Wat te doen?

18-10-2010 21:58 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal maanden heb ik contact met een leuke kerel. Het voelde meteen heel erg goed. We kletsen uren aan 1 stuk, nachten lang, we belden veel. We dachten over veel dingen hetzelfde, kortom we hadden een enorme klik.

Na een maand of 3 ben ik voor de 1e keer bij hem thuis geweest. Het was heel erg leuk, we hebben leuke dingen gedaan enzo.

Sindsdien hebben we elkaar nog een paar keer gezien maar ik heb het gevoel alsof het bij hem minder wordt.

Op zich doet hij wel enthousiast enzo maar het duurt vaak een tijd voor hij iets van zich laat horen terwijl dat eerst niet zo was. Toen hadden we meerdere malen per dag contact.

Het is niet zo dat dit nog steeds moet maar ik herken mezelf gewoon niet terug.

Ik word heel onzeker van dit gedoe en dat terwijl ik normaal zo niet ben. Ik ben ook niet jaloers maar als hij zegt te gaan stappen gaan er allerlei dingen door mijn hoofd. Kortom: hij doet dingen met me wat er voor zorgt dat ik mezelf niet ben. Let wel: ik laat niks van dit alles aan hem merken, maar het vreet wel aan me.

Nu ben ik bang dat hij het alleen voor de seks doet ofzo.

Eigenlijk wil ik hem gewoon vragen hoe of wat maar ik durf niet zo goed omdat ik tegenstrijdige signalen krijg voor mijn gevoel.

Hoe pak ik dit aan?
Persoonlijk zou ik alleen een relatie overwegen met een persoon die het beste bij me naar boven haalt. Doet hij dat bij jou?
Je hebt elkaar een paar keer gezien in 3 maanden tijd. Dat klinkt niet echt alsof er sprake is van verliefdheid of alsof jullie wat aan het opbouwen zijn. Als ik jou was, zou ik vooral doorgaan met m'n leven.
Ik zal wat duidelijker zijn: we kennen elkaar van internet. Daardoor komt het dat we elkaar pas na 3 maanden hebben ontmoet. Dat komt omdat we nogal ver bij elkaar vandaan wonen enzo.

De 1e keer was begin deze maand en sindsdien hebben we elkaar 4 keer gezien.
Lijkt me toch een mooie 'score' van elkaar zien.... 5x en het is pas 18 oktober!
quote:Babsie82 schreef op 18 oktober 2010 @ 22:02:

Ik zal wat duidelijker zijn: we kennen elkaar van internet. Daardoor komt het dat we elkaar pas na 3 maanden hebben ontmoet. Dat komt omdat we nogal ver bij elkaar vandaan wonen enzo.

WAT moet ik me voorstellen bij ENZO?

De 1e keer was begin deze maand en sindsdien hebben we elkaar 4 keer gezien.
Nou ik ben niet iemand die meteen iedereen wil ontmoeten dus we hebben elkaar niet na 1 chatsessie ontmoet, Kier.
'
()
quote:Babsie82 schreef op 18 oktober 2010 @ 22:14:

Nou ik ben niet iemand die meteen iedereen wil ontmoeten dus we hebben elkaar niet na 1 chatsessie ontmoet, Kier.

Doe je goed :-)

Enzo kon ook duiden op andere omstandigheden.
quote:mellie001 schreef op 18 oktober 2010 @ 22:18:

Geen seks meer 'geven' tot duidelijk is wat zijn bedoelingen nu zijn.

?? Seks als pressiemiddel.... ja hoor... alsof dat gaat helpen

Geloof niet dat een man die verder niet echt geinteresseerd is, het ook maar iets kan schelen dat ie dan geen seks meer krijgt ook.
quote:Babsie82 schreef op 18 oktober 2010 @ 21:58:

Nu ben ik bang dat hij het alleen voor de seks doet ofzo.

Eigenlijk wil ik hem gewoon vragen hoe of wat maar ik durf niet zo goed omdat ik tegenstrijdige signalen krijg voor mijn gevoel.

Hoe pak ik dit aan?De seks dus even skippen :p en kijken of hij dan nog interesse heeft/initiatief neemt om met je om te blijven gaan. Als het wel goed zit vindt hij het toch ook leuk om andere leuke dingen met jou te doen (terrasje pakken, uit eten etc.) ?
Ik lees anders nergens dát ze al seks hebben gehad...
quote:Nammma schreef op 18 oktober 2010 @ 22:25:

Ik lees anders nergens dát ze al seks hebben gehad...Citaat;

Na een maand of 3 ben ik voor de 1e keer bij hem thuis geweest. Het was heel erg leuk, we hebben leuke dingen gedaan enzo.

"Leuke dingen gedaan, enzo." "Bij hem thuis." Zoals? De zolder opruimen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Kier_V schreef op 18 oktober 2010 @ 22:12:

Lijkt me toch een mooie 'score' van elkaar zien.... 5x en het is pas 18 oktober!
quote:mellie001 schreef op 18 oktober 2010 @ 22:18:

Geen seks meer 'geven' tot duidelijk is wat zijn bedoelingen nu zijn.

Geven?

Ik wist niet dat er een kado papiertje omheen moest

Seks is toch iets wat je doet omdat je het zelf ook graag wilt?

Of heb ik nu hele rare ideeën over seks

In ieder geval vind ik (geen)seks gebruiken als middel om iets te bereiken ver beneden alle peil.....

Ik zou zeggen ga gewoon eens een gesprek aan.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 18 oktober 2010 @ 22:40:

[...]

Geven?

In ieder geval vind ik (geen)seks gebruiken als middel om iets te bereiken ver beneden alle peil.....

Ik zou zeggen ga gewoon eens een gesprek aan.Ja
quote:Very Cherry schreef op 18 oktober 2010 @ 22:33:

[...]

Citaat;

"Leuke dingen gedaan, enzo." "Bij hem thuis." Zoals? De zolder opruimen?enne... ja
quote:Very Cherry schreef op 18 oktober 2010 @ 22:33:

[...]

Citaat;

"Leuke dingen gedaan, enzo." "Bij hem thuis." Zoals? De zolder opruimen?Ik bedoelde hier eigenlijk andere dingen mee :-) maar we hebben idd ook seks gehad.
quote:Letgo schreef op 18 oktober 2010 @ 22:42:

Ja

Oh shit..

Dan moet ik dus al mijn ideeën over seks met kersvers vriendje allemaal gaan herzien??

Wordt nog best een klus
Niet meer seksen is niet echt een oplossing. Als hij haar wel leuk vind zal het hem weer onzeker maken.

Gewoon vragen als je het echt weten wil; al ben ik meer voorstander van afwachten en zien hoe dingen lopen. Als het goed is merk je vanzelf of het wat is/word of niet.
Voor mijn gevoel krijg ik tegenstrijdige signalen en dat vreet aan mij.

Hij vindt me leuk zegt hij, waarom hoor ik dan niet vaker iets van hem?

Waarom zei hij in het begin andere dingen dan nu?

Hij nam het woord "vriendin" in de mond maar aan de andere kant weer andere signalen.

Begrijp er niets van.
quote:Summerdance schreef op 18 oktober 2010 @ 22:40:

[...]

Geven?

Ik zou zeggen ga gewoon eens een gesprek aan.Wil je mijn woorden niet verdraaien aub? Ik zeg niet dat ze niet meer moet seksen om uiteindelijk haar zin te krijgen, ik zeg dat als het te gevoelig ligt voor haar, ze beter de seks nu kan laten, tot ze zeker weet dat zijn gevoelens voor haar ok zijn. Aangezien ze zelf schrijft dat ze bang heeft dat het alleen maar voor de seks is.
quote:Babsie82 schreef op 18 oktober 2010 @ 22:45:

Voor mijn gevoel krijg ik tegenstrijdige signalen en dat vreet aan mij.

Dus nogmaals, daar kan je toch gewoon over praten?

Ik snap dat nooit zo goed, je hebt wel seks met een man, maar een gesprek kan dan weer niet?

Hij vindt me leuk zegt hij, waarom hoor ik dan niet vaker iets van hem?

Daar kunnen we hier met zijn allen 100 antwoorden op gaan verzinnen maar er is er maar 1 die daar het antwoord op weet..HIJ dus

Waarom zei hij in het begin andere dingen dan nu?

Zie bovenstaande reactie

Hij nam het woord "vriendin" in de mond maar aan de andere kant weer andere signalen.

Wat voor signalen?

Ik heb na een hele tijd daten geleerd vooral NIET af te gaan op signalen maar op wat mensen daadwerkelijk DOEN

Begrijp er niets van.Wij ook niet, moeten wij hem voor je bellen?
Nog een keer: een 'score' van elkaar 5x te hebben gezien deze maand is toch hartstikke leuk en voldoende?

Of wil je hem nu al geketend naast je op de bank hebben?

Ik denk dat je nu echt teveel wilt in een te korte tijd!

Schrikt elk mens af hoor, zulk gedrag.

Je bent onzeker nu, en dat is heel normaal :-)

Dat hoort bij het ontluikend verliefd worden!

Schud jezelf wakker, geef jezelf een trap onder je poeperd en doe weer ns even normaal :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven