Gezondheid alle pijlers

Iets uit mijn vagina

19-10-2010 23:29 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat iemand mij een beetje hiermee kan helpen,

Ik ben al jaren aan dezelfde pil, al een week+ niet meer ongesteld, en heb eergisteren (zonder condoom) sex gehad.

Vandaag ben ik gaan douchen, en hoe onsmakelijk het ook mag zijn, kwam er een soort weefsel uit.. redelijk groot.. en het leek net een doekje

het was gewoon wit, er zat geen bloed aan, of verder iets raars.

Nou kan ik geen miskraam gehad hebben 2 dagen na sex, en het kan ook geen menstruatie zijn.

Ik werd toch een beetje bezorgd, maar om hiervoor nou naar de huisarts te gaan.. vind ik ook een beetje overdreven.

kan iemand mij een beetje helpen? op internet is er vrijwel niets over te vinden. ik heb geen pijn gehad of wat dan ook..
* had ik de pil s'middags moeten drinken *
quote:wallace schreef op 20 oktober 2010 @ 16:53:

[...]

Pil heeft er in die zin mee te maken dat hij niet werkt!

Zelfs op verschillende tijdstippen innemen vermindert de werkzaamheid. (en ook al is dat 'je eigen schuld', hij werkt dan toch echt niet en je kan dus echt wel zwanger raken!)

En ook ik ben, na het uitlezen van dit topic, reuze nieuwsgierig wat het nou was!

Ja ik ben ook nieuwsgierig idd naar wat het was.

En over de tijdstippen mijn HA informeerde me toen ik aan de pil begon dat ik het niet perse zelfde tijd moet nemen maar wel bijv. altijd nadat ik wakker werd en ontbeten had. Dus dat doe ik nu al jaren.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 20 oktober 2010 @ 17:17:

* had ik de pil s'middags moeten drinken *tuttjemeteenrietje :-O!
quote:chicory schreef op 20 oktober 2010 @ 17:15:

[...]

het einige wat ik niet wist is als je diaree hebt en de pil slikt dat je dan toch zwanger kan worden. De rest wist ik al. Dus misschien beter lezen volgende keer?

Het gaat ook alleen om het schuingedrukte stuk, daarom is het gearceerd. De rest is context.

Wat doe je onaardig trouwens.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 20 oktober 2010 @ 17:17:

Waar dat op slaat? Op je onwetendheid m.b.t. diarree en de pil. Het was een grapje.

nou weet je als je diarree hebt dat laat de ha het je weten of de pil wel/niet betrouwbaar is.

En met alle respect je bent niet grappig.
quote:Very Cherry schreef op 20 oktober 2010 @ 17:19:

[...]

Het gaat ook alleen om het schuingedrukte stuk, daarom is het gearceerd. De rest is context.

Wat doe je onaardig trouwens.

en dat zegt iemand die mij een kind noemt?

juist omdat ik dat stukje over dairree niet wist, ben ik met het gesprek tussen jou en mij doorgegaan ondertussen wel erg blij dat ik daar nu wel op de hoogte ben.
"Kind" is gewoon een goedmoedige en beetje ouderwetse aanspreekvorm. Volgens mij ben je niet Nederlands van origine (op te maken uit je schrijfstijl, voordat je daar zo meteen weer over valt) daarom vat je het woord "kind" letterlijk op. Net zoals ik niet letterlijk een oma ben. Zo voldoende uitgelegd allemaal?
quote:Very Cherry schreef op 20 oktober 2010 @ 17:32:

"Kind" is gewoon een goedmoedige en beetje ouderwetse aanspreekvorm. Volgens mij ben je niet Nederlands van origine (op te maken uit je schrijfstijl, voordat je daar zo meteen weer over valt) daarom vat je het woord "kind" letterlijk op. Net zoals ik niet letterlijk een oma ben. Zo voldoende uitgelegd allemaal?

nee dat klopt nederlands is mijn vierde taal en ik woon nog geen 7 jaar hier, ik eet je ook niet op omdat je het zegt hoor. Weet heus wel dat mijn NL beter kan maar hoor er vaak complimentjes over.

En over dat andere het zal idd wel een uitdrukking zijn maar ik vind het toch gewoon onprettig klinken, een beetje alsof je de andere kleinert.
Nou, je eet meinderdaad nog net niet op maar ik vind je wel overdreven fel. Ik zeg ook niet dat je beter Nederlands moet leren. Als Nederlands je moedertaal niet is, ontgaan je de finesses, dat blijkt wel. Geen reden om zo lullig te doen. Nogmaals het is een goedmoedige woordgrap, beetje betuttelend misschien, maar niet kleinerend.
quote:Very Cherry schreef op 20 oktober 2010 @ 17:38:

Nou, je eet meinderdaad nog net niet op maar ik vind je wel overdreven fel. Ik zeg ook niet dat je beter Nederlands moet leren. Als Nederlands je moedertaal niet is, ontgaan je de finesses, dat blijkt wel. Geen reden om zo lullig te doen. Nogmaals het is een goedmoedige woordgrap, beetje betuttelend misschien, maar niet kleinerend.

Als je dat denkt dan ben je zelf niet veel gewend.

Ik zou het wel verkeerd opgevat hebben maar zoals jij zegt betuttelend is het wel.

"Als Nederlands je moedertaal niet is, ontgaan je de finesses"

er is geen finesses aan woorden die de andere kleineren. Nogmaals jij vindt dat je nieks verkeerds heb gezegd en ik vond het niet fijn klinken.

Maar prima dit helpt to helemaal niet natuurlijk.

En ik ben gewoon blij dat ik weer wat heb bijgeleerd.
quote:chicory schreef op 20 oktober 2010 @ 17:42:

[...]

"Als Nederlands je moedertaal niet is, ontgaan je de finesses"

er is geen finesses aan woorden die de andere kleineren.Snap je het nu echt echt nog steeds niet?
quote:Very Cherry schreef op 20 oktober 2010 @ 18:13:

[...]

Snap je het nu echt echt nog steeds niet?ach gelukkig snapt ze nu wel dat diarree de pil onbetrouwbaarder maakt, dus dat scheelt weer een 'oeps' ohhhh.... dat wist ik niet kind
quote:Very Cherry schreef op 20 oktober 2010 @ 18:13:

[...]

Snap je het nu echt echt nog steeds niet?

Ik snap alles, misschien begrijp jij niet wat ik met het bovenstaande bedoelde? Het maakt niet uit, in een notendop: jij gebruikte iets omdat je dat zo oudhollands vond klinken, ik vond het niet vriendelijk om te horen, jij meende het niet, ik ook niet.

Everything is solved.
quote:liselore schreef op 20 oktober 2010 @ 18:17:

[...]

ach gelukkig snapt ze nu wel dat diarree de pil onbetrouwbaarder maakt, dus dat scheelt weer een 'oeps' ohhhh.... dat wist ik niet kindIk ben nog steeds van mening dat een HA of een apotheker dat wel nogmaals duidelijk maakt. Hetzelfde als wanneer je een antibiotica komt ophalen. En Very Chery heeft het nu over of ik het begrepen had dat "kind" een ouderwetse aanspreekvorm is en dat ik het niet zo letterlijk moet opvatten.
nou dan zou ik als ik jou was de volgende keer dat je aan de schijterij bent, inderdaad de kinderbijslag alvast aanvragen, zeker als je ook gewoon de bijsluiter niet nogmaals wilt lezen....
quote:liselore schreef op 20 oktober 2010 @ 18:41:

nou dan zou ik als ik jou was de volgende keer dat je aan de schijterij bent, inderdaad de kinderbijslag alvast aanvragen, zeker als je ook gewoon de bijsluiter niet nogmaals wilt lezen....

Wat lief dat jij je over mij zorgen maakt. Ik heb hem op dit moment niet bij de hand maar ik lees het wel.

ow en het kinderbijslag grap is al gebruikt door very cherry.
Ik ben mijn servetten kwijt, iemand hier ze gevonden?
quote:chicory schreef op 20 oktober 2010 @ 18:45:

[...]

ow en het kinderbijslag grap is al gebruikt door very cherry.Maar hij is nog steeds góed hoor Lies Kind, wat is ie goed!
quote:Very Cherry schreef op 20 oktober 2010 @ 19:33:

[...]

Maar hij is nog steeds góed hoor Lies Kind, wat is ie goed!kinderachtig zeg

En even ontopic. Als ik google op afbeeldingen met de combi "doekje + vagina"..... krijg ik dit:

Ik zou zeggen.... prijs je gelukkig met een doorzichtig wit doekje van 3x3 cm
@ Chicory Dus als jij diarre hebt, zeg, je bentop vakantie, dan komt de dokter langs om te zeggen of de pil nog werkt? En hoe onderzoekt 'ie dat?
.

Wat halen jullie toch allemaal voor vreemde dingen uit je doos?'

Doekjes, kipfilets....
What goes in must come out.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven