3000+ deel 71 alweer
dinsdag 19 oktober 2010 om 10:28
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.
De plek waar lief en leed wordt gedeeld.
Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.
Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.
3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.
De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.
Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.
Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?
Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.
3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.
De plek waar lief en leed wordt gedeeld.
Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.
Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.
3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.
De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.
Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.
Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?
Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.
3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
woensdag 20 oktober 2010 om 01:39
PlusserTs, wat zijn jullie toch stuk voor stuk heerlijke vrouwen.
Heb net echt ontroerd zitten wezen en daarna onwijs gelachen om alles wat gepost is vanavond (was wel veel heur!).
Het klinkt misschien stom, want het is ''maar'' internet, maar als ik zoals nu lekker in mijn eigen huis zit; lekker muziekje aan en dit topic lezende, dan is dat echt een warm bad en ook al ken ik jullie niet irl, het voelt zo vertrouwd en lekker aan. Heerlijk. Dank allemaal.
Heb net echt ontroerd zitten wezen en daarna onwijs gelachen om alles wat gepost is vanavond (was wel veel heur!).
Het klinkt misschien stom, want het is ''maar'' internet, maar als ik zoals nu lekker in mijn eigen huis zit; lekker muziekje aan en dit topic lezende, dan is dat echt een warm bad en ook al ken ik jullie niet irl, het voelt zo vertrouwd en lekker aan. Heerlijk. Dank allemaal.
woensdag 20 oktober 2010 om 02:01
Omdat in deze club nogal veel exen van me zitten nodig ik jullie graag uit ( ben niet haatdragend) om een kijkje te komen nemen en eerlijk je mening te vertellen over de site
niet kwa onderwerpen maar kwa opzet
Wil je meepraten / doen dan ben je uiteraard van harte welkom
En wie weet vind je het wel leuk genoeg om regelmatig toch weer met je ex te praten of bij te zijn
De koffie staat klaar en voor savonds het bier koud
niet kwa onderwerpen maar kwa opzet
Wil je meepraten / doen dan ben je uiteraard van harte welkom
En wie weet vind je het wel leuk genoeg om regelmatig toch weer met je ex te praten of bij te zijn
De koffie staat klaar en voor savonds het bier koud
anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 21-10-2010 08:42
Reden: URL verwijderd
Reden: URL verwijderd
% gewijzigd
woensdag 20 oktober 2010 om 05:49
Oh en Spuuk en Egel.. ik ken ze ook bijna allemaal!
En ik doe deze nog iedere avond voor Mini... voor het slapen gaan
's avonds als ik slapen ga
Wijzen mij 14 engeltjes na
twee aan mijn hoofdeneind
twee aan mijn voeteneind
twee aan mijn linkerzij
twee aan mijn rechterzij
twee die mij dekken
twee die mij wekken
en twee die mijn wijzen
naar hemels paradijzen
En ik doe deze nog iedere avond voor Mini... voor het slapen gaan
's avonds als ik slapen ga
Wijzen mij 14 engeltjes na
twee aan mijn hoofdeneind
twee aan mijn voeteneind
twee aan mijn linkerzij
twee aan mijn rechterzij
twee die mij dekken
twee die mij wekken
en twee die mijn wijzen
naar hemels paradijzen
woensdag 20 oktober 2010 om 06:57
woensdag 20 oktober 2010 om 07:58
Ook voor mij voelt het hier op 3000 als thuiskomen, als een warm bad.
Ik voel me hier fijn! Er is altijd iemand. Voor een lach, een traan, en dan met of zonder snot.
Als ik me alleen voel hoef ik maar hier naar toe te gaan en het gevoel verdwijnt.
We zijn er altijd voor elkaar, ongeacht wat er speelt.
Ik voel me écht fijn hier! Bedankt lieve mede 3000plusserTs!
Ik voel me hier fijn! Er is altijd iemand. Voor een lach, een traan, en dan met of zonder snot.
Als ik me alleen voel hoef ik maar hier naar toe te gaan en het gevoel verdwijnt.
We zijn er altijd voor elkaar, ongeacht wat er speelt.
Ik voel me écht fijn hier! Bedankt lieve mede 3000plusserTs!