Ode aan Viva
dinsdag 19 oktober 2010 om 15:03
quote:FlorisFlorijn schreef op 19 oktober 2010 @ 14:59:
Het waren 2 fantààààastische dagen!
Mooie ode !
Het waren 2 fantààààastische dagen!
Maar nu kwam de angel mij vragen
Niet meer op het forum te komen
Dus kan ik enkel nog maar van de engeltjes dromen.
Het waren 2 fantààààastische dagen!
Mooie ode !
Het waren 2 fantààààastische dagen!
Maar nu kwam de angel mij vragen
Niet meer op het forum te komen
Dus kan ik enkel nog maar van de engeltjes dromen.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
dinsdag 19 oktober 2010 om 15:09
Liefste God.. Of zal ik u Viva noemen?
Lieve Viva.. er zijn Angels ter aarde gevallen..
Had u ze niet beter in een voorraad kast kunnen stallen?
Niet een voorraad kast met nuttige waren..
Maar een waar zelfs Jan Steen niet in durft te staren..
Helaas vindt u de Angels nog van waarde..
Maar wij zitten nu met het zooitje op aarde..
Bij deze sturen we ze per ommegaande terug..
Postzegel er op.. Adres; Sanoma.. VLUG!
hihi
Lieve Viva.. er zijn Angels ter aarde gevallen..
Had u ze niet beter in een voorraad kast kunnen stallen?
Niet een voorraad kast met nuttige waren..
Maar een waar zelfs Jan Steen niet in durft te staren..
Helaas vindt u de Angels nog van waarde..
Maar wij zitten nu met het zooitje op aarde..
Bij deze sturen we ze per ommegaande terug..
Postzegel er op.. Adres; Sanoma.. VLUG!
hihi