3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Zeker weten Josje! Niet die keuken maar wel de gezondheid van Bianco!
Alle reacties Link kopieren
Ben nog niet eens klaar met die afwas, maar BNTM begon weer.

Er staan 700 boeken op mijn e-reader. Man heeft ze erop gezet, mij lukte het niet.
Ik zit me net te bedenken dat ik vandaag voor het eerst overdag niet geslapen heb
Heb je die gedownload van internet Mocy (of man)? Zijn er best veel zeg!!
Als je dat nu pas bedenkt dan ga je goed vooruit Josje
Gisteren en eergisteren ging ik even op bed liggen, waarna vriend mij na twee uur wakker kwam maken, ik die nooit kan slapen overdag
quote:Bianca40 schreef op 18 oktober 2010 @ 20:53:

Heb jij de keuken beneden en boven wonen? Vind je dat fijn?Dat heb ik Bi, het went wel hoor. Mijn woonkamer is helemaal boven, 6e laag.
Dacht dat ik tien minuutjes had liggen dutten, maar als ie me niet wakker gemaakt had, had ik nog wel doorgeslapen. Vandaag wilde ik gaan slapen toen ik uit mijn werk kwam (was erg moe), maar als ik dan achter de computer ga zitten, gaat het niet goed.
quote:josje37 schreef op 18 oktober 2010 @ 20:56:

Gisteren en eergisteren ging ik even op bed liggen, waarna vriend mij na twee uur wakker kwam maken, ik die nooit kan slapen overdag

Niet zo gek Jos, je bent nog steeds ziek.

Man heeft ze idd gedownload van torrents (of zo iets).
En ik heb niet alleen zitten forummen hoor! Ik heb ook de krant gelezen, gemaild en wat voor mijn cursus gedaan!!
Kunnen we niet een keer e-books ruilen Mocy?
Oké Jos, moet ik eerst weten hoe dat gaat.
*ik heb 6 zorgboerderijen in de buurt gevonden! Ik ga mijn trajectbegeleidster vragen of ik zoiets mag doen! Leukkkk! Nu ga ik dromen! Heintje is out *
Moos.. moet jij zes verdieping op en af om in de keuken te komen??
Ik moet eerst ook even wat boeken verzamelen (maar ik krijg van een vriendin eerdaag een zooitje) en dan kijken we wel even of het lukt Mocy
Gaaf Choco!! Ik zit hier met een glimlach op mn hoofd vanwege je enthousiasme!!
Lekker dromen Heintje Choco
Ik ga ook maar eens verstandig doen. Lekker douchen en dan met een boek het bed in, denk dat ik voor tienen wel slaap
Slaap lekker allemaal
Tot morgen
Vier op een rij
Truste Josje

Maf mens
Iedereen weg?
Jaaaaaaaaaaaaaa Eindelijk ook weer eens 4 op een Remia

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven