3000+ deel 71 alweer
dinsdag 19 oktober 2010 om 10:28
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.
De plek waar lief en leed wordt gedeeld.
Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.
Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.
3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.
De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.
Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.
Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?
Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.
3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.
De plek waar lief en leed wordt gedeeld.
Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.
Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.
3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.
De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.
Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.
Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?
Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.
3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
woensdag 20 oktober 2010 om 21:19
woensdag 20 oktober 2010 om 21:22
quote:rosanna08 schreef op 20 oktober 2010 @ 21:20:
oeh Hima, japans is mjammie! Collega ook
Ik heb geen idee! Nog nooit gegeten, dus ik ga het zien. Maar hij mocht kiezen en ik heb gewoon maar afgewacht, ben altijd meer van de 'huppetee!' maar heb nu de beslissing maar bij hem neergelegd. Opvoeden die mannen...
oeh Hima, japans is mjammie! Collega ook
Ik heb geen idee! Nog nooit gegeten, dus ik ga het zien. Maar hij mocht kiezen en ik heb gewoon maar afgewacht, ben altijd meer van de 'huppetee!' maar heb nu de beslissing maar bij hem neergelegd. Opvoeden die mannen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 20 oktober 2010 om 21:22
Ik heb 2jr geleden een heel goed en duur matras (nasatraagsschuim) gekocht voor mijzelf.
Heerlijk hoor, dan maar saai.
Heb al genoeg rug en bekken klachten, en die zijn door goed bed écht een stuk minder geworden hoor Mocy!
Vind het wel een goed plan van je man om een nieuw bed te kopen.
Goed slapen is heel belangrijk!
Heerlijk hoor, dan maar saai.
Heb al genoeg rug en bekken klachten, en die zijn door goed bed écht een stuk minder geworden hoor Mocy!
Vind het wel een goed plan van je man om een nieuw bed te kopen.
Goed slapen is heel belangrijk!
woensdag 20 oktober 2010 om 21:24
quote:friezinnetje schreef op 20 oktober 2010 @ 21:21:
Hima: groot potentieel??
Ach, eigenlijk niet. Hij gaat emigreren volgend jaar, en ik erger me soms aan zijn 'veel praten, weinig vragen'.
Maar ach, een mens heeft soms zijn behoeftes.
Al is dat bij mij al zo lang geleden dat ik denk dat ik het verleerd ben... of zou het net als fietsen zijn, dat het weer vanzelf gaat?
*vraagt zich af of een maagdenvlies weer aan kan groeien*
Hima: groot potentieel??
Ach, eigenlijk niet. Hij gaat emigreren volgend jaar, en ik erger me soms aan zijn 'veel praten, weinig vragen'.
Al is dat bij mij al zo lang geleden dat ik denk dat ik het verleerd ben... of zou het net als fietsen zijn, dat het weer vanzelf gaat?
woensdag 20 oktober 2010 om 21:25
quote:mocy schreef op 20 oktober 2010 @ 21:21:
Ik heb nu een zwart ijzeren spijlenbed, heel mooi. Die boxpsprings zit alleen maar zo'n recht stuk achter.
Ja aan een boxspring kun je dan niet je handboeien vastmaken maar wel aan het kastje ernaast heur.
Maar dan maar een mooie lijst erboven hangen of zo. Een boxspring is echt hemels om in te slapen. Wij hebben 2x 1 persoons en ze zijn verstelbaar (infrarood afstandsbediening). Echt zo lekker.
Ik heb nu een zwart ijzeren spijlenbed, heel mooi. Die boxpsprings zit alleen maar zo'n recht stuk achter.
Ja aan een boxspring kun je dan niet je handboeien vastmaken maar wel aan het kastje ernaast heur.
Maar dan maar een mooie lijst erboven hangen of zo. Een boxspring is echt hemels om in te slapen. Wij hebben 2x 1 persoons en ze zijn verstelbaar (infrarood afstandsbediening). Echt zo lekker.
woensdag 20 oktober 2010 om 21:26
quote:himalaya schreef op 20 oktober 2010 @ 21:24:
[...]
Komt goed, écht waar!
[...]
Komt goed, écht waar!
woensdag 20 oktober 2010 om 21:27
quote:egelviva schreef op 20 oktober 2010 @ 21:25:
En ja ik heb bonuskaart, morgen even bij AH kijken Hier zijn die bonnen, moet je wel even printen en meenemen:
http://cmgtcontent.ahold. ... 76_001_kinderbakfeest.pdf
En ja ik heb bonuskaart, morgen even bij AH kijken Hier zijn die bonnen, moet je wel even printen en meenemen:
http://cmgtcontent.ahold. ... 76_001_kinderbakfeest.pdf
woensdag 20 oktober 2010 om 21:28
Mocy:
Ik heb een heel gewoon ikea (spijlenbed) en daar heb ik gewoon mijn superdeluxe matras in gelegd, gaat prima.
Dan heb je best of both worlds.
en een goed matras en een leuk bed.
Is dat een optie?
Met zoon gaat prima, ze zijn alleen nog naarstig op zoek naar een huisgenoot, dat wil niet zo lukken.
Ik heb een heel gewoon ikea (spijlenbed) en daar heb ik gewoon mijn superdeluxe matras in gelegd, gaat prima.
Dan heb je best of both worlds.
en een goed matras en een leuk bed.
Is dat een optie?
Met zoon gaat prima, ze zijn alleen nog naarstig op zoek naar een huisgenoot, dat wil niet zo lukken.