Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
Ja, lekker weekend...maar ik werk juist altijd op zaterdag, desalniettemin is het mijn favoriete dag van de week!

Uitzendinggemist kijken we hier ook heel veel, maar de laatste tijd hapert dat wel heel erg, het is nu in NL blijkbaar ook via de kabel te bekijken waardoor de server daar steeds overbelast is. Hebben jullie daar ook last van, dat als je een programma zit te kijken, dat het steeds onderbreekt om te bufferen? Mijn man heeft er iets opgevonden (tip), google maar eens 'beta uitzendinggemist' dat is een proefversie die 8x zo snel buffert...kun je toch je NL programma's kijken...alhoewel, wij kijken alleen de publieke omroepversie, geen net5, rtl en sbs en dat soort dingen...

Hier klettert de regen keihard op de zinken dakplaten momenteel, het is groeizaam weer, zullen we maar zeggen...
---
O, dat van die andere uitzending gemist is een goed idee, daar ga ik ook even kijken. Ik heb daar soms ook last van, dat het beeld even blijft hangen en dan weer verder gaat. Storend.

En ik heb ook dat mijn computer soms uit valt, maar volgens mij het bij mij een virus ergens. En mijn computer maakt nogal veel lawaai de laatste steeds. Je hoort hem zeg maar 'draaien'. Ik vraag me af hoe lang hij nog mee gaat.....

Krijg net telefoontje van mijn moeder. Ze is flauw gevallen op haar werk, met haar hoofd tegen de muur gevallen. 7 Hechtingen, hersenschudding en heel veel blauwe plekken!

Niet zo leuk, maar het ging wel weer zei ze.

Hier nu wisselvallig weer. Zon, regen, zon, regen. De herfst is er nu toch echt.
--
Mijn vader zorgt goed voor haar hoor, daar ben ik zeker van. Hij heeft zelfs haar haar gewassen vanochtend, dat kon ze zelf niet doen.

Met mij ook alles goed hoor. Nergens last van.
Nou, da's schrikken.

Gelukkig heeft ze je zorgzame vader, dat is dan altijd geruststellend.

Wel zielig al die blauwe plekken, inkl. hechtingen en hersenschudding. Was ze opeens duizelig?

!! Beterschap!!

HajMajMaj, lekker he zo'n luie zaterdag.
Ja, dat was zeker even schrikken. Ze heeft een lage bloeddruk en slikt daarvoor medicijnen, maar die werkten niet wegens een buikgriepje, maar dat had ze verder niet door. Dus ineens te lage bloeddruk en toen viel ze flauw.

En ze viel dus heel ongelukkig, dat is net haar pech geweest.

Maar nu lekker op de bank en mijn vader brengt haar wel kopjes thee en koekjes enzo. Of er ook gekookt gaat worden, dat weet ik niet......
Geen Chinees in de buurt?

Of iets anders. Of wonen je ouders in een dorpje (ik ken dat) waar alleen cafees zijn en een supermarktje?
Mijn ouders wonen in een dorp, maar er is wel een afhaal chinees en snack bar. Maar mijn vader kan nog wel een pizza in de over gooien, dus het komt vast wel goed.
Nou, da's luxe; bij ons is er alleen een frietkot..(oftewel snackbar).

Mijn man kijkt boxen, Vitaly Klitschko tegen Shannon Briggs.

Let's get ready to rumble............

Ik hou daar niet zo van. Maar ik blijf nog even wakker..dan straks samen naar bed...
Bij ons in het dorp is echter geen supermarkt.....

En maar 1 kroeg. Echt een gat.

En nu hier in Londen heb ik 4 supermarkten om mij heen, heel veel winkels en restaurants en zelfs Europa's grootste winkelcentrum ( Westfield Mall ). Groot verschil.

Je man kijkt naar boxen? Daar vind ik nou echt niks aan.

Mijn vriend houdt nogal veel van voetbal. Heel erg veel. Moet echt iedere wedstrijd zien. Ik hou er dus totaal niet van!

Maar ik heb wel gezorgd dat in toen we in Nederland waren naar een wedstrijd van FC Groningen kon, op VIP plaatsen. Dat vond hij echt heel erg gaaf!
Ik up ons even, want we stonden best ver naar beneden in de lijst ineens.

Hier vandaag een heerlijke herfst dag gehad. Volop zon en niet koud. Lekker een wandeling langs de Thames gemaakt.

Ik hoop dat het aan houd, dan ga ik volgend weekend lekker Hyde Park in.
---
Het is mistig hier, het wordt al echt winters.

Het liefst zou ik een winterslaapje doen en in april weer wakker worden!!

Hoe is het met je Kym? Wanneer vlieg je?

Majmaj, wat voor soort behandelingen geef je?

Sahara_desert, was er bij jou in de buurt een storm?

Hoe is het met jou, pino?
Hier zit er nu ook een ijzig temperatuurtje in de lucht en er zijn ook voorspelling van sneeuw!

Gelukkig heb ik net een mooie winterjas gekocht!

Wij in de kou en SD en Majmaj zitten op het strand. Heerlijk.

Ik zou ook graag in het warm land wonen, maar eigenlijk niet inde Caribbean of Zui/Centraal Amerika.

Terug naar Florida lijkt me wel weer wat. Mischien ga ik dat ooit nog wel doen.

En New York lijkt me ook gaaf om te wonen.

Kym, heb je al een datum wanneer je vliegt?
Hey lieverds,

sorry dat ik zo weinig schrijf. Ik heb immers weinig 'outsider nieuws' (en zeer binnenkort nog minder, ik vlieg volgende week..). Probeer mijn dagen hier zo goed mogelijk door te komen.
Hi Kym, we leven met je mee en ik hoop toch dat als je in Nederland bent, af en toe iets van je laat "horen".

Brrr , ja het is echt koud. Goed idee, winterjas kopen. Ben ik ook aan toe.
Ook al woon je straks weer in Nederland, je blijft een Outsider hoor, dus blij aub hier gewoon schrijven!
Eens een Outsider, altijd een Outsider!!
Op meerdere manieren.

Natuurlijk hoor je bij ons Outsider clubje, maar ik denk ook dat je je in Nederland mischien een beetje een outsider zal voelen.

Zo heb ik het in ieder geval wel. Ik pas niet meer in mijn ouder leventje, voel me daar niet meer fijn.

Als ik naar mijn geboorte dorp ga, voelt het op zich wel als thuis komen, maar ik zou er niet meer kunnen wonen en leven.

DUs ben ik ook in Nederland een outsider.
Ik blijf graag meeschrijven natuurlijk en hopelijk heb ik dan ook wat meer input. Voel me nu een beetje nutteloos hier eigenlijk
Nutteloos in je land of hier tussen ons?

Niemand hier is nutteloos! Het gaat hier allang niet meer alleen over wonen in het buitenland. We zijn gewoon een gezellig kletsgroepje, of je nu in het buitenland woont of niet!

Dus blijf gewoon lekker kletsen en ons op de hoogte houden.

Je gaat zo een LDR aan, dus daar valt genoeg over te kletsen
Da's dus een beetje de vraag nog lieve VG, of het wel echt een LDR wordt.. Het gaat niet zo lekker.
O. Sorry.

He, wat een gedoe! Ik vind dit zo jammer!

Ik ben helemaal geen romanticus, maar ik wil zo graag voor je dat dit gewoon werkt. Jullie houden van elkaar en toch gaat het niet.

STerkte, je weet dat wij hier allemaal aan je denken en je kunt hier altijd je hart komen uitstorten!
Dank je VG en hopeloos is het inderdaad. Het lijkt wel alsof het gewoon niet 'mag', alsof de timing uber-slecht is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven