3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
Ik vind het idee van vrijwilligerswerk wel een goed idee. Alleen een fiets is geen stok achter de deur. Je hebt meer nodig om die deur uit te gaan.
Ja daar werk ik naar toe Bi. Maar dan komt het volgende: wat vind ik leuk, waar haal ik voldoening uit, wat kan ik goed?

Ik weet het niet, de oude Choco was fake en deze Choco ken ik nog niet. Dus hoe zoek ik zoiets uit? Waar begin ik?
Ze heeft mijn hart al veroverd door de manier waarop jij over haar vertelt Vin, maar jij bent bevooroordeeld!!
Waar liggen je interesses? Hou je van dieren? Vind je het leuk om met oudere mensen te praten? Of vind je het leuk om met kinderen om te gaan?
In welke situatie in de afgelopen maanden (behalve je huwelijksnacht ) voelde je je echt gelukkig Chooc?
Gravinnetje, 33 seconden geleden

Ik vind het idee van vrijwilligerswerk wel een goed idee. Alleen een fiets is geen stok achter de deur. Je hebt meer nodig om die deur uit te gaan.

En met dat grotere huis hebben we plek voor een hondje dus moet ik wel 5 keer per dag de deur uit, of ik nou wil of niet
Zo schattig Vin. Heerlijk die kleintjes.

Chooc, wat Bi zegt. Als je fiets er is, neem je gewoon een krantenwijk

En het is idd niet bevorderlijk als je tegen je bed aankijkt. Ook niet dat je zoveel met zijn 2en op zo weinig vierkante meters bent. Daar zou iedereen kriegel van worden.
Honden uitlaten bij het dierenasiel Chooc?
Choco: bij "ons" hebben ze trajectbegeleiders. Die zoeken samen met je, naar wat je zou willen en gaan samen met je op zoek naar vrijwilligerswerk/studies ed. Hebben ze dat niet bij "jullie"?
Bianca40, 16 seconden geleden

Honden uit laten bij het dierenasiel Chooc?

Da's een goeie zeg!
Meiden, ik moet even iets kwijt: wat zijn we toch een geweldig stel bij elkaar!!

Groepshug!!!!

friezinnetje, 28 seconden geleden

Choco: bij "ons" hebben ze trajectbegeleiders. Die zoeken samen met je, naar wat je zou willen en gaan samen met je op zoek naar vrijwilligerswerk/studies ed. Hebben ze dat niet bij "jullie"?

Jawel. Intake was 4 weken geleden. Wacht nog op nieuwe afspraak. Maar ik heb peper in mn kont, altijd al gehad vandaar dat ik gek word van het niks doen.
En waarom sta ik niet op die foto??
Ok choco.
Bianca40, 17 seconden geleden

Meiden, ik moet even iets kwijt: wat zijn we toch een geweldig stel bij elkaar!!

Groepshug!!!!

Jaaa! Toppers!
Is er een dierenasiel op fiets of loop-afstand Chooc?
Vinnut geen flateuze foto van ons Bi....
Of een zorgboerderij!
Friez, ben aan het lobbyen voor ons kwartet.
quote:mocy schreef op 18 oktober 2010 @ 20:15:

Friez, ben aan het kobbyen voor ons kwartet.waren we nog niet kompleet dan??
quote:Gravinnetje schreef op 18 oktober 2010 @ 20:14:

Vinnut geen flateuze foto van ons Bi....

...zucht.... sommige mensen kunnen zooooo zeuren he!!

Is deze beter dan??

quote:friezinnetje schreef op 18 oktober 2010 @ 20:14:

En waarom sta ik niet op die foto??

Ik sta er ook niet op! althans, ik zie geen lekker blond wijf met mooie borsten en bijpassend decolleté

(typt ze terwijl ze in haar snuggie op de bank zit met warrig haar en een enorme pukkel op haar kin)
quote:friezinnetje schreef op 18 oktober 2010 @ 20:15:

[...]

waren we nog niet kompleet dan??Alle 4 de avatars moet zich daar melden.

Had 'm nog onder de plaktoets staan onze groepshug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven