Ode aan Viva

19-10-2010 14:52 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier je ode aan viva.



Hier komt die van mij :





Dat wast.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo veel gemist blijkbaar....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!




ik keek nog even of je in het wit geschreven had....
quote:juliaana schreef op 19 oktober 2010 @ 14:57:





ik keek nog even of je in het wit geschreven had....

Ik ook.



Geniaal bedacht Boro
Alle reacties Link kopieren
Er was eens...................
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik heb helemaal geen worden meer.



Wellicht een klein gedicht.



Geschrokken

Geschokt.

Opbokken

Opgebokt.

Dit was mijn ode aan viva.



Dus.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !




Het waren 2 fantààààastische dagen!
Alle reacties Link kopieren
The time is now
Alle reacties Link kopieren




Ik heb even geen inspiratie...
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 19 oktober 2010 @ 14:59:





Het waren 2 fantààààastische dagen!



Mooie ode !



Het waren 2 fantààààastische dagen!

Maar nu kwam de angel mij vragen

Niet meer op het forum te komen

Dus kan ik enkel nog maar van de engeltjes dromen.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Zeg, jullie gaan toch niet (al dan niet vrijwillig) weg hè
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik nou weer gemist?
Alle reacties Link kopieren
Liefste God.. Of zal ik u Viva noemen?





Lieve Viva.. er zijn Angels ter aarde gevallen..

Had u ze niet beter in een voorraad kast kunnen stallen?



Niet een voorraad kast met nuttige waren..

Maar een waar zelfs Jan Steen niet in durft te staren..



Helaas vindt u de Angels nog van waarde..

Maar wij zitten nu met het zooitje op aarde..



Bij deze sturen we ze per ommegaande terug..

Postzegel er op.. Adres; Sanoma.. VLUG!



hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetSummer schreef op 19 oktober 2010 @ 15:09:



Bij deze sturen we ze per ommegaande terug..

Postzegel er op.. Adres; Sanoma.. VLUG!



hihi







*pinkt traantje weg*
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
misschien is dit een ideetje voor betere communicatie?

Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ode aan Viva,kom alleen even naar Boro zwaaien
Alle reacties Link kopieren
Oh nu krijg je natuurlijk een ban.
Alle reacties Link kopieren
Ik schiet helemaal vol van die mooie ode's.

Waar hebben ze zulke mooie woorden aan te denken?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik moet zeggen dat de Ode aan Viva wel echt storm loopt ja.
Alle reacties Link kopieren
En ze leefden nog lang en gelukkig.
Ja, dat vind ik echt.
Als Viva opnieuw mocht beginnen

Dan zouden zij zich wel bezinnen

Geen FlorisFlorijn, geen Boro, geen Nijn

Alleen nog maar forumvriendinnen





Lalalalalala, lalalalala
Alle reacties Link kopieren
Boro,djiezus ik ben helemaal in tranen van je ode,ik heb er gewoon geen woorden voor..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven