
Ik heb er een keer een topic over geopend.
Ik voel mij niet lekker meer met stilletjes mee lezen. Het voelt net alsof er een huis afbrand en ik sta toe te kijken terwijl ik van binnen voel dat ik een bijdrage kan leveren in welke vorm dan ook.
Ik ben er klaar mee, met dat stilletjes meelezen.
En ik ben er klaar voor om mijn bijdrage te leveren op dit forum.
Er zijn hier forummers die er geen weet bij hebben dat ze de stille meelezers zoveel handvaten meegeven. Ik hoop dat ik mij bij jullie kan voegen.
Ik hoop ook dat jij, die andere stille meelezer, er ook klaar voor bent om in de bekendheid te treden ..
Wie weet zijn er wel meerdere forummers begonnen als stille meelzer..
Ik hoop op reacties van stille meelezers of voormalige stille meelezers..
En natuurlijk ook de reacties van forummers die zich niet herkennen in het bovenstaande, maar best willen weten hoe wat of waarom.
Bedankt voor het lezen
Niet sinds een dag, nee sinds 2 jaar. Soms ben ik hier maanden elke dag te vinden. En dan blijf ik weer een maand of 3 weg.
Het is tot nu toe afhankelijk geweest van mijn persoonlijke situatie. Ik heb 2 maanden terug de stap genomen mijn relatie te verbreken, maar ook tijdens mijn relatie was ik veel hier te 'vinden'.
Ik heb er een keer een topic over geopend.
Ik voel mij niet lekker meer met stilletjes mee lezen. Het voelt net alsof er een huis afbrand en ik sta toe te kijken terwijl ik van binnen voel dat ik een bijdrage kan leveren in welke vorm dan ook.
Ik ben er klaar mee, met dat stilletjes meelezen.
En ik ben er klaar voor om mijn bijdrage te leveren op dit forum.
Er zijn hier forummers die er geen weet bij hebben dat ze de stille meelezers zoveel handvaten meegeven. Ik hoop dat ik mij bij jullie kan voegen.
Ik hoop ook dat jij, die andere stille meelezer, er ook klaar voor bent om in de bekendheid te treden ..
Wie weet zijn er wel meerdere forummers begonnen als stille meelzer..
Ik hoop op reacties van stille meelezers of voormalige stille meelezers..
En natuurlijk ook de reacties van forummers die zich niet herkennen in het bovenstaande, maar best willen weten hoe wat of waarom.
Bedankt voor het lezen
maandag 18 oktober 2010 om 09:42
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 18 oktober 2010 @ 09:38:
Waarom is dat zo'n big deal voor je?!
Het is niet dat we je nu ineens kennen ofzo.
Vind het nogal dramatisch overkomen eigenlijk.Dit is het welkom waar iedereen op hoopt.
Vind het nogal dramatisch overkomen eigenlijk.Dit is het welkom waar iedereen op hoopt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 18 oktober 2010 om 09:46
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 18 oktober 2010 @ 09:38:
Vind het nogal dramatisch overkomen eigenlijk.Nou, dit zal meerdere stille meelezers helpen een reactie te plaatsen... NOT!
Vind het nogal dramatisch overkomen eigenlijk.Nou, dit zal meerdere stille meelezers helpen een reactie te plaatsen... NOT!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek

maandag 18 oktober 2010 om 09:51
Welkom hier! Ik lees ook meer dan dat ik schrijf en soms gooi ik ergens met een losse opmerking. Wees wel voorbereid, het valt me op, er is geen topic zonder rotopmerkingen.
Als ik jou was DeDa27 zou ik daar juist niet over gaan nadenken, wordt je best ongelukkig van aangezien er altijd wel iemand iets te zeiken heeft, zonde van je humeur.
Als ik jou was DeDa27 zou ik daar juist niet over gaan nadenken, wordt je best ongelukkig van aangezien er altijd wel iemand iets te zeiken heeft, zonde van je humeur.