mn vriend

16-10-2010 19:05 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb al eerder gemaild over het probleem tussen mijn vriend en mij,over dat hij een kind heeft en dat ik het moeilijk vind het mijn ouders te weten komen omdat ze hem niet moeten. ik had al een paar jaar eerder iets met hem gehad en nu hebben we seks en vinden elkaar erg lief en ondertussen elkaar liefkozen en zoenen.we hebben het er al vaak over gehad, hij vind het moeilijk om nu een relatie te krijgen ivm met zijn kind en hij zegt dat zijn kind op de eerste plaats staat en hij zich er voor wil in zetten,hij vecht er voor zei hij. en ik heb moeite ivm mn ouders, ze weten wel dat ik met hem praat maar verder weten ze niks, hij is ook collega van mij. mn ouders zijn een week op vakantie en ik ben alleen thuis,dus ben een paar keer in de week bij hem thuis geweest, en dat was super gezellig, hij had gekookt en we hebben seks gehad en daarna lekker samen knus op de bank. wij houden wel van elkaar, ik merk ook aan hem dat hij verliefd op mij is. ik ze! i al tegen hem,als ik over een aantal jaar op mezelf woon,dan mag je zovaak komen en slapen als je wilt, ik begin het steeds moeilijker te vinden. als mn ouders terug zijn van vakantie,kan ik moeilijk bij hem thuis komen en hij bij mij mag hij van mn ouders er niet meer in. waarom mn ouders hem neit moeten is dat ze zeggen dat hij me voor de gek gehouden heeft omdat we dahcten dat hij nog een relatie met zijn ex had,maar blijkt zo helemaal niet te zijn en heb het ze al gezegd maar ze geloven het niet. dus dat was toen een mis verstand geweest. wij vinden het allebei nu moeilijk, de liefde word sterker zelfs dat ik in de weekends er ook last van krijg dat ik hem mis enzo,heb mn moeder gezegd dat wij een keer weer uit willen maar ze zei je spreekt dan maar in het dorp af,hij komt er hier niet meer in of hij moet heeeel goed zijn excuses aanbieden,maar ze wil wel zijn ex mailen en naar zijn ouders gaan, ik ben 24 en hij is 35 en hij woont al op zich zelf,vind het wel een beetje flauw van mijn moeder dat ze dat wil doen,wat moet ik doen?
dat hij bij mijn ouders kwam aan de hand van zijn moeder en mn ouders zeggen dat hij me dus geflasht heeft, hij is niet getrouwd geweest, maar als hij een vriendin zou hebben,zou hij problemen krijgen met zijn ouders en zijn ex, snap ik ook niet helemaal. want hij zegt dat hij niks meet haar heeft
Ik denk dat jouw moeder weleens meer in de goede richting zit dan jij durft te denken. Praat eens met haar, vraag haar precies wat AL haar bezwaren zijn. En ga er daarbij vanuit dat zij het beste met je voor heeft want volgens mij ben je voor haar wel een 'speciaaltje' (en dat is niet lullig bedoeld).
quote:smurfje251 schreef op 18 oktober 2010 @ 19:23:

dat hij bij mijn ouders kwam aan de hand van zijn moeder en mn ouders zeggen dat hij me dus geflasht heeft, hij is niet getrouwd geweest, maar als hij een vriendin zou hebben,zou hij problemen krijgen met zijn ouders en zijn ex, snap ik ook niet helemaal. want hij zegt dat hij niks meet haar heeft

Eh.....hier kan ik geen touw aan vast knopen.

1. Hij kwam naar jouw ouders toe en nam zijn moeder, die zijn hand vasthield, mee?

2. Hij heeft zijn blote kont aan je laten zien?

3. Hij kan geen relatie met jou hebben omdat anders zijn ex boos wordt en ook zijn ouders?

Wat bedoel je nu precies te zeggen?
ja oke,dat snap ik wel dat ze het beste met me voor heeft,maar hij zegt dat hij niks met haar heeft
nee hij nam gewoon zijn moeder mee, niet alleen

ja we hebben seks gehad

hij komt in de problemen als hij een relatie krijgt,omdat hij moet nemen hoe het is, met zijn ex en zijn kind
Ik snap er ook niks meer van

Hoeveel vrouwen zijn er nu in het spel?

1. jij

2. ex = moeder van zijn kind

3. ex nummer 2???
Waarom nam hij zijn moeder mee naar jouw ouders? Hij is toch 35?

Ik volg nog steeds niet waarom hij in de problemen komt als hij een nieuwe relatie krijgt. Heeft hij ook gezegd waarom en wat er dan gaat gebeuren?

Ik denk dat ik me alleen maar bij je moeder aan kan sluiten en kan zeggen ga alsjeblieft niet door met deze man. Het klinkt te fout voor woorden.
24 en serieus een relatie willen opbouwen met man+ kind = op jezelf gaan wonen. Grow up !
ik weet het ook niet, hij mag dan zijn kind niet meer zien,zegt hij
Deze meneer weet het allemaal mooi te vertellen, maar ik denk dat je maar eens heel goed naar je moeder moet luisteren.

Hij maakt handig gebruik van je en van je autistische stoornis.
Dat denk ik ook Luna. Dit verhaal stinkt aan alle kanten.
En dat is nu het rottige van ASS. Mijn zoon zou ook niet door zoiets heen kunnen prikken. Hij kan zich niet voorstellen dat iemand liegt, want dat hoort niet en je moet ten allen tijde de waarheid vertellen. Dat iemand dat niet doet is bijna onvoorstelbaar voor hem.

Ik denk dat ik de moeder van TO heel goed begrijp. Ze wil haar kwetsbare dochter beschermen. Want kwetsbaar ben je als je iemands gedrag alleen eendimensionaal kunt zien.
Wat naar Luna Hopelijk blijft dit soort ellende hem toch bespaard.
quote:smurfje251 schreef op 16 oktober 2010 @ 19:18:

omdat ik alz ei dat er een misverstand was tussen hem en mij,toen we ruzie hadden maar dat we dachten dat mn vriend en zij ex nog wat hadden,maar is niet zo zegt hij. ik heb nog geen geld om op me zelf te gaan wonen moet nog een paar jaar wachten helaas. ja ik vind het ook nergens op slaan dat ze haar wil gaan mailen

geloof je het niet?

quote:smurfje251 schreef op 16 oktober 2010 @ 19:45:

ik heb thuis wel veel vrijheid,maar ik snap niet dat mn moeder dan zoiets wil doen. mn vriend wil over een poosje naar de rechtbank voor zijn kind,dat hij er ook recht over heeft,hij had zijn kind niet erkend en dat zijn ex er maar steeds bij wil zijn als hij met zijn kind is en dat hij niet meer bij haar hoeft te slapenen waarom was dat eerst wel nodig?quote:smurfje251 schreef op 17 oktober 2010 @ 20:17:

omdat die 2 toen eerst een paar jaar geleden samen in bed sliepen en hij maar volhouden dat ze niks hebben,maar zijn kind lag bij hun in bed. maar nu doet hij dat niet meer omdat ik dat niet wil hebben. hij heeft gezegd dat ze niks hebben dus vandaar ik daar achter gekomen ben

daar ben je dus achter gekomen en toen? Niets dat was, foie niet meer doen?

quote:smurfje251 schreef op 18 oktober 2010 @ 19:15:

ze wonen niet samen,hij had haar het huis uit gezet omdat zij niks wou betalen,maar ik wou er voor zorgen dat hij en mn ouders het weer goed hadden.daarom had ik dat tegen mn ma gezegd,maar ik heb hem vandaag gesproken maar hij wil z,n excuses niet aanbieden aan mn ouders,hij weet niet waarvoor en hij zegt dat hij niks gedaan heeft,dus hij vind dat mn ouders aan hem excuses moeten aanbieden,wat moet ik nu?

he? wat had je gezegd? waarom zou hij zijn excuses moeten aanbieden aan je ouders volgens jou?

quote:smurfje251 schreef op 18 oktober 2010 @ 19:23:

Je gelooft het zelf ook niet he?

quote:smurfje251 schreef op 18 oktober 2010 @ 19:39:

ik weet het ook niet, hij mag dan zijn kind niet meer zien,zegt hij

dit stinkt
Hij is nog jong en heel intelligent. Hopelijk kan hij aanleren door gedrag heen te kijken en ook de achterliggende bedoelingen leren zien. Al kunnen ook mensen die geen ASS hebben dat lang niet altijd.
Ik hoop het ook voor je. Je bent denk ik al een hele stap onderweg als hij zich beseft dat hij zo'n rotsvast vertrouwen heeft en dat dat misschien niet altijd even goed is.
Wat een warrig verhaal. TO het lijkt mij dat deze man misbruik maakt van jou. En van je stoornis, want je klinkt heel erg onzeker en onstabiel.

Ik denk niet echt dat dit een toekomst heeft om eerlijk te zijn, en ik snap het verhaal ook niet zo goed.
Smurfje, weet je misschien waarom hij "over een poosje" naar de rechtbank wil, terwijl hij nu dus al blijkbaar zijn kind niet alleen mag zien? Zou hij er dan geen haast achter moeten zetten?

Wat vindt je van de reacties dat je vriend misschien liegt? Denk je dat het zou kunnen kloppen?

en naar je moeder voor een Goed Gesprek
quote:Zwuppeliennn schreef op 18 oktober 2010 @ 19:29:

[...]

2. Hij heeft zijn blote kont aan je laten zien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven