* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Oeps, ik schrik me rot.......

Wel iets later, maar toch.......
Alle reacties Link kopieren
Oké, de dag hier begonnen, dan zal ik 'm hier ook maar afsluiten.....

Welterusten allemaal
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hoi.....
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Heb het idioot druk, dus een snel berichtje. Mijn schoonmoeder logeert hier en da's ff wennen, maar het gaat Miniman is vandaag ziek, ik hoop dat hij van het weekeind weer beter is als we naar de Niagara watervallen gaan.



x
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
terug voor Winxie, zit jij alweer wat prettiger in je velletje??

Yetje meis, jij maakt veul mee hoor en ook zie jij heul veul.

Is het gezellig met je schoonmama om je heen?

Ik wil ook wel een poosje jouw schoonmama zijn hoor, dan ga ik ook met je naar de watervallen kijken

Hopelijk gaat het morgen weer wat beter met je dappere mannetje......
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve Barrers, ik ga een weekje op vakantie.

En het wordt ook nog 's mooi weer, goed hè

Tot over een week, dagdag, zwaai, zwaai....
Alle reacties Link kopieren
Wies, hele fijne vakantie!

Ik zou ook wel weer eens weg willen Dan wel naar de zon want m'n bruin begint eraf te slijten.

En ik word vrolijk van de zon.

Bier dan maar!
Alle reacties Link kopieren
Kom maar hier Jo, de herfst is alweer voorbij. Achterom, uit de wind in de zon, is het 34 graden -ik zit dus ff binnen, begon te koken-



Fijne vakantie Wies! Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Yo sistahs!



Wat een dooie boel hier. Helemaal naar Canada geweest en nog steeds niks nieuws te lezen.



Ik ga maar iets nuttigs doen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Yo!

Inderdaad een dooie boel, het galmt hier helemaal van leegheid.



Leuk, zo'n uitstapje naar Canada. Ik kom momenteel niet verder dan Amsterdam. Ben ik gisteravond geweest ivm diploma uitreiking van Dochter. Ze mag zichzelf nu Bachelor noemen
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Jo, wat goed!
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie me nog?



Lees ik net dat Jodochter Bachelor is, wat vind ik dat fijn voor haar.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
en kennen ullie moi ook nog



geen idee hoe ik een plaatje van een glas wijn plak, maar zeker weten dat er eentje voor m'n neus staat
Alle reacties Link kopieren
Joopp, ik ken jou nog wel hoor. Haaaaaaaiiiiiiii. Heb nu ff geen tijd eigenlijk, want het eten staat op het vuur, dus ik moet af en toe even roeren en kijken enzo.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Joopp en Solomio???

Neuh. Geen idee



Hoest met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jooppie en Mir! Ik ken jullie nog wel hoor

Zijn er eindelijk eens een paar mensen in de Bar, ben ik er weer niet



Druilerige ochtend hier in A. Ik ga vanmiddag even de stad in, moet eigenlijk een nieuwe winterjas, maar als ik er naar op zoek ben slaag ik nooit.

Eerst nog maar een kop koffie.
Alle reacties Link kopieren
Ha Jootje, heb vandaag weer naar je gezwaaid hoor. Nog gelukt met een jas?
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Je moet volgende keer niet alleen zwaaien, maar ook even uitstappen en langskomen. Heb nog steeds decaf voor je staan



Nee, jas is niet gelukt. Of ze leken teveel op m'n huidige jas of ze hadden zo'n stom bontkraagje of de kleur stond me niet aan. Kortom ik was er gauw klaar mee. Hou toch al niet zo van kleding kopen.
Alle reacties Link kopieren
Jo, ik ben niet zo vaak meer in A, omdat oudste tegenwoordig op vrijdag met de taxi naar huis komt. Dus alleen nog op zondag om em te brengen en af en toe voor een gesprek. Over 2 weken is hij weer helemaal thuis, dan kom ik nooit meer in A. Dan heb ik eindelijk tijd om gewoon een keer de decaf te komen drinken.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Koffie. Verkeerd. Decaf.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Koffie. Zwart. Met veel cafeïne.
Alle reacties Link kopieren
Jo. Ik heb er ook eentje met caf genomen. Nu maar es aankleden en boodschappen doen. Oudste gaat mee, want we gaan ook een afscheidscadeau kopen voor de groep in A.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk dat hij klaar is in A, Mir! Wat gaat hij nu doen?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Nou Yet, klaar is wel een beetje erg optimistisch. In principe blijven kinderen daar maximaal een jaar, dat jaar is om, dus hij 'moet' weg. De keuze was overplaatsing naar een long-stay of weer naar huis. Ik wil graag dat ie weer thuis komt, dus dat gaan we proberen. Maar ik hou in mijn achterhoofd dat het (ooit) weer spaak loopt en dan gaat ie alsnog naar een long-stay. Na een jaar behandeling is heel duidelijk geworden dat hij minder leerbaar is dan we verwacht en gehoopt hadden en dat hij enorm veel begeleiding nodig heeft. En ik weet niet of ik die begeleiding kan blijven geven, zeker als ie volop gaat puberen. Maar ik ga het proberen.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven