Angels 4

19-10-2010 10:01 730 berichten
Die andere was vol en aangezien er nog geen nieuwe is; voila.

Aanvullende post i.v.m. angst tot ondersneeuwen:

Beste Naomi, ik kreeg het verzoek van Tutjemeteenrietje om dit te plaatsen (van Angel 6 heb ik een keer schriftelijk toestemming gehad om iets van een gebande te posten dus hoop dat dat nog geldig is);

Lieve angels en Naomi,

Wegens het vergeten van mijn password kon ik de laatste dagen mijn mail niet in aangezien deze iedere keer voor 24 uur geblokkeerd werd en ik weer moest wachten op de volgende dag. Ik heb mijn mail van jullie dus niet kunnen lezen aangezien ik mijn mailbox niet in kon

Groot was dan ook mijn verbazing dat ik een ban heb gekregen voor een voor Halloween gepimpte avatar. Idee opgedaan in de blog waarin letterlijk staat: ALLES KAN, ALLES MAG

In het verleden werd een forummer via het forum geattendeerd op niet reageren op mail of het niet hebben van een mail adres. Tegenwoordig kun je als forummer gewoon lekker de vellen krijgen en krijg je dus een ban omdat je niet gehoorzaamt, en niet eens met opzet maar per abuis

Daarnaast vind ik het bijzonder frappant dat er verwacht word van forummers dat ze reageren op mailtjes terwijl de Angels en Oppermod de mail gewoon mogen negeren en naast zich neer kunnen leggen

Ik heb Naomi dan ook verzocht via de mail mijn ban ongedaan te maken aangezien deze niet met opzet is verkregen, hier heb ik natuurlijk nog geen antwoord op gekregen.
Naomi heeft weer gepost, ze is er nog

Naoom, Hoe is het nu met je? En dat is echt een oprecht goed bedoelde vraag.
Er was toch iemand die in het bugtopic had geschreven dat er een bug was waardoor we de reacties van Naomi niet konden zien die is in zijn geheel verwijderd en er wordt niets over geschreven. Mooi straaltje van sencuur weer
Alle reacties Link kopieren
Heb eergisteravond de infasie van de A-topics gevolgd en sinds lange tijd was de sfeer van het vivaforum weer helemaal terug.

voor de vindingrijkheid.
quote:rosanna08 schreef op 21 oktober 2010 @ 08:46:

hoezo provoceren van FF en BGB? Ik heb alles gelezen en beiden wilden een open discussie die door een aantal mensen uit de weg gegaan werd. Het hoerige kuttopic is zelfs uitgelegd, maar nee hoor, er moest weer zo nodig gestaft worden

Ik ben hier ontzettend kwaad over. Al dagen proberen een aantal mensen een fatsoenlijke discussie te voeren en hun gevoel duidelijk te maken en het grootste gedeelte van de dames aldaar snapt het, er zijn slechts enkele dames die het niet snappen en die grijpen dan gelijk naar de toverstaf bij het woord hoerig en kut

Maar roepen dat je hoopt dat je zus een miskraam krijgt is allemaal heel normaal in the heat of the moment. Roepen dat je stiekem baalt dat er niets gevonden word bij een uitstrijkje want nu heb je geen excuus om dat ding weg te laten halen kan allemaal maar prima

Walgelijk.
voor de gein roepen dat je drie dagen over tijd bent hihihi hahaha zodat je weer met een aantal helemaal kan gaan zitten afzeiken hoe vreselijk de dames met kinderwens zijn

Het is niet alleen het ontbreken van een kinderwens bij een aantal mensen, het ontbreken van smaak, fatsoen en respect naar je medemens mag daarbij opgetelt worden.
Ik ben blij dat ik die discussie gemist heb, en lekker bij de kapper zat.

Sanoma, komt er wellicht nog een reactie????
quote:zusenzoo wrote on 20 October 2010 @ 21:20:

Bedankt Lig, ik zal het doorgeven aan de enige echte Zuss.

Ben trouwens alweer 7 jaar Zus hier hoor Ik dacht echt dat Zuss terug was en was daar vooral zeer verbaasd over, maar verder was mijn bericht alleen maar lollig bedoeld, Zus, die voor mij eigenlijk de enige echte ZeZ is...
Wat voelt dat raar zeg om geband te zijn.

Nog nooit in al die jááááren gebeurd.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Calvijn
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 oktober 2010 @ 09:46:

[...]

Ik ben hier ontzettend kwaad over. Al dagen proberen een aantal mensen een fatsoenlijke discussie te voeren en hun gevoel duidelijk te maken en het grootste gedeelte van de dames aldaar snapt het, er zijn slechts enkele dames die het niet snappen en die grijpen dan gelijk naar de toverstaf bij het woord hoerig en kut

Maar roepen dat je hoopt dat je zus een miskraam krijgt is allemaal heel normaal in the heat of the moment. Roepen dat je stiekem baalt dat er niets gevonden word bij een uitstrijkje want nu heb je geen excuus om dat ding weg te laten halen kan allemaal maar prima

Walgelijk.Ik heb het nog niet opgezocht maar hebben FF en BGB een waarschuwing/ban? Heb zojuist even de "discussie" van gisteren teruggelezen, maar ik zie werkelijk waar niets waardoor FF en BGB gewaarschuwd/geband zouden moeten worden. Ja, de discussie was misschien eventjes fel, maar toch niet beledigend of iets dergelijks?
hey schaaaaap, je bent weer terug?
Wie is FF?
quote:meds schreef op 21 oktober 2010 @ 00:50:

FF lag in de lijn der verwachtingen, maar waarom beantwoord BgB haar mail niet??

BeeeeGeee Beeeeheee....... joehoe....Ja-ha........ben d'r!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Awnye schreef op 21 oktober 2010 @ 12:13:

Wie is FF?FlorisFlorijn
Oh ja
Tsja, kun je dagen discussies over voeren ; waarom mag stom topic wel en kut topic niet? Kutsfeer zal vast wel mogen, maar stomme kut tegen iemand zeggen dan weer niet, zeker?

Wat een lekkere hoerige schoenen......prima, zit je nou al drie dagen lang over hetzelfde te ouwehoeren..... mag vast ook, maar wat een hoerig topic is way to far.

Die busdienst in mijn stad heeft echt een hoerige verbinding, wat een hoerig weer ik kan niet eens lekker naar buiten........ mag vast ook.

Lastig allemaal, hoor.
Wat een hoerige kutactie.
quote:Ligeia schreef op 21 oktober 2010 @ 12:35:

Wat een hoerige kutactie.Oeiiiiiiii...........
Wilde ik net zeggen, Ligeia...

BGB, ik vind het hoerig dat je zo'n kutwaarschuwing hebt gekregen!

En FF een hoerige ban, dat zuigt....
Wat wilde ik nou toch typen?
Sinds woorden al lang niet meer betekenen wat ze ooit betekenden ( kut is zelden nog dat ding met al die lellen en vellen en vet lauwe shit betekent ook geen sappige niet zo warme drol ) kun je je afvragen of hoerig nou écht betekent dat er een stel hoeren aanwezig waren.
Hier is (of eigenlijk; was, want het gebruik is alweer minder "hip") hoerig gangbaar in gebruik.

Een hoerige actie is bepaald geen schokkende uitspraak. Een hoerige uitspraak evenmin.

Een actie als van een hoer, of een uitspraak als van een hoer zijn hele andere dingen, met een andere betekenis. Maar dat stond ook al in het betreffende topic uitgelegd.
Wat wilde ik nou toch typen?
als iemand jarig is zeg je het toch ook gewoon.

HOERa

Maar waarom dan niet een ander woord gebruiken waar je ongeveer mee kan uitdrukken wat je punt is? Als je weet dat het hier op het forum niet gewenst is. Ik heb de context niet gelezen dus weet niet of het wel of niet meeviel hoor. Ik las hier dat FF het heeft uitgelegd wat ze bedoelde, ja dan is het al weer anders dan dat een "scheldwoord" zo op zichzelf staat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik had een leuke daarvan Bar maar ben hem kwijt maar deze is ook wel leuk;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ken het woord hoerig, op deze wijze gebruikt, hier van het forum. Het wordt met grote regelmaat gebruikt. En ik heb nog niet eerder gezien dat daar op werd gemodereerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven