* * * Bar Too Much * * * 188 * * *
woensdag 6 oktober 2010 om 23:34
terug voor Winxie, zit jij alweer wat prettiger in je velletje??
Yetje meis, jij maakt veul mee hoor en ook zie jij heul veul.
Is het gezellig met je schoonmama om je heen?
Ik wil ook wel een poosje jouw schoonmama zijn hoor, dan ga ik ook met je naar de watervallen kijken
Hopelijk gaat het morgen weer wat beter met je dappere mannetje......
Yetje meis, jij maakt veul mee hoor en ook zie jij heul veul.
Is het gezellig met je schoonmama om je heen?
Ik wil ook wel een poosje jouw schoonmama zijn hoor, dan ga ik ook met je naar de watervallen kijken
Hopelijk gaat het morgen weer wat beter met je dappere mannetje......
dinsdag 12 oktober 2010 om 15:26
woensdag 13 oktober 2010 om 18:40
donderdag 14 oktober 2010 om 11:15
donderdag 14 oktober 2010 om 18:07
Je moet volgende keer niet alleen zwaaien, maar ook even uitstappen en langskomen. Heb nog steeds decaf voor je staan
Nee, jas is niet gelukt. Of ze leken teveel op m'n huidige jas of ze hadden zo'n stom bontkraagje of de kleur stond me niet aan. Kortom ik was er gauw klaar mee. Hou toch al niet zo van kleding kopen.
Nee, jas is niet gelukt. Of ze leken teveel op m'n huidige jas of ze hadden zo'n stom bontkraagje of de kleur stond me niet aan. Kortom ik was er gauw klaar mee. Hou toch al niet zo van kleding kopen.
donderdag 14 oktober 2010 om 18:56
Jo, ik ben niet zo vaak meer in A, omdat oudste tegenwoordig op vrijdag met de taxi naar huis komt. Dus alleen nog op zondag om em te brengen en af en toe voor een gesprek. Over 2 weken is hij weer helemaal thuis, dan kom ik nooit meer in A. Dan heb ik eindelijk tijd om gewoon een keer de decaf te komen drinken.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 16 oktober 2010 om 11:44
zondag 17 oktober 2010 om 10:36
Goedemorgen.
Nou Yet, klaar is wel een beetje erg optimistisch. In principe blijven kinderen daar maximaal een jaar, dat jaar is om, dus hij 'moet' weg. De keuze was overplaatsing naar een long-stay of weer naar huis. Ik wil graag dat ie weer thuis komt, dus dat gaan we proberen. Maar ik hou in mijn achterhoofd dat het (ooit) weer spaak loopt en dan gaat ie alsnog naar een long-stay. Na een jaar behandeling is heel duidelijk geworden dat hij minder leerbaar is dan we verwacht en gehoopt hadden en dat hij enorm veel begeleiding nodig heeft. En ik weet niet of ik die begeleiding kan blijven geven, zeker als ie volop gaat puberen. Maar ik ga het proberen.
Nou Yet, klaar is wel een beetje erg optimistisch. In principe blijven kinderen daar maximaal een jaar, dat jaar is om, dus hij 'moet' weg. De keuze was overplaatsing naar een long-stay of weer naar huis. Ik wil graag dat ie weer thuis komt, dus dat gaan we proberen. Maar ik hou in mijn achterhoofd dat het (ooit) weer spaak loopt en dan gaat ie alsnog naar een long-stay. Na een jaar behandeling is heel duidelijk geworden dat hij minder leerbaar is dan we verwacht en gehoopt hadden en dat hij enorm veel begeleiding nodig heeft. En ik weet niet of ik die begeleiding kan blijven geven, zeker als ie volop gaat puberen. Maar ik ga het proberen.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar