Werk & Studie alle pijlers

Wat doe jij voor werk?

18-10-2010 13:43 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke functie oefen jij uit? en binnen welke setting? Is je werk leuk of twijfel je eraan. Ga je met plezier naar je werk?

Ik werk als psychologisch medewerker in het speciaal onderwijs. Het is leuk werk, leuk team en leuke kinderen. Ik ga niet altijd met plezier naar mijn werk, maar ook niet met tegenzin. Het is vooral het vroege opstaan en vooral nu het weer donker is 's morgens als ik op sta en nu het kouder wordt. Mijn werk is echter wel leuk dus als ik op mijn werk zit is het verder prima.
quote:Minoutje schreef op 18 oktober 2010 @ 14:27:

[...]

Ohja wacht, dat was mijn tweede vraag inderdaad. Wat zegt het dan over mij? Als je wil mag je dit aan smurfje12 vragen, zij is immers psychologisch medewerker....of anders kom je er zelf misschien wel achter als je er rustig over na wil denken !
Ik weet het al, weet jij het?
Ik werk bij AIVD en decodeer berichten. Leuk werk, spannend als ik reis, maar niet altijd leuk wanneer het bureau uren betreft. Het donker van de winter kan me niet deren, ik werk ook in de nachtelijke uren.
Ik ben voetbalvrouw.

Wes en ik hebben het erg leuk samen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:diaantje1971 schreef op 18 oktober 2010 @ 14:40:

Ik ben voetbalvrouw.

Wes en ik hebben het erg leuk samen.Wes en ik ook....
Zàg...landgenoten.......ik ga echt niet vertellen wat ik in het dagelijkse leven allemaal doe.......

Eén tipje van de sluier dan: ik hou heul veel van lintjes en van voorlezen.......
Er is de laatste weken veel onrust geweest op het forum rond privacy. Ik denk dan ook niet dat je veel antwoorden gaat krijgen op je vraag. Vertellen wat voor werk je doet, kan je veel te herkenbaar maken.
Ik ben verpleegkundige in een academisch ziekenhuis.. en ik heb zeker mijn twijfels over mijn werk. Ik wil wat anders, maar weet nog niet exact wat.
quote:Honingvogel schreef op 18 oktober 2010 @ 14:52:

Er is de laatste weken veel onrust geweest op het forum rond privacy. Ik denk dan ook niet dat je veel antwoorden gaat krijgen op je vraag. Vertellen wat voor werk je doet, kan je veel te herkenbaar maken.Je slaat de spijker op z'n kop!
Uhhhh wat doe ik ook alweer?
Ik ben wedding planner en styliste. Ik krijg nog geld van je 'Diaantje'!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven