Mode & Beauty alle pijlers

Stijltang

18-10-2010 15:14 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben op zoek naar een stijltang voor af en toe, vooral voor mijn pony. Ik vind een chi stijltang veel te duur, heeft iemand ervaringen met een goeie stijltang die niet te duur is?
Heb 5 jaar geleden een hele goeie Camen stijltang gekocht. Was volgens mij +/- 30 euro. Gebruik hem af en toe en hij doet het nog prima!
pepsicoooooooooola!
Hoi Groupie,

Ik heb zelf heel veel krullen dus ik heb 3 jaar geleden een hele zoektocht afgelegd naar een goede stijltang. Een chi-tang vond en vind ik nog steeds te duur. Hoe goed die ook mag zijn!

Ik ben toen via een kapperswinkel uitgekomen bij een GA'MA stijltang. Ik heb hem gekocht voor 89 euro en na drie jaar..gebruik hem zeker 3 x in de week de rest van de week gewoon lekker mijn krullen en hij doet het nog perfect.

Ze zijn nu geloof ik rond de 60 euro en met ionen etc..ik heb nog de variant zonder al die truucjes en hij werkt perfect..zit ook een temperatuurregelaar op en volledig keramisch! Hij is ook binnen 20 seconden op temperatuur..dat scheelt in de ochtend natuurlijk..

Zoek op ga'ma en je zult genoeg vinden online, veel succes!
Mijn vorige stijltang had 't begeven en ik heb een paar maanden geleden een mini-stijltang gekocht. Hij is van babyliss en perfect als je er vooral je pony mee wil doen. Als je lang haar hebt, is t geen doen om je hele haar te doen. Maar voor alleen je pony is ie perfect. Heb 'm toen gekocht bij mediamarkt. Was rond de 20 / 25 euro.

Hij is ook nog eens heel handig om mee te nemen en kreeg er toen een tasje bij.
Ik heb onlangs een chi-tang gekocht via:

http://www.haarshop.nl/

voor slechts ¤ 99,-. Echt ideaal!

De ga'ma had ik hiervoor. Ook prima, maar de chi tang vind ik persoonlijk beter.
Ik zweer bij Remington! Gebruik de mijne bijna elke dag en werkt nog perfect.
haha ik heb een braun, zo een met ionen en vind m top. heb er ook zo'n metalen krultang van (ja mn haar zit tussen krullen en stijl in).

Maar ik ben er goed tevreden over! Was volgens mij zo'n 35 euro bij de kijkshop paar jaar terug, en er zit ook zo'n thermozakje omheen, dus hij kan meteen weer terug de kast in.
Ik had er een van carmen maar daar zag mijn haar er altijd dood en pluizig uit na het stijlen. Heb er nu een van Remington (Shine Therapy S9950) en ik had die veel eerder moeten kopen. Mijn haar gaat er mooi van glanzen, tang is binnen 10 seconden warm, handig in gebruik en niet te zwaar.

De tang was niet echt goedkoop, 60 a 70 euro dacht ik.
Heb onlangs een carmen stijltang gekocht bij de kruidvat voor 30 euro, met ionen en temnperatuurregeling.

Prima dingetje hoor!
Ik zweer bij de Chi tang. Hij is misschien iets duurder, maar wel erg goed.
mmm ik ben nog eens aant googlen, en ik wordt toch wel een beetje hebberig voor de CHI tang...

ik ga ook nog even een blik op de remington shine revolution werpen
Als je stijltang maar voor af en toe is en vooral voor je pony, zou ik er niet teveel geld aan uitgeven.
Dit is waarschijnlijk niet wat je wil lezen, maar ik heb mijn chi-tang gekocht via een webwinkel op ebay US. Kostte zo'n ¤100 incl. verzendingskosten en het is wel degelijk een echte. Ik moest wel extra (douane?) kosten betalen. Ik geloof ¤25. Ik ben er heel tevreden over, maar het is en blijft inderdaad veel geld.
Voor af en toe, bij de Action voor dacht 6 euro. En werkt echt.
quote:Keroppi schreef op 18 oktober 2010 @ 16:26:

Ik had er een van carmen maar daar zag mijn haar er altijd dood en pluizig uit na het stijlen. Heb er nu een van Remington (Shine Therapy S9950) en ik had die veel eerder moeten kopen. Mijn haar gaat er mooi van glanzen, tang is binnen 10 seconden warm, handig in gebruik en niet te zwaar.

De tang was niet echt goedkoop, 60 a 70 euro dacht ik.

Hi Keroppi ( leuke nickname

Kan je ook met die Remington Shine Therapy S9950 krullen nou ja eigenlijk slag maken? of is het echt speciaal alleen om je haar te stijl te krijgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven