3000+ deel 71 alweer

19-10-2010 10:28 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.

De plek waar lief en leed wordt gedeeld.

Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.

Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.

3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.

De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.

Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.

Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?

Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.

3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.

poll?

Totaal aantal stemmen: 17

ja (24%)
nee Geen stemmen
misschien (6%)
weetnie (12%)
mens doe normaal! (59%)
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
Tot laters apppeltje
Hallo allemaal.

Ik wilde even reageren hier, ben net thuis maar drillsergeant Luun stuurt me naar mijn pepers. Tssssss, minigravin duw ik wel even aan de kant want boerderie gaat uiteraard voor.

*sjokt met zeis en mandjes naar de boerderij*
Ik sjok mee Gravinnetje, volgens mij heb ik daar ook wel het e.e.a. te doen.. het lijkt wel echt werk!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Gravinnetje schreef op 19 oktober 2010 @ 18:50:

Hallo allemaal.

Ik wilde even reageren hier, ben net thuis maar drillsergeant Luun stuurt me naar mijn pepers. Tssssss, minigravin duw ik wel even aan de kant want boerderie gaat uiteraard voor.

*sjokt met zeis en mandjes naar de boerderij*

En zo hoort het

Kijk een kadootje voor minivin (een puppy hehehe)
Tsss, kindertjes worden er zelfs door verwaarloosd, stomme boerderie.
@alle vragers, jullie hoeven de schoen niet aan te trekken hoor. Gisteren heb ik voor het eerst in mijn forumcarrière gezegd dat het kut ging. En dat op een vraag van FF. Het werd een 1-2tje tussen FF, met een toegift van Mo. Ik snap dat iedereen met z'n eigen sores zit of z'n eigen vreugde van het verliefd zijn enzo. Hoe goed ik dat ook snap, toch ben ik met het gevoel in slaap gedonderd - donderen ivm de medicatie - dat ik zelfs als ik met zwaailicht en vlag midden op de kruising ga staan, dat het dan nog niet gezien wordt.

Het gaat kut en verder gaat het goed, goed omdat de behandeling weer s aan lijkt te slaan, kut, omdat het weer een kutbehandeling is.

Ik hoef nu geen knuffels enzo, dat voelt enorm als mosterd na zelfs de maaltijd na de maaltijd. Wel hoop ik dat ik als ik een volgende keer met vlag en zwaailicht op de kruising staat, dat er dan niet over me heen gewalst word. Al weet ik nu ook dat ik die vlag en dat zwaailicht beter in een ander topic kan plaatsen.

Iemand zei ooit tegen me, jij bent sterk en daarom moet je drie keer zo hard roepen om gehoord te worden als het een keer niet zo goed gaat. Probleem is alleen dat ik niet zo hard kàn roepen als het echt niet goed gaat, dan zit ik stuk.
quote:mocy schreef op 19 oktober 2010 @ 19:07:

Tsss, kindertjes worden er zelfs door verwaarloosd, stomme boerderie.

Yippie Rainbow egg van Hima

Ow Spukie.

Ik was weer eens Luuntje mosterd en heb dat weer gemist...

Geen knuffels he, wat wil je dat ik doe? Wil je effe plempen? Wil je effe boos wezen? Wil je effe schoppen? Huilen?

Zeg t maar..
Nee, Luun, ik wilde nu alleen ff de knoop uit mijn ziel weg en dat was bovenstaande post. Anders word ik cynisch en dat wil ik niet.
Lief Spukje,

Geen knuffel dus, maar ik vind het heel rot voor je dat je je zo gevoeld heb gisteravond/-nacht en hoop dat dat niet meer zal gebeuren.

Ik wil vaak meer aan je vragen/medeleven betuigen voorzover dat mogelijk is etc., maar door je soms korte posts op de vraag hoe of het gaat, krijg ik de indruk dat je daarin geen zin in hebt of op dat moment geen behoefte aan hebt. Gister antwoordde je op de vraag hoe het ging "Kut, maar voor de rest wel ok @ FF". Ik voel me dan wat opdringerig als ik erover door zou gaan, terwijl ik dat eigenlijk wel zou willen. Vandaar alleen een korte sterkte etc.

Het is dus absoluut mijn bedoeling niet geweest over je heen te walsen. Sorry als het wel zo voelde.
Spuuk, wat kut dat je je kut voelt en dat je je genegeerd voelt. Dat kan je er lekker bij hebben allemaal. Het voelt misschien als mosterd na de maaltijd voor je maar ik wil hem toch geven die knuffel.

En ik wil ook zeggen dat je gewoon moet vertellen wat je kwijt wilt en je niet laten belemmeren door het gevoel dat je toch genegeerd wordt of dat je niet hard genoeg roept.
Mo, jij was potverdrie naast FF die t vroeg de ENIGE die er aandacht aan besteed had. Wil jij die schoen heul snel laten liggen gek mens.
Spuuk, ik zet de chat aan op de boerderie....
Ow en om Roosje niet te kort te doen, die had ook al gevraagd hoe t ging en ik had bij haar al mijn klaag-5-minuten gehad.
quote:spuka schreef op 19 oktober 2010 @ 19:19:

Mo, jij was potverdrie naast FF die t vroeg de ENIGE die er aandacht aan besteed had. Wil jij die schoen heul snel laten liggen gek mens. Oké, want ons schoeisel-kwartet is al vol
Egeltje, Kapla gaat op het lijstje voor Sinterklaas. Je hebt ook dozen van 15 euro, gekleurde latjes of gewone, 40 stuks. Je hebt ook voorbeeldboeken voor dezelfde prijs. Dus ook voor een wat "vriendelijker" tarief is er nog wat te krijgen.
gek mens
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Meiden, rustig an ff, ik voel me nu net een bedelaar om aandacht, terwijl ik dat nu juist niet wil zijn.
Wat je zelf al zegt Spuuk: je bent sterk, ik ben niet gewend dat het niet goed met je gaat....

In ieder geval sorry dat ik over je heen gewalst heb! volgende keer mag je best schreeuwen om hulp, zet je caps lock aan en druk even op die zwarte B linksboven.

Iedereen hier heeft recht zijn sores hier neer te plempen, en dat er oprechte aandacht voor is, ik hoop dat je vanavond met een goed gevoel gaat slapen
juist omdat Spookie nooit klaagt, is het rot dat nu ze dat wel deed, er overheen gelezen werd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:mocy schreef op 19 oktober 2010 @ 19:21:

[...]

Oké, want ons schoeisel-kwartet is al vol Kun je nu wel mooi gaan starten met het onterecht-aangetrokken-schoenen-kwartet
quote:mocy schreef op 19 oktober 2010 @ 19:07:

Tsss, kindertjes worden er zelfs door verwaarloosd, stomme boerderie.Mike de mestkever is gisteren gewoon afgezet bij zijn moeder heur....
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Spuuk,

Ik snap je heel goed hoor, ik ben ook altijd van het stoere, en doe altijd gezellig mee..

Totdat ik een half jaar geleden ergens mee zat, en ja de enige die dat oppakte was FF.

Maar das het mooie van 3000 (en het slechte)
Luun, het is ook maar net wie er online is, of mensen terug lezen, of ze 'je' überhaupt lezen. De wondere wereld van het forum inderdaad
LieverTs, ik ga kaarten (ff allemaal duimen dat het droog blijft, want op de fiets en mijn haar zit zo waar eens goed!).

Fijne avond allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven