Mode & Beauty alle pijlers

tip voor leuke snowboots

21-10-2010 20:13 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als het erg hard regent en straks met sneeuw loop ik altijd naar mijn werk. Ik vind het dan zonde om mijn goede laarzen of schoenen aan te trekken.

Maar de meeste snowboots zijn zo lomp.

Wie heeft een tip voor een beetje elegante maar wel lekker warme

snowboots.
Wat is je budget?

Ze hebben leuke boots van Gaastra, maar ik vind ze zelf wel vrij duur...

Dit zijn ze

Ze zijn er in verschillende kleuren.
Laatst een paar leuke gekocht bij de Bristol, met sleehak.. nog charmant ook! En voor 35 euro dus da's helemaal mooi.
Ik lees mee. Ik wil ook warme niet te suffe snowboots voor over mn nette panties. Geen koude voeten en op kantoor fluks wisselen, goed idee (en nee, ik wil geen Uggs)
Of dit?

Die van Gaastra zijn leuk!

Diewillik!
.
.
Oh en ik zag hele mooi van Uggs.. nooit geweten dat die ook leuke schoenen hebben. Maar wel aan de prijs..

klik hier voor plaatje
quote:Whiskers_ schreef op 21 oktober 2010 @ 20:24:

Die van Gaastra zijn leuk!

Diewillik!Ik vind ze ook zoooo mooi! Maar wel ver boven mijn budget. Zeker voor laarzen die je niet dagelijks kunt dragen/draagt...
Bij winkels als van Haren en zelfs (sorry voor de vaste kopers daar) de Schoenenreus heb je echt trendy modellen.

Ga er eens kijken, heb vorig jaar met de sneeuw hele leuke bij van Haren gekocht voor 19...was blij dat ik ze had toen het zo sneeuwde want mijn uggs waren anders echt verziekt geweest, laat staan mijn gewone leren laarzen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Kun je niet het gemakkelijkst en het goedkoopst bij extreem weer je oude wandelschoenen/nieuwe goedkope snowboots aandoen en dan bij binnenkomst in je normale werkschoenen stappen die je in een zakje hebt meegenomen?
Omoda.nl staan mooie.

van de dolcis..
Liefde is als sinterklaas, je moet erin geloven, anders word het niks!
Die van Gaastra zijn mooi. Jammer van het bont, dan haak ik af. Maar ik lees mee want loop ook een uur per dag van en naar mijn werk.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Een grof profiel op de zool is ook wel fijn trouwens, met die glibberpartijen van afgelopen winter nog in het achterhoofd.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Die Gaastra's zien eruit als Scapino's :s

Hier is genoeg leuks te vinden: http://www.zalando.nl/moo ... rase_1992175891_moonboots
Ik vind de klassieke '80's moonboots nog steeds super:

http://www.proctorjones.c ... duct_images/moonboots.jpg

quote:Lizzl schreef op 21 oktober 2010 @ 21:59:

Hier is genoeg leuks te vinden: http://www.zalando.nl/moo ... rase_1992175891_moonboots

Bedankt voor de tip, heb net wat moois besteld!

En nog een tip: gebruik bij bestellingen op Zalando de kortingscode: fashionchick001 Want: 10% korting tot 31 oktober!
http://www.debijenkorf.nl ... atalog01/nl_NL/categories<{catalog01_60}/categories<{catalog01_60_4000}&fh_view=detail&fh_reftheme=promo_48136445,detail,//catalog01/nl_NL/categories<{catalog01_60}/categories<{catalog01_60_4000}&fh_refview=detail&
Die van gaastra zijn volgens mij van suede en dat is killing met regen en sneeuw. Uggs (die suede dan) zijn ook echt niet goed voor winters weer. Ja, ze zijn warm. Maar je verpest ze echt totaal als je ermee door de sneeuw en regen gaat banjeren. Even kan nog wel, maar een tocht door de sneeuw zou ik er niet mee doen. Als er gestrooid is, is het nog erger eigenlijk want daar krijg je wite vlekken van in je schoenen.

Ik vind deze erg leuk, alleen weet niet of ze heel warm zijn :

quote:Lizzl schreef op 21 oktober 2010 @ 22:02:

Ik vind de klassieke '80's moonboots nog steeds super:

http://www.proctorjones.c ... duct_images/moonboots.jpg

Die zijn ook super! Weet iemand weer ze ook tekoop zijn????

Weet een paar amerikaanse sites, maar hier in de Eu?
@inkjee,

Die van Gaastra zijn wel erg leuk, maar ook duur en ik ben bang dat ze niet echt mooi blijven in de sneeuw en pekel.

Bij Perry Sport hebben ze ook een hele mooie laars de Spex whistler maar die is van textiel. Lijkt mij ook niet mooi blijven.

@ Ivetje

Die laars die jij laat zien vind ik niet mooi maar hij lijkt mij wel heel praktisch en zeker goed tegen vocht kunnen.

Zijn ze er ook in andere kleuren?

Waar heb jij deze gezien?
quote:dengdeng schreef op 21 oktober 2010 @ 22:34:

[...]

Bedankt voor de tip, heb net wat moois besteld!

En nog een tip: gebruik bij bestellingen op Zalando de kortingscode: fashionchick001 Want: 10% korting tot 31 oktober!Welke heb je besteld?
quote:standalone schreef op 24 oktober 2010 @ 09:24:

@inkjee,

Die van Gaastra zijn wel erg leuk, maar ook duur en ik ben bang dat ze niet echt mooi blijven in de sneeuw en pekel.

Bij Perry Sport hebben ze ook een hele mooie laars de Spex whistler maar die is van textiel. Lijkt mij ook niet mooi blijven.

@ Ivetje

Die laars die jij laat zien vind ik niet mooi maar hij lijkt mij wel heel praktisch en zeker goed tegen vocht kunnen.

Zijn ze er ook in andere kleuren?

Waar heb jij deze gezien?Ze zijn van wedgewelly. Hebben ze in allerlei kleuren en modellen. Dit is de website, daar staan ook de winkels op die ze verkopen . Www.wedgewelly.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven