De hedendaagse mode
donderdag 21 oktober 2010 om 14:06
Even voor mijn informatie: wat is de mode op dit moment in Nederland? En dan met name; welk soort schoenen, nog iets bijzonders qua bovenkleding, sieraden, jassen etc?
Ik kom aan met een koffer vol luchtige zomerjurkjes, slippers, pumps en shirtjes en vrees dat ik daar weinig aan zal hebben..
Dus, ...vertel!
Ik kom aan met een koffer vol luchtige zomerjurkjes, slippers, pumps en shirtjes en vrees dat ik daar weinig aan zal hebben..
Dus, ...vertel!
donderdag 21 oktober 2010 om 14:09
Gevulde jassen, dus dons, zie ik veel, langere modellen, sommige met glans (yuk) of lange wollen mantels.
grove laarzen.
Vesten met halve of geen mouwen, grof gebreid.
Etc.
Kijk anders ff op bijv, wehkamp.nl kan je een impessie op doen, wel bij de merken kijken en niet bij de grote maten natuurlijk.
grove laarzen.
Vesten met halve of geen mouwen, grof gebreid.
Etc.
Kijk anders ff op bijv, wehkamp.nl kan je een impessie op doen, wel bij de merken kijken en niet bij de grote maten natuurlijk.
donderdag 21 oktober 2010 om 14:15
De legging is er nog steeds, nu in combinatie met oversized truien/trui-jurkjes of poncho/parka-achtige dingen. Ook lange vesten (met korte mouw, dat dan weer wel), smalle broeken en tunieken/bloesjes tot op de bovenbenen. Ik zie ook veel leren laarzen met platte zolen en ronde neuzen, en enkellaarsjes (in het ergste geval met bontrandjes).
Dit alles in de jolige kleuren zwart, grijs, bruin, donkerblauw en beige. Qua sieraden zou ik zo niet weten, ik geloof niet dat er iets geks gebeurt op dat gebied.
Dit alles in de jolige kleuren zwart, grijs, bruin, donkerblauw en beige. Qua sieraden zou ik zo niet weten, ik geloof niet dat er iets geks gebeurt op dat gebied.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
donderdag 21 oktober 2010 om 14:23
(wel mooi hoor, maar wanneer kun je daar nou op lopen?)
(lekker vrouwelijk...)
Sommige dingen vind ik best mooi; ik hou van breisels en laagjes en ronde neuzen. Maar idd, blote armen in de winter? En als het wel practisch is, is het vaak weer zo saai.
donderdag 21 oktober 2010 om 14:24
Ik heb even gezocht en dit soort laarsjes bedoel ik; ik weet niet hoe ik dat kan plakken:
http://www.jimmychoo.com/ ... follow/invt/102followsnl/
En hier zie je iemand (de 3e) die hem aanheeft: http://www.jimmychoo.com/collections/ic ... ectionsuk/
http://www.jimmychoo.com/ ... follow/invt/102followsnl/
En hier zie je iemand (de 3e) die hem aanheeft: http://www.jimmychoo.com/collections/ic ... ectionsuk/
donderdag 21 oktober 2010 om 14:40
Van mij mag alles.
Ik zou onder dat vest nog een jurkje dragen (of een lang shirt, iig iets dat de voorkant ook bedekt), maar dan kan het best op een legging. Ik hou zelf niet van leggings maar zolang ze eruit zien als een maillot (en je dus en boven- en onderkant niet ziet) vind ik het nog wel kunnen.
Ik zou onder dat vest nog een jurkje dragen (of een lang shirt, iig iets dat de voorkant ook bedekt), maar dan kan het best op een legging. Ik hou zelf niet van leggings maar zolang ze eruit zien als een maillot (en je dus en boven- en onderkant niet ziet) vind ik het nog wel kunnen.
donderdag 21 oktober 2010 om 14:45
quote:tyche schreef op 21 oktober 2010 @ 14:23:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(lekker vrouwelijk...)
[afbeelding]
Sommige dingen vind ik best mooi; ik hou van breisels en laagjes en ronde neuzen. Maar idd, blote armen in de winter? En als het wel practisch is, is het vaak weer zo saai.Wow, mooi jurkje dat middenste! Van welk merk zijn ze?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(lekker vrouwelijk...)
[afbeelding]
Sommige dingen vind ik best mooi; ik hou van breisels en laagjes en ronde neuzen. Maar idd, blote armen in de winter? En als het wel practisch is, is het vaak weer zo saai.Wow, mooi jurkje dat middenste! Van welk merk zijn ze?
donderdag 21 oktober 2010 om 14:52
vrijdag 22 oktober 2010 om 18:55