Angels 4

19-10-2010 10:01 730 berichten
Die andere was vol en aangezien er nog geen nieuwe is; voila.



Aanvullende post i.v.m. angst tot ondersneeuwen:



Beste Naomi, ik kreeg het verzoek van Tutjemeteenrietje om dit te plaatsen (van Angel 6 heb ik een keer schriftelijk toestemming gehad om iets van een gebande te posten dus hoop dat dat nog geldig is);





Lieve angels en Naomi,



Wegens het vergeten van mijn password kon ik de laatste dagen mijn mail niet in aangezien deze iedere keer voor 24 uur geblokkeerd werd en ik weer moest wachten op de volgende dag. Ik heb mijn mail van jullie dus niet kunnen lezen aangezien ik mijn mailbox niet in kon



Groot was dan ook mijn verbazing dat ik een ban heb gekregen voor een voor Halloween gepimpte avatar. Idee opgedaan in de blog waarin letterlijk staat: ALLES KAN, ALLES MAG



In het verleden werd een forummer via het forum geattendeerd op niet reageren op mail of het niet hebben van een mail adres. Tegenwoordig kun je als forummer gewoon lekker de vellen krijgen en krijg je dus een ban omdat je niet gehoorzaamt, en niet eens met opzet maar per abuis



Daarnaast vind ik het bijzonder frappant dat er verwacht word van forummers dat ze reageren op mailtjes terwijl de Angels en Oppermod de mail gewoon mogen negeren en naast zich neer kunnen leggen



Ik heb Naomi dan ook verzocht via de mail mijn ban ongedaan te maken aangezien deze niet met opzet is verkregen, hier heb ik natuurlijk nog geen antwoord op gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Oke Wel toevallig dan, dezelfde naam en allebei uit 030 (?)
Dansen dan, zegt je dat wat? Dean doet het ook.
Alle reacties Link kopieren
Nope zegt me niks



Dean Saunders zou ik trouwens mijn bed niet uit trappen *kijkt onschuldig*
Lol. Inderdaad bijzonder dan. Of je zit me gigantisch in de maling te nemen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem je echt niet in de maling! Enige wat ik met dans heb is dat ik jaren geleden een jaartje aan streetdance heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Weet je haar echte naam? Mijn voornaam begint met een K.
Heb je je nick al eens gegoogled? Je zal verbaasd zijn
Alle reacties Link kopieren
Alleen de Viva berichtjes zijn van mij De rest ben ik niet
Dat bedoel ik. Grappig nietwaar? SHE is een legende op heel veel forums, ik was dus verbaasd de naam hier aan te treffen.
Alle reacties Link kopieren
Wow zou ik ook zeggen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel over welke She jij hebt hebt Ik heb op PF een andere naam Fok doe ik niet aan en Twitter ook niet.
Alle reacties Link kopieren
maarre heeft A. nu alle A. topics weggegumd?
Alle reacties Link kopieren
A? Over welke A hebben we het?
Alle reacties Link kopieren
quote:meds schreef op 20 oktober 2010 @ 22:58:

maarre heeft A. nu alle A. topics weggegumd?Nee hoor. De serieuze A-topics zijn blijven staan.





Zoals: 'Ben jij een engel in bed' en 'Ervaringen gevraagd met cursus juridisch Engels'
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Er is wel een A. die FF en BGB heeft weggegumd...
Alle reacties Link kopieren
quote:Charlotte69 schreef op 21 oktober 2010 @ 00:47:

Er is wel een A. die FF en BGB heeft weggegumd...Huh? WTF?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
FF lag in de lijn der verwachtingen, maar waarom beantwoord BgB haar mail niet??

BeeeeGeee Beeeeheee....... joehoe....
Alle reacties Link kopieren
FF een ban en BGB een waarschuwing? Je kan tegenwoordig ook niet meer 's avonds een leven hebben zonder hier vanalles te missen.
Ik snap de wijze van bannen niet hoor.

Iets een hoerig kuttopic noemen, waarbij direct geprobeerd wordt om een goede, stevige discussie aan te gaan is toch heel wat anders dan schelden?



Maar uitgaande van het complot dat 'ze' de oude garde weg willen hebben klopt het natuurlijk wel
Gelijk hebben ze, weg met die ouwe garde. Veel te vasthoudend en veuls te vervelend.
Wat nou weer?
Lekkere bips heb je Sytze Vliegen!
Alle reacties Link kopieren
hoezo provoceren van FF en BGB? Ik heb alles gelezen en beiden wilden een open discussie die door een aantal mensen uit de weg gegaan werd. Het hoerige kuttopic is zelfs uitgelegd, maar nee hoor, er moest weer zo nodig gestaft worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:miloo schreef op 21 oktober 2010 @ 08:15:

Lekkere bips heb je Sytze Vliegen!
quote:rosanna08 schreef op 21 oktober 2010 @ 08:46:

hoezo provoceren van FF en BGB? Ik heb alles gelezen en beiden wilden een open discussie die door een aantal mensen uit de weg gegaan werd. Het hoerige kuttopic is zelfs uitgelegd, maar nee hoor, er moest weer zo nodig gestaft worden Tja, discussieren is voor sommigen best lastig. Staffen is dan een laffe mooie easy way out.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven