Vivamod

21-10-2010 16:42 4467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.

* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?

Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.

* Waar blijft een reactie van de angels?

De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.

* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?

Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).

* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?

Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.

Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.

Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.

groetjes, Naomi
Ziet een breed lachende Tut voor zich
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 oktober 2010 @ 22:44:

Dolfijnen zijn geeneens vissen kalfDomme hackert dus. Dat maakt de lijst aanzienlijk korter
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 21 oktober 2010 @ 22:45:

Ik lig idd op bed:) / in bed ik begin mijn talen door elkaar te halen:)

ja dat krijg je dr van als je gaat kaatsen he?

Daarom heb ik dat nooit gedaan.
quote:lunaan schreef op 21 oktober 2010 @ 22:44:

[...]

Dank je lief, want stomme Floor zei: je hebt toch 6 maanden vrij, dan doe je tenminste wat nuttigs. Laat je door die FF niks wijs maken hoor.
quote:Bianca40 schreef op 21 oktober 2010 @ 22:46:

[...]

Ja heel zeker!Yup heel zeker..
quote:spuka schreef op 21 oktober 2010 @ 22:48:

[...]

Laat je door die FF niks wijs maken hoor.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 oktober 2010 @ 22:39:

[...]

Heuj dat zei ik niet hoor

Waar haal je die vandaan? ik zie hem niet staan?

Ik wordt ook gehackt denk ik, iemand zit de hele tijd te lachen met mijn nick

Ik liep een beetje achter met lezen denk ik, lastig als iemand steeds tussendoor zit te lachen terwijl ik bloedserieus ben
Vivasnot? In plaats van Vivamod, is dat wat?
quote:ihildehuit schreef op 21 oktober 2010 @ 22:46:

Ik moet van Floor vragen of mensen nog boos zijn vanwege iets met hoerig en kut enzo.....Ik niet hoor, ik ben niet zo net als ik lijk hier
quote:juliaana schreef op 21 oktober 2010 @ 22:49:

[...]

Waar haal je die vandaan? ik zie hem niet staan?

Ik wordt ook gehackt denk ik, iemand zit de hele tijd te lachen met mijn pikNou ja zeg, dat zeg je toch niet?
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 oktober 2010 @ 22:40:

[...]

nee, ze is gehacked, je hebt mail van Minny
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 oktober 2010 @ 22:46:

[...]

was jij soms de stalkerT? hm?Speurneus!!
Waar is het mislukte perzisch tapijt gebleven trouwens?
quote:Bianca40 schreef op 21 oktober 2010 @ 22:49:

[...]

Speurneus!! Drie keer in de week een lijntje, dat houdt de leidingen schoon en scherp
Kan iemand het samenvatten ik kan het niet meer volgen
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 21 oktober 2010 @ 22:47:

Ziet een breed lachende Tut voor zich Blijf dan nog maar even doorposten want met zo'n beeld slaap je never nooit niet rustig meer.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 21 oktober 2010 @ 22:47:

Ziet een breed lachende Tut voor zich Zit jij in mijn kamer ofzo? Ik dacht al een vage lanolinelucht te ruiken
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 oktober 2010 @ 22:50:

Waar is het mislukte perzisch tapijt gebleven trouwens?

Die zijn toch al heel lang uit de mode? Nooit in geweest
anoniem_36142 wijzigde dit bericht op 21-10-2010 22:52
Reden: ..
% gewijzigd
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 21 oktober 2010 @ 22:50:

[...]

Drie keer in de week een lijntje, dat houdt de leidingen schoon en scherpTrouwen met een loodgieter... dat houdt ook de leidingen schoon en scherp
mislukt perzisch tapijt???

oh verrek, dubbie valt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nee van jou drukken ze posters BAF
dan lijkt het erop dat je t helemaal begrepen hebt Sgap
quote:Bianca40 schreef op 21 oktober 2010 @ 22:51:

[...]

Trouwen met een loodgieter... dat houdt ook de leidingen schoon en scherp Ik vind die reten nooit zo fijn bij loodgieters...
Gwennie is gehacked Sgaap
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Arme Naomi staat op en kijkt op haar laptop naar haar topic en schrikt zich de blubber van alle postingen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven