* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik nu een sextet...
Alle reacties Link kopieren
Hé Jo
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook even iets te drinken pakken. Een Ierse koffie denk ik
Alle reacties Link kopieren
Hey Yetteke!
Alle reacties Link kopieren
Hoi liefies



Hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben!

Tijd voor een bakkie antimaterie
Alle reacties Link kopieren
Ja haaaaallooooh!

Ik ga hier niet weer voor de kat z'n kut zitten posten hoor
Alle reacties Link kopieren
Hallooooo, ik ben er toevallig ook weer eens een keertje, laten we eens lekker iets gaan drinken, wat zal het worden....... :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Schrik ervan, het was hier zó stil!
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt vast geen zin in een portje

Alle reacties Link kopieren
Hoi Yetje, wat verwen jij me weer.....

Hoe gaat het met je in den vreemde?
Alle reacties Link kopieren
Heel goed!



Ik moet helaas plaats maken voor Zoon, die aan zijn huiswerk moet. Tot snel
Alle reacties Link kopieren
Tot snel lieve Yet, dan ga ik nu naar m'n bed, dag meis, hou je haaks hè,
Alle reacties Link kopieren
ECHO ECHO .........echoooooooo
Alle reacties Link kopieren
O ... o ... o

Heb alweer geen tijd om te frummen, sta voor school op Dochter te wachten. En da's saai.
Alle reacties Link kopieren
Voor de school van Elfje is het ook saai. Moet eigenlijk nog naar binnen om te vertellen dat ik mijn kinderen naar oud-hollandsch gebruik niet tegen de waterpokken wens in te enten. Maar heb geen zin meer in dat vacinatiegezeur. Krijg er de DKTP van.
Alle reacties Link kopieren
Goeienavond allemaal........

Wordt het in Nederland eigenlijk wel gedaan tegen de waterpokken????

Ik heb daar helemaal geen idee meer van.......
Alle reacties Link kopieren
Nee, in Nederland krijgen ze gewoon de waterpokken. Daar ga je niet mee naar de dokter, je haalt gewoon mentholpoeder en als het over is, zijn ze immuun. Ik had alleen geen idee dat ze dat jaaaaaaaaaren later in Amerika zwart op wit wilden hebben.
Alle reacties Link kopieren
Naaf!

Kan het niet laten, mis jullie veuls te erg!

Alles wel?

Hoop dat ik niet al te veel gemist heb!
Alle reacties Link kopieren
Jakkes, heb jullie echt gemist, ging geen dag voorbij of ik dacht wel aan 1 van jullie. Tja, wil ik op de hoogte blijven, zal ik er wel wat voor over moeten hebben, nietwaar? Ga nu maar eens maffen en zie het wel morgen! Liefs, dikke ( Voor degenen die het niet door hadden: Bloesie )
Alle reacties Link kopieren
Ik wil je al tijden bellen hippievrouw lukt me alleen nog niet om er op een christelijke tijd aan te denken (jouw avond is hier juist spitsuur) en als ik eindelijk tijd voor mezelf heb en er dus aan denk, is het bij jou 3uur 's nachts.
Alle reacties Link kopieren
Mogge, koffie en nog steeds duf. Heb uitgeslapen en dat was niet zo'n slim idee.

Afijn, zo maar eens een boterham in de mik douwuh en aan de slag dan maar.



Yette,je mag me 's nachts bellen hoor, geen probleem, op het Remigrantentopic is er ook 1 die dat wel eens doet, maw ben wel wat gewend!
Alle reacties Link kopieren
Oh verrek, koffie. Ben ik door de haast helemaal vergeten en ik voel me toch ruk. Zat zowat te slapen in de auto.
Alle reacties Link kopieren
Middag!

Koffie, beetje grijs buiten en sputters, beetje zun en ik voel me niet helemaal popiejopie.

Yette, ik ga nooit zonder een bakkie pleur de deur uit! Moet wel wakker zijn, anders gaat het niet goed nie.



EEn ieder een fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ik had niet echt tijd voor koffie, stond tijdens het ontbijt 70 aardbeien in chocola te dippen.
Alle reacties Link kopieren
Ja maak me lekker zeg, Yette!

Aardbeien in chocolade voor ontbijt!



Alhoewel, chocolade als ontbijt.....

Geef mij maar aardbeien op beschuit, klein beetje suiker erover, mmmmmmmm! Verse jus erbij......



Gaat iemand nog wat leuks doen vandaag?

Ik niet, gewoon thuis, vrij vandaag. Vanavond wel trouwens, verjaardag oudste dochter bij haar thuis. Ze woont sinds deze maand niet meer thuis maar heeft een eigen stekkie. Dus ga ik op sivite bij haar! Gek idee hoor.... Maar wel goed voor ons allebei, ze is er heul erg gelukkig mee! En dat laatste telt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven