Wat te doen?

18-10-2010 21:58 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal maanden heb ik contact met een leuke kerel. Het voelde meteen heel erg goed. We kletsen uren aan 1 stuk, nachten lang, we belden veel. We dachten over veel dingen hetzelfde, kortom we hadden een enorme klik.

Na een maand of 3 ben ik voor de 1e keer bij hem thuis geweest. Het was heel erg leuk, we hebben leuke dingen gedaan enzo.

Sindsdien hebben we elkaar nog een paar keer gezien maar ik heb het gevoel alsof het bij hem minder wordt.

Op zich doet hij wel enthousiast enzo maar het duurt vaak een tijd voor hij iets van zich laat horen terwijl dat eerst niet zo was. Toen hadden we meerdere malen per dag contact.

Het is niet zo dat dit nog steeds moet maar ik herken mezelf gewoon niet terug.

Ik word heel onzeker van dit gedoe en dat terwijl ik normaal zo niet ben. Ik ben ook niet jaloers maar als hij zegt te gaan stappen gaan er allerlei dingen door mijn hoofd. Kortom: hij doet dingen met me wat er voor zorgt dat ik mezelf niet ben. Let wel: ik laat niks van dit alles aan hem merken, maar het vreet wel aan me.

Nu ben ik bang dat hij het alleen voor de seks doet ofzo.

Eigenlijk wil ik hem gewoon vragen hoe of wat maar ik durf niet zo goed omdat ik tegenstrijdige signalen krijg voor mijn gevoel.

Hoe pak ik dit aan?
Haha ja jullie hebben gelijk.

Ik doe net alsof ik er heel relaxed onder ben maar ondertussen vreet het aan me.

Ik vind hem gewoon ontzettend leuk en heb het gevoel voor de 1e keer in mijn leven iemand ontmoet te hebben waarbij op alle vlakken alles kan kloppen. Het voelt gewoon anders dan anders en ik zou het jammer vinden als het sowieso over zou zijn. Ik weet niet.

Summerdance: ik heb juist héle gesprekken met hem gevoerd, maar hier durf ik het dan weer niet over te hebben. Stom he.
quote:mellie001 schreef op 18 oktober 2010 @ 22:47:

[...]

Wil je mijn woorden niet verdraaien aub? Ik zeg niet dat ze niet meer moet seksen om uiteindelijk haar zin te krijgen, ik zeg dat als het te gevoelig ligt voor haar, ze beter de seks nu kan laten, tot ze zeker weet dat zijn gevoelens voor haar ok zijn. Aangezien ze zelf schrijft dat ze bang heeft dat het alleen maar voor de seks is.

Nee, TO is bang dat hij haar alleen voor de seks gebruikt

IK dacht dat jij daarom zei, dan moet je hem geen seks meer geven (staat er volgens mij letterlijk)

En ik vind dat een rare gedachtengang

Als ik niet zeker weet of mijn scharrel/lief/verkering boerenkool lust zet ik hem dat toch ook niet voor om te kijken wat zijn reactie is?

Dan vraag ik gewoon, zeg scharrel/lief/verkering, lust je boerenkool?

Ik begrijp dat hele geven en nemen uitprobeer gedrag gewoon niet zo

Als je op date 1 het bed induikt loop je de kans dat het hem alleen voor de seks te doen is.

Ik vind het dan altijd zo vreemd dat men daar achteraf zo over gaat nadenken....

Was het alleen om de seks....

Ja die avond wel dus.

TO is toch ook niet met hem naar bed gegaan omdat ze diepgewortelde gevoelens voor hem had?

Seks op date 1 IS toch ook 99% van de keren gewoon lust?

En als er meer inzit komt dat vanzelf...

of je nou seks hebt in de tussentijd of niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 18 oktober 2010 @ 22:43:

[...]

Oh shit..

Dan moet ik dus al mijn ideeën over seks met kersvers vriendje allemaal gaan herzien??

Wordt nog best een klus

Tsja nou moet je met pakpapier, lintjes etc, etc, aan de slag. Gelukkig nadert Sinterklaas weer en komt er weer een leuk assortiment in de handel Ik moet ook nog even op zoek naar een Princess Leia (a la Friends) pakpapiertje wat vriendlief stiekem erg leuk vind (die glundering op zijn hoofd tijdens Friends *zucht*)

Maar richting TO...mijn 'ja' was gericht op het idee dat je het bespreekbaar moet maken.
quote:Babsie82 schreef op 18 oktober 2010 @ 22:51:

Summerdance: ik heb juist héle gesprekken met hem gevoerd, maar hier durf ik het dan weer niet over te hebben. Stom he.

Heel eerlijk gezegd..ja dat vind ik stom!

Maar niet lullig bedoeld hoor

(voor ik straks getoverstaft wordt)

Waarom vindt je het dan zo eng om daar over te praten?

Je hoeft hem ook niet gelijk ten huwelijk te vragen...
quote:Letgo schreef op 18 oktober 2010 @ 22:54:

[...]

Tsja nou moet je met pakpapier, lintjes etc, etc, aan de slag. Gelukkig nadert Sinterklaas weer en komt er weer een leuk assortiment in de handel Ik moet ook nog even op zoek naar een Princess Leia (a la Friends) pakpapiertje wat vriendlief stiekem erg leuk vind (die glundering op zijn hoofd tijdens Friends *zucht*)

Maar richting TO...mijn 'ja' was gericht op het idee dat je het bespreekbaar moet maken.

Ja LG wil je voortaan wel een beetje duidelijker zijn!

Ik heb net online allemaal strikjes, pak papiertjes en linten zitten te bestellen....

Maar ik begrijp dat ik weer kan stoppen met dichten en weer gewoon over kan gaan tot de seks zoals hij bedoeld is....
quote:Letgo schreef op 18 oktober 2010 @ 22:54:

[...]

Ik heb net online allemaal strikjes, pak papiertjes en linten zitten te bestellen....

Maar ik begrijp dat ik weer kan stoppen met dichten en weer gewoon over kan gaan tot de seks zoals hij bedoeld is....
quote:Summerdance schreef op 18 oktober 2010 @ 22:54:

[...]

Heel eerlijk gezegd..ja dat vind ik stom!

Maar niet lullig bedoeld hoor

(voor ik straks getoverstaft wordt)

Waarom vindt je het dan zo eng om daar over te praten?

Je hoeft hem ook niet gelijk ten huwelijk te vragen...Omdat hij de 1e man is die mij oprecht onzeker weet te maken. Waarom? Ik ben lang en breed volwassen en redelijk nuchter. Maar toch, ik ben zwaar onder de indruk van hem. Misschien ben ik bang voor een afwijzing en durf het er daarom niet over te hebben.
quote:Babsie82 schreef op 18 oktober 2010 @ 22:51:

Haha ja jullie hebben gelijk.

Ik doe net alsof ik er heel relaxed onder ben maar ondertussen vreet het aan me.

Ik vind hem gewoon ontzettend leuk en heb het gevoel voor de 1e keer in mijn leven iemand ontmoet te hebben waarbij op alle vlakken alles kan kloppen. Het voelt gewoon anders dan anders en ik zou het jammer vinden als het sowieso over zou zijn. Ik weet niet.

Summerdance: ik heb juist héle gesprekken met hem gevoerd, maar hier durf ik het dan weer niet over te hebben. Stom he.Zonde met name. Want je wordt er zwaar onzeker van. Zoals blijkt uit het openen van dit topic. Bespreek het dan gewoon... (hij zal vast milder zijn dan de viva-dames)
quote:Summerdance schreef op 18 oktober 2010 @ 22:56:

[...]

Maar ik begrijp dat ik weer kan stoppen met dichten en weer gewoon over kan gaan tot de seks zoals hij bedoeld is.... Haha, ja sorry, maar ik ken de 'mannelijke fantasie' ook niet zo goed. Kom er toevallig achter als het hoofd van mijn vriendje licht begint te geven (van het glunderen) tijdens bepaalde scenes van Friends.
quote:Babsie82 schreef op 18 oktober 2010 @ 22:56:

Omdat hij de 1e man is die mij oprecht onzeker weet te maken. Waarom? Ik ben lang en breed volwassen en redelijk nuchter. Maar toch, ik ben zwaar onder de indruk van hem. Misschien ben ik bang voor een afwijzing en durf het er daarom niet over te hebben.

Dan nog begrijp ik het niet.

Ik vind een gesprek aangaan met iemand waarvan ik onder de indruk ben veel en veel minder eng dan naakt naast hem in bed kruipen.

Want wat is het aller aller aller ergste wat er kan gebeuren?

Dat hij je afwijst toch?

Dan heb je een hele leuke maand gehad, huil je een paar kleenexen weg maar dan weet je wel waar je aan toe bent

WEG onzekerheid...
quote:Letgo schreef op 18 oktober 2010 @ 23:00:

[...]

Haha, ja sorry, maar ik ken de 'mannelijke fantasie' ook niet zo goed. Kom er toevallig achter als het hoofd van mijn vriendje licht begint te geven (van het glunderen) tijdens bepaalde scenes van Friends.WOW, date jij met ET?
quote:Summerdance schreef op 18 oktober 2010 @ 23:02:

[...]

WOW, date jij met ET? Haha, soms vraag ik me dat serieus wel eens af. Mijn vriendje is een proto-type 'nerd'. Als ik science fiction niks vind omdat het onzin is, dan komt hij met het weerwoord dat het wel degelijk echte wetenschap is, maar dan in de toekomst. Nouja, het maakt hem ook wel weer schattig. En ik las hier laatst nog ergens dat een 'nerd' stiekem wel het liefste vriendje is wat je kan treffen. En dat kan ik ook wel bevestigen.
quote:zakdoekjeopviva schreef op 18 oktober 2010 @ 22:44:

Niet meer seksen is niet echt een oplossing. Als hij haar wel leuk vind zal het hem weer onzeker maken.

Ik ben ook niet van mening dat het maandenlang alleen maar handje vasthouden ipv sex moet zijn ;) maar als sex zo'n grote rol speelt zou ik er wel goed over nadenken en er dus minder de nadruk op leggen.
quote:Letgo schreef op 18 oktober 2010 @ 23:09:

[...]

Haha, soms vraag ik me dat serieus wel eens af. Mijn vriendje is een proto-type 'nerd'. Als ik science fiction niks vind omdat het onzin is, dan komt hij met het weerwoord dat het wel degelijk echte wetenschap is, maar dan in de toekomst. Nouja, het maakt hem ook wel weer schattig. En ik las hier laatst nog ergens dat een 'nerd' stiekem wel het liefste vriendje is wat je kan treffen. En dat kan ik ook wel bevestigen.

IK heb er ook eentje (sinds heel kort) en ik lach me suf om hem

En hij weer om mij....

Dus ja, ik deel je mening wel
quote:Summerdance schreef op 18 oktober 2010 @ 23:11:

[...]

IK heb er ook eentje (sinds heel kort) en ik lach me suf om hem

En hij weer om mij....

Dus ja, ik deel je mening wel

Haha, lang leve de nerds!

Fijn dat je ook een lieve vriend hebt!
quote:Letgo schreef op 18 oktober 2010 @ 23:13:

Haha, lang leve de nerds!

Fijn dat je ook een lieve vriend hebt!

Nou vriend is nog wel een beetje te vroeg hoor

Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer langdurige date noemen we het maar

Offe.....verkering...
quote:Summerdance schreef op 18 oktober 2010 @ 23:15:

[...]

Offe.....verkering...Haha, ach ja...wanneer wordt verkering een vriend? Bij mij is het inmiddels zo'n 7 maanden. Soms voelt het als een relatie en kan ik alles met hem delen. En de volgende keer voelt het echt nog als een vriendje vanwege de vlinders, de onbekendheid en de 'nieuwigheid' ik vind het eigenlijk best een leuke fase. Maargoed...ik ga offtopic. Wel leuk om te horen dat je een vriend/verkering hebt (ik volg je indirect wel een beetje).
quote:Summerdance schreef op 18 oktober 2010 @ 23:15:

[...]

Offe.....verkering...

Ik woon net 3 weken samen met mijn langdurige date :-)

Zo voelt dat gewoon nog en dat is lekker, dat vlinder-gedoe ensjo
quote:Letgo schreef op 18 oktober 2010 @ 23:20:

[...]

Haha, ach ja...wanneer wordt verkering een vriend? Bij mij is het inmiddels zo'n 7 maanden. Soms voelt het als een relatie en kan ik alles met hem delen. En de volgende keer voelt het echt nog als een vriendje vanwege de vlinders, de onbekendheid en de 'nieuwigheid' ik vind het eigenlijk best een leuke fase. Maargoed...ik ga offtopic. Wel leuk om te horen dat je een vriend/verkering hebt (ik volg je indirect wel een beetje).

Wij zijn een kleine maand onderweg nu.

Dus echt nog wel verkering hoor

Wat leuk dat je me een beetje volgt, wordt er verlegen van

(ik beken dan ook maar dat ik stiekem jullie Chicks topic ook lees)

EXCUUS voor de off topic!
quote:Kier_V schreef op 18 oktober 2010 @ 23:25:

[...]

Ik woon net 3 weken samen met mijn langdurige date :-)

Zo voelt dat gewoon nog en dat is lekker, dat vlinder-gedoe ensjo

(Sorry voor het offtopic)

Hoe lang zijn jullie samen dan? Wat gaf de doorslag om samen te gaan wonen? Vind ik wel bijzonder. Ik heb namelijk net een woning voor mezelf gezocht waar ik minstens een jaar moet blijven. Mijn vriend vindt dat niet zo heel leuk, want hij is al een beetje met samenwonen bezig.

@Summer: haha, grappig om te lezen dat je dat indirect volgt. Ik volg jou met name omdat jouw berichten blijven hangen omdat ik het er doorgaans zeer mee eens ben en er soms iets van jezelf in verwerkt zit.

Maar ojee ik kaap een topic en dat wil ik niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven