3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 18 oktober 2010 @ 20:23:

Ik zie geen decolledinges bij Pop?Die zit verstopt achter mijn snuggie, en mijn pukkel is ook weg gefotosjopt
Merk dat ik steeds aan het zoeken ben naar een stoel of tafel avator
Ik ga even Grey's anatomy online kijken!
Er is weinig meubilair te vinden hiero Bankje

En ook geen sterrenbeelden trouwens!!
Ga ik doen Bi. Thnx

*goh.. Had ik dat nou niet zelf kunnen bedenken?*
quote:chocolover schreef op 18 oktober 2010 @ 20:26:

Ga ik doen Bi. Thnx

Nee, want dan voelen wij ons overbodig

Gaat helemaal goedkomen met jou en met jullie Chooc!!
Sommige mensen horen toch bij de inboedel tellen die ook?
Wat voor avatOr zou ik moeten zoeken dan? Oxfam, Novib, Unicef? Aansteker, kandelaar, waxinelichtje?
Dames ik ga naar bed. Was een lange stomme dag maar dankzij jullie met een goed einde! Ik ga RL boerderiën! (MM vind het niks voor mij zegt ie net, nou jammer dan, ik hou van mestlucht!)
quote:chocolover schreef op 18 oktober 2010 @ 20:26:

Ga ik doen Bi. Thnx

Bi heeft idd goeie tips!

"Het komt wel goed schatje"
quote:bankje schreef op 18 oktober 2010 @ 20:28:

Sommige mensen horen toch bij de inboedel tellen die ook?Als jij ze zover krijgt dat ze erkennen dat ze bij het groepje de inboedel horen zonder dat er een rel ontstaat dan vreet ik mn sokken op
quote:bankje schreef op 18 oktober 2010 @ 20:28:

Sommige mensen horen toch bij de inboedel tellen die ook? (We vinden het nog wel, categorie buitenmeubilair?)
Truste Chooc... morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen!
quote:chocolover schreef op 18 oktober 2010 @ 20:29:

Dames ik ga naar bed. Was een lange stomme dag maar dankzij jullie met een goed einde! Ik ga RL boerderiën! (MM vind het niks voor mij zegt ie net, nou jammer dan, ik hou van mestlucht!)Trustuh Chooc. En gewoon doen, niet geschoten is altijd mis. S6 morgen bij het zoeken.
Ik ga BNTM kijken (en meeschrijven natuurlijk op topic) Tot in de reclame
quote:Gravinnetje schreef op 18 oktober 2010 @ 20:28:

Wat voor avatOr zou ik moeten zoeken dan? Oxfam, Novib, Unicef? Aansteker, kandelaar, waxinelichtje?Zwart/wit?
Thnx ladies! Ben echt heel blij met jullie!

Morgen moeten jullie me schoppen!

Ik ga naar bed en ff lezen. Trusten alvast!
Lekker dromen van de boerderij Choco
quote:Bianca40 schreef op 18 oktober 2010 @ 20:29:

[...]

Als jij ze zover krijgt dat ze erkennen dat ze bij het groepje de inboedel horen zonder dat er een rel ontstaat dan vreet ik mn sokken op
Welterusten Chooc
Heb ik al verteld, ik heb besloten om een Ipad te gaan kopen. Was eerst erg aan het twijfelen, maar van de week was er iemand met een Ipad en ik ben helemaal om
Wat is het verschil tussen een Ipad en Ipod ?
quote:mocy schreef op 18 oktober 2010 @ 20:30:

[...]

Zwart/wit?

Kijk ander even in het topic hier op overig. Zwart/ wit is denk ik wel een goede.

Helaas geen meubelstukken bankje..
Weltrusten Chooc.
Gaaf Josje!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven