* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
De puberteit is inderdaad een spannende periode. Krijg je thuis ook nog hulp, of worden jullie in het diepe gegooid? En hoe zit het bij jullie met zo'n lange opname? Bij ons kon je die helaas niet reserveren, zodat je een plek achter de hand hebt, voor het geval dat. Je kreeg als het niet lukt, te maken met crisisopvang, waardoor je kind misschien wel in Groningen terecht zou komen.

Hier heb ik mijn handen vol aan puberende Zoon. Maar ik merk ook dat hij op bepaalde vlakken rustiger is geworden. Het lijkt of de behoefte zich te doen gelden minder is geworden, waardoor hij de anderen niet meer zo vaak aanvalt. Misschien komt dat door groeiend zelfvertrouwen? Zijn toekomst zie ik de laatste tijd positiever. Als hij die agressieve impulsdoorbraken nog beter onder controle krijgt, denk ik dat hij uiteindelijk misschien wel zelfstandig kan wonen.
Alle reacties Link kopieren
Een goedige morgen
Alle reacties Link kopieren
Ben er weer weg van. Heb een afspraak met de ambulante tante.
Alle reacties Link kopieren
Ha Yetje! Was het gezellig met de ambulante tante?

Zit net een beetje over al dat engelengezeik te lezen.

Pffff het forum is niet meer wat het geweest is whore.......

Ik denk dat ik maar eens een biertje ga nemen!
Alle reacties Link kopieren
Krijg morgen alleen Beer om op te passen. Ma de Bouwer gaat Muks nieuwe kamer behangen en dan is het handiger als Beer uit de weg is. Voor je het weet plak je hem achter het behang!
Alle reacties Link kopieren
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren


Zwaai maar weer even. Beer is naar huis, Saar vindt dat niet zo erg want die krijgt elke keer wat naar d'r kop gesmeten als Beer het ergens niet mee eens is. En dat is nogal vaak aangezien Beer bijna 2 is

Maar was verder gezellig met hem! Als ik zeg...zeg eens Jo! Zegt ie expres opa. Maf kind
Alle reacties Link kopieren
Zzzwaaaaaaaiii!!!

Ben vandaag met Miniman naar een wel erg letterlijke verhuizing wezen kijken: een enorm huis op weg naar het plaatselijke openluchtmuseumpje. Meubels, gordijnen, lampen, alles stond er gewoon nog in.



Eens uitzoeken of dat ook transatlantisch kan
Alle reacties Link kopieren
Je komt toch wel ooit weer terug he?
Alle reacties Link kopieren
Anders ga ik er toch serieus over denken om naar Michigan te komen.
Alle reacties Link kopieren
Voor onze Much





Staring at my picture book

she looks like Mary, Queen of Scots

She seemed very regal to me

just goes to show how wrong you can be



I'm gonna stop wastin' my time

Somebody else would have broken both of her arms



Sad song, sad song

Sad song, sad song



My castle, kids and home

I thought she was Mary, Queen of Scots

I tried so very hard

shows just how wrong you can be



I'm gonna stop wasting time

Somebody else would have broken both of her arms



Sad song, sad song

Sad song, sad song

Sad song, sad song

Sad song, sad song

Sad song, sad song

Sad song, sad song

...
Alle reacties Link kopieren
Sometimes I feel so happy

sometimes I feel so sad

Sometimes I feel so happy

but mostly you just make me mad

Baby, you just make me mad



Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes



Thought of you as my mountain top

thought of you as my peak

A thought of you as everything

I've had, but couldn't keep

I've had, but couldn't keep



Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes



Skip a life completely

stuff it in a cup

They said, Money is like us in time

it lies, but can't stand up

Down for you is up



Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes



It was good what we did yesterday

and I'd do it once again

The fact that you are married

only proves you're my best friend

But it's truly, truly a sin



Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes



If I could make the world as pure

and strange as what I see

I'd put you in a mirror

I'd put in front of me

I'd put in front of me



Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes

Linger on your pale blue eyes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kwartet met mezelf....
Alle reacties Link kopieren
Vroegah zaten we tot diep in de nacht te ouwehoeren hierzo.

Ik word echt oud en het Forum wordt echt stom!
Alle reacties Link kopieren
Jo, denk je een beetje om de buren?
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Hee, U hier nog zo laat?

Wat gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Ik was op weg naar bed en hoorde ineens muziek, dus ik kwam even kijken of dat wel klopte of dat iemand per ongeluk vergeten was de muziek uit te zetten.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Gezellig! Drinken we nog wat?
Alle reacties Link kopieren
Ok, eentje dan. Rol ik daarna mijn bed in.



Hoest in A?
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Proost meisje!



Gaat goed hier. Zoon is net weg, had een nieuw pak gekocht. Stond m goed.
Alle reacties Link kopieren
Proost. Leuk, zoon in pak, verheug ik me ook op.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren


tis wel even wennen whore....
Alle reacties Link kopieren
Was ie voor het eerst in pak dan?
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, beetje raar kind. Toen ie klein was liep ie al graag rond in een colbertje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven