3000+ deel 71 alweer
dinsdag 19 oktober 2010 om 10:28
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.
De plek waar lief en leed wordt gedeeld.
Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.
Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.
3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.
De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.
Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.
Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?
Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.
3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.
De plek waar lief en leed wordt gedeeld.
Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.
Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.
3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.
De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.
Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.
Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?
Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.
3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
dinsdag 19 oktober 2010 om 13:44
dinsdag 19 oktober 2010 om 14:16
Wow Cour wat een pláátje!
En jij zag er ook oké uit hoor
Iebeltje die therapie is met verwijzing, is tweedelijns dus kan je niet zomaar zelf regelen.
En het is best pittig kan ik vertellen pffff
Mar gelukkig heb ik op het forum en op msn geoefend met mijn gal te spuien en dus het gaat vast lukken!
Ben nu net begonnen met het echte werk, het voortraject was al pittig.
En jij zag er ook oké uit hoor
Iebeltje die therapie is met verwijzing, is tweedelijns dus kan je niet zomaar zelf regelen.
En het is best pittig kan ik vertellen pffff
Mar gelukkig heb ik op het forum en op msn geoefend met mijn gal te spuien en dus het gaat vast lukken!
Ben nu net begonnen met het echte werk, het voortraject was al pittig.
dinsdag 19 oktober 2010 om 15:38
Zie net een topic voorbij komen.
Wat had je nou nooit van jezelf verwacht?
Poeh, confronterend als ik daar over ga nadenken zeg!
Heb sterk de neiging te gaan reageren aldaar.
Mmm toch maar niet, mijn (tegenvallende)verwachtingen liggen nogal ver van de belevingswereld van die van de TO geloof ik.
Realiseer me dat ik al een heel leven achter de rug heb
En dat ik het best wel goed doe.
Nu lappie dicht en kinders verzorgen.
Wat had je nou nooit van jezelf verwacht?
Poeh, confronterend als ik daar over ga nadenken zeg!
Heb sterk de neiging te gaan reageren aldaar.
Mmm toch maar niet, mijn (tegenvallende)verwachtingen liggen nogal ver van de belevingswereld van die van de TO geloof ik.
Realiseer me dat ik al een heel leven achter de rug heb
En dat ik het best wel goed doe.
Nu lappie dicht en kinders verzorgen.