Angels 4

19-10-2010 10:01 730 berichten
Die andere was vol en aangezien er nog geen nieuwe is; voila.

Aanvullende post i.v.m. angst tot ondersneeuwen:

Beste Naomi, ik kreeg het verzoek van Tutjemeteenrietje om dit te plaatsen (van Angel 6 heb ik een keer schriftelijk toestemming gehad om iets van een gebande te posten dus hoop dat dat nog geldig is);

Lieve angels en Naomi,

Wegens het vergeten van mijn password kon ik de laatste dagen mijn mail niet in aangezien deze iedere keer voor 24 uur geblokkeerd werd en ik weer moest wachten op de volgende dag. Ik heb mijn mail van jullie dus niet kunnen lezen aangezien ik mijn mailbox niet in kon

Groot was dan ook mijn verbazing dat ik een ban heb gekregen voor een voor Halloween gepimpte avatar. Idee opgedaan in de blog waarin letterlijk staat: ALLES KAN, ALLES MAG

In het verleden werd een forummer via het forum geattendeerd op niet reageren op mail of het niet hebben van een mail adres. Tegenwoordig kun je als forummer gewoon lekker de vellen krijgen en krijg je dus een ban omdat je niet gehoorzaamt, en niet eens met opzet maar per abuis

Daarnaast vind ik het bijzonder frappant dat er verwacht word van forummers dat ze reageren op mailtjes terwijl de Angels en Oppermod de mail gewoon mogen negeren en naast zich neer kunnen leggen

Ik heb Naomi dan ook verzocht via de mail mijn ban ongedaan te maken aangezien deze niet met opzet is verkregen, hier heb ik natuurlijk nog geen antwoord op gekregen.
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 21 oktober 2010 @ 15:31:

Het is @sanoma-uitgevers.nl

Heb ik idd ook eens ergens gelezen in een post van Naomi.oh,was ik nog te snel.... stom.
quote:Gwennie55 schreef op 21 oktober 2010 @ 15:25:

Geloof je dat nu echt?Ja geloof ik echt. Ik heb ook echt grote "problemen" gehad hoor met Viva, dus denk niet dat ik helemaal blanco ben.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Sweet dreams dan maar...................
MV wat uberlief!!
Gwennie, gelukkig zijn er nog wel mensen als MV (ik geef toe, het zijn er niet veel) die nog wel geloven in dingen zoals antwoorden van Sanoma uit, de wereld zou er toch een stukje minder mooi uit zien als iedereen dacht zoals jij en ik
Weet je, hoezeer ik het niet met MV eens ben, ik vind dat er wel grove fouten zijn gemaakt door Sanaomi en kornuiten, maar ik vind het een mentaliteit van MV die meer mensen zouden moeten hebben. Het vertrouwen wat eruit spat, is enorm en vind ik een pluim/veer in kont/what ever waard!
Ja dat klopt, MV is altijd bereid om de kastanjes uit het vuur te halen..................maar wanneer brandt het vuur de kastanjes op?
Zoals vele weten heb ik echt wel veel meegemaakt in mijn leven, veel waar niets meer aan te doen was. Maar ik blijf geloven in positief blijven denken. En laten we dat samen doen. Zonder zweverig gevoel hoor. Maar er gewoon samen uit willen komen.

Het moet goed komen, daar ben ik van overtuigd.

Moet zo nog even een flesje rose gaan kopen , heb dorst .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
heb je genoeg rietjes in huis MV?
quote:Gwennie55 schreef op 21 oktober 2010 @ 16:16:

Ja dat klopt, MV is altijd bereid om de kastanjes uit het vuur te halen..................maar wanneer brandt het vuur de kastanjes op?Ach warme kastanjes zijn lekker en anders maken we er een pureetje met aardappel van en een stukje lekker vlees en gebakken paddenstoelen en warmen het op in de oven. Ook lekker.
quote:_Barbabella_ schreef op 21 oktober 2010 @ 16:22:

heb je genoeg rietjes in huis MV?Ja voor iedereen!!!!!!
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 oktober 2010 @ 16:21:

Zoals vele weten heb ik echt wel veel meegemaakt in mijn leven, veel waar niets meer aan te doen was. Maar ik blijf geloven in positief blijven denken. En laten we dat samen doen. Zonder zweverig gevoel hoor. Maar er gewoon samen uit willen komen.

Het moet goed komen, daar ben ik van overtuigd.

Moet zo nog even een flesje rose gaan kopen , heb dorst .Wa bende toch ok un skatje!
Is het flesje voor nu of voor morgenmiddag bij de vrijmiboto?
Pfff, waarom moet dat 'veel meegemaakt hebben' altijd meespelen? Door mensen altijd maar het voordeel van de twijfel te geven, zelfs als ze overduidelijk het nadeel verdienden en door altijd maar positief te blijven in benadering etc., ben ik behoorlijk op de koffie gekomen. Ook op manieren die niet terug te draaien zijn. Ondanks die chronisch blinde vlek, ben ik nog steeds erg positief ingesteld, maar ben ik ook gewoon realistisch. Niet iedereen gedraagt zich als een engel. En alles maar bedekken met de mantel der liefde, is het ongezondste wat je kunt doen. Sanoma needs to man up...
Grow some balls Lig of niet!
quote:Ligeia schreef op 21 oktober 2010 @ 16:31:

Pfff, waarom moet dat 'veel meegemaakt hebben' altijd meespelen? Door mensen altijd maar het voordeel van de twijfel te geven, zelfs als ze overduidelijk het nadeel verdienden en door altijd maar positief te blijven in benadering etc., ben ik behoorlijk op de koffie gekomen. Ook op manieren die niet terug te draaien zijn. Ondanks die chronisch blinde vlek, ben ik nog steeds erg positief ingesteld, maar ben ik ook gewoon realistisch. Niet iedereen gedraagt zich als een engel. En alles maar bedekken met de mantel der liefde, is het ongezondste wat je kunt doen. Sanoma needs to man up...

hahahaha, sorry, hier moest ik wel even heel hard om lachen

Misschien een gekke vraag, maar weten jullie wie de Angels zijn eigenlijk?

(nee, hoef het niet te weten wie, maar ben benieuwd of iemand het weet)
Dat was heus geen bewuste pun, Barbabella...
quote:tuttjemeteenrietje wrote on 21 October 2010 @ 16:33:

Grow some balls Lig of niet!Nou, ik liever niet. Staat zo hoerig...
quote:Ligeia schreef op 21 oktober 2010 @ 16:34:

Dat was heus geen bewuste pun, Barbabella... Maar wel leuk!!!
quote:_Barbabella_ schreef op 21 oktober 2010 @ 16:27:

Is het flesje voor nu of voor morgenmiddag bij de vrijmiboto?

Ik ga voor vanavond en morgen al halen. De huiswijn bij AH rose is 6 betalen en 10% korting hebben. Weet alleen niet of er genoeg op mijn rekening staat maar 2 flesjes gaan er zeker vanaf.

Gezellig eentje voor vanavond en eentje voor morgen. En laten we weer een ouderwets gezellige vrijmiboto morgen houden. Hup iedereen naar de supermarkt . Tot zo.
Dat stomme getoverstaf moet sowieso afgeschaft worden! Achterlijk iets echt!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ga je staffen Lieg

En noes ook, gewoon omdat het kan!
Ik vind trouwens wel, Mylenevalerie, dat jij serieus genomineerd mag worden voor de eretitel Forummer met Engelengeduld...
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 oktober 2010 @ 16:36:

[...]

Ik ga voor vanavond en morgen al halen. De huiswijn bij AH rose is 6 betalen en 10% korting hebben. Weet alleen niet of er genoeg op mijn rekening staat maar 2 flesjes gaan er zeker vanaf.

Gezellig eentje voor vanavond en eentje voor morgen. En laten we weer een ouderwets gezellige vrijmiboto morgen houden. Hup iedereen naar de supermarkt . Tot zo.Ik ben het met je eens MV, maar waarschijnlijk zit ik morgen nog op mijn werk als het begint, maar daarna ben ik zeker van de partij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven