Koud water/koude CV
woensdag 20 oktober 2010 om 17:56
Oooh damn, als de man van huis is...
Haren in de verf, die over 30 min uitgespoeld moet worden, denk ik
ga nog even snel de kinderen in bad doen...koud water!!!
Dus ik ge-armd met waterpomptang, emmer en oude handoek richting CV installatie.
Display zegt; FILL...ok, ok ik kom er al aan...
Affijn, gevuld, netjes op reset gedrukt.
Met de hele zooi weer naar beneden en blij dat het gelukt is...tot ik de warm waterkraan aanzet en ik nu inmiddels na 1hrnog geen warm water of een warme cv heb...aaargh.
Ik heb inmiddels al wel een keer 30 min de stekker uit dat ding getrokken wat ook geen resultaat leverde.
Ja hoor man is weer eens een avond de hort op en nu??
Kan de handleiding nergens vinden ook niet op het internet, en manlief is onbereikbaar.
Wie helpt?
Het gaat om een;
Benraad S-HR24T
Haren in de verf, die over 30 min uitgespoeld moet worden, denk ik
ga nog even snel de kinderen in bad doen...koud water!!!
Dus ik ge-armd met waterpomptang, emmer en oude handoek richting CV installatie.
Display zegt; FILL...ok, ok ik kom er al aan...
Affijn, gevuld, netjes op reset gedrukt.
Met de hele zooi weer naar beneden en blij dat het gelukt is...tot ik de warm waterkraan aanzet en ik nu inmiddels na 1hrnog geen warm water of een warme cv heb...aaargh.
Ik heb inmiddels al wel een keer 30 min de stekker uit dat ding getrokken wat ook geen resultaat leverde.
Ja hoor man is weer eens een avond de hort op en nu??
Kan de handleiding nergens vinden ook niet op het internet, en manlief is onbereikbaar.
Wie helpt?
Het gaat om een;
Benraad S-HR24T
woensdag 20 oktober 2010 om 18:07
woensdag 20 oktober 2010 om 18:19
[quote]Honingvogel schreef op 20 oktober 2010 @ 18:14:
Lucht in de verwarmingspijpen heeft niets met warm water te maken.
Verwarming en warm water zijn twee aparte systemen die beide gebruik maken van je CV ketel.
Als je ketel niet aanslaat. heb je goede kans op lucht in je leidingen en daarom moet je twee keer per jaar ontluchten.
Lucht in de verwarmingspijpen heeft niets met warm water te maken.
Verwarming en warm water zijn twee aparte systemen die beide gebruik maken van je CV ketel.
Als je ketel niet aanslaat. heb je goede kans op lucht in je leidingen en daarom moet je twee keer per jaar ontluchten.
woensdag 20 oktober 2010 om 18:20
quote:LadyLoveBug schreef op 20 oktober 2010 @ 18:16:
uh...waakvlam, dat heb je toch alleen als je zo'n oude geiser hebt? heb ik hier namelijk nog nooit gezienIk heb gewoon een combi ketel met een waakvlam hoor, je hoeft hem alleen niet meer net zoals vroeger met een lucifer aan te doen, maar gewoon drukken op de vonkontsteking.
uh...waakvlam, dat heb je toch alleen als je zo'n oude geiser hebt? heb ik hier namelijk nog nooit gezienIk heb gewoon een combi ketel met een waakvlam hoor, je hoeft hem alleen niet meer net zoals vroeger met een lucifer aan te doen, maar gewoon drukken op de vonkontsteking.