Vivamod

21-10-2010 16:42 4467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.



* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?



Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.



* Waar blijft een reactie van de angels?



De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.



* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?



Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).



* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?



Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.



Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.



Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.



groetjes, Naomi
Alle reacties Link kopieren
quote:Oh en nog 1 ding voordat ik onder mijn dekbed kruip: er is een verschil tussen enerzijds ergens om lachen en anderzijds iemand uitlachen c.q. belachelijk maken. Als jullie laten zien dat jullie dat verschil snappen, hoef ik nergens in te grijpen.





Deze heb ik even geleend uit een ander topic, afkomstig van de vergevingsgezinde Angel One. Kunnen we er van uitgaan dat de bannen/waarschuwingen die volgden drie dagen nadat een fikse discussie met DonkeyShot over zijn motto keurig was uitgepraat met Donkeyshot zelf ook gerectificeerd worden?



Die discussie was immers net zo zelfregulerend als de discussie waarvan FF haar ban nu ongedaan gemaakt is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog wel even een paar vraagjes voor Naomi.



1: waarom post je dit op het laatste moment van je werkdag? Had je dit niet beter op een ander tijdstip kunnen doen, zoals bijvoorbeeld in de ochtend zodat je de rest van de dag vrij had kunnen plannen om de rest van de vragen te beantwoorden?



2: Waarom blijven jullie maar niet geloven in het zelfregulerend vermogen van het forummers? Ik snap dat de Angels voor sommige dingen echt even in moeten kunnen grijpen, maar over het algemeen zijn we hier allemaal hele redelijke mensen, die dingen uit kunnen praten. Mocht dat echt niet lukken, dan kan er altijd nog in gegrepen worden. Waarom maar zwaaien met bans en waarschuwingen die echt niet rechtvaardig zijn (en ook nog eens in strijd zijn met de regels van jullie eigen regelement)
Alle reacties Link kopieren
-1Hoe gaat Naomi/Sanoma garanderen dat onze privé gegevens niet misbruikt worden?



-2.Hoe kun je het stoken onder een privé nick door Angel Twee verklaren als zijnde niet ernstig genoeg om een verzoek tot vleugels neerleggen te doen?



-3.Hoe zit het met het vijfentachtig-ledige banbeleid waarbij naar volledige willekeur gemodereerd word?



-4.Komt er een team met betaalde mods die niet meeforummen, zo nee, waarom niet?



-5.Worden de waarschuwingen/bannen van vele, vele forummerts ook gerectificeerd aangezien deze allen gegeven zijn drie dagen nadat een discussie al was uitgesproken door deze forummerts zelf

Dus bannen 24 na de overtreding is onnodig, niet waar?



-6.Waarom wordt er niet naar het banbeleid gekeken van de laatste maanden en dan eens hand in eigen boezem steken en je niet laten leiden door emoties of persoonlijk worden?



-7.Waarom heeft Etosha een IP ban?



-8.Waarom moest dit zo idioot lang duren om antwoorden te geven

waarom post je dit op het laatste moment van je werkdag? Had je dit niet beter op een ander tijdstip kunnen doen, zoals bijvoorbeeld in de ochtend zodat je de rest van de dag vrij had kunnen plannen om de rest van de vragen te beantwoorden?



-9. Waarom blijven jullie maar niet geloven in het zelfregulerend vermogen van het forummers? Ik snap dat de Angels voor sommige dingen echt even in moeten kunnen grijpen, maar over het algemeen zijn we hier allemaal hele redelijke mensen, die dingen uit kunnen praten. Mocht dat echt niet lukken, dan kan er altijd nog in gegrepen worden. Waarom maar zwaaien met bans en waarschuwingen die echt niet rechtvaardig zijn (en ook nog eens in strijd zijn met de regels van jullie eigen regelement)



Vul maar verder aan
Alle reacties Link kopieren
-1Hoe gaat Naomi/Sanoma garanderen dat onze privé gegevens niet misbruikt worden?



-2.Hoe kun je het stoken onder een privé nick door Angel Twee verklaren als zijnde niet ernstig genoeg om een verzoek tot vleugels neerleggen te doen?



-3.Hoe zit het met het vijfentachtig-ledige banbeleid waarbij naar volledige willekeur gemodereerd word?



-4.Komt er een team met betaalde mods die niet meeforummen, zo nee, waarom niet?



-5.Worden de waarschuwingen/bannen van vele, vele forummerts ook gerectificeerd aangezien deze allen gegeven zijn drie dagen nadat een discussie al was uitgesproken door deze forummerts zelf

Dus bannen 24 na de overtreding is onnodig, niet waar?



-6.Waarom wordt er niet naar het banbeleid gekeken van de laatste maanden en dan eens hand in eigen boezem steken en je niet laten leiden door emoties of persoonlijk worden?



-7.Waarom heeft Etosha een IP ban?



-8.Waarom moest dit zo idioot lang duren om antwoorden te geven

waarom post je dit op het laatste moment van je werkdag? Had je dit niet beter op een ander tijdstip kunnen doen, zoals bijvoorbeeld in de ochtend zodat je de rest van de dag vrij had kunnen plannen om de rest van de vragen te beantwoorden?



-9. Waarom blijven jullie maar niet geloven in het zelfregulerend vermogen van het forummers? Ik snap dat de Angels voor sommige dingen echt even in moeten kunnen grijpen, maar over het algemeen zijn we hier allemaal hele redelijke mensen, die dingen uit kunnen praten. Mocht dat echt niet lukken, dan kan er altijd nog in gegrepen worden. Waarom maar zwaaien met bans en waarschuwingen die echt niet rechtvaardig zijn (en ook nog eens in strijd zijn met de regels van jullie eigen regelement)



10. Waarom hebben jullie Hans zijn topic laten staan, terwijl al zo duidelijk was, wat een impact dat kon hebben en krijgen?

(vooral voor Hans zelf)
Goeiemorgen Naomi



Ik heb even nagedacht, en als je het mogelijk ziet, graag antwoord op de volgende vragen



*Tussen wie ging de email wisseling die HPL? op het forum plaatste, en die (ex) vijf daarna probeerde te wissen,waarna zij haar vleugels neerlegde.



*Hoe zit het met de 3 forummers : vivakris,danwelsuus,en een teiltje Die daarna de meest grove dingen mochten roepen, en toen geband werden, en toen werd die ban van hogerhand ingetrokken



*Waren dit Engeltjes, die van "hogerhand" zich even mochten uitleven?



*Waarom mocht daarna Ex 5 alles over Etoscha/New Moon roepen, terwijl zij blijkbaar een IP Ban heeft.(Etoscha/NM dan he)



*Waarom duurt het zo lang van jou kant om te reageren, terwijl je gezegd hebt, "niks in de doofpot te douwen", en beloofd om de volgende dag met een nieuw VaVM te openen



*Waarom heet dit Vivamod? En niet vragen aan VivaMod?



*Mogen we een napraat topic openen ?



*Waarom zijn de oude Agel topics niet meer terug te lezen?



*Waarom krijgen sommige forummers mail op hun oude emailadres, terwijl ze een nieuw emailadres plus bijbehorende Nick hebben? Die gegevens zouden dan toch niet meer zichtbaar moeten zijn?



Alvast bedankt



Zo nu ga ik effe teruglezen
Alle reacties Link kopieren
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 22 oktober 2010 @ 09:35:

[...]



Heb ik het toch goed onthoudenHeb jij een alu-hoedje mèt een harde schijf? Da's handig!
Alle reacties Link kopieren
1Hoe gaat Naomi/Sanoma garanderen dat onze privé gegevens niet misbruikt worden?



-2.Hoe kun je het stoken onder een privé nick door Angel Twee verklaren als zijnde niet ernstig genoeg om een verzoek tot vleugels neerleggen te doen?



-3.Hoe zit het met het vijfentachtig-ledige banbeleid waarbij naar volledige willekeur gemodereerd word?



-4.Komt er een team met betaalde mods die niet meeforummen, zo nee, waarom niet?



-5.Worden de waarschuwingen/bannen van vele, vele forummerts ook gerectificeerd aangezien deze allen gegeven zijn drie dagen nadat een discussie al was uitgesproken door deze forummerts zelf

Dus bannen 24 na de overtreding is onnodig, niet waar?



-6.Waarom wordt er niet naar het banbeleid gekeken van de laatste maanden en dan eens hand in eigen boezem steken en je niet laten leiden door emoties of persoonlijk worden?



-7.Waarom heeft Etosha een IP ban?



-8.Waarom moest dit zo idioot lang duren om antwoorden te geven

waarom post je dit op het laatste moment van je werkdag? Had je dit niet beter op een ander tijdstip kunnen doen, zoals bijvoorbeeld in de ochtend zodat je de rest van de dag vrij had kunnen plannen om de rest van de vragen te beantwoorden?



-9. Waarom blijven jullie maar niet geloven in het zelfregulerend vermogen van het forummers? Ik snap dat de Angels voor sommige dingen echt even in moeten kunnen grijpen, maar over het algemeen zijn we hier allemaal hele redelijke mensen, die dingen uit kunnen praten. Mocht dat echt niet lukken, dan kan er altijd nog in gegrepen worden. Waarom maar zwaaien met bans en waarschuwingen die echt niet rechtvaardig zijn (en ook nog eens in strijd zijn met de regels van jullie eigen regelement)



10. Waarom hebben jullie Hans zijn topic laten staan, terwijl al zo duidelijk was, wat een impact dat kon hebben en krijgen?

(vooral voor Hans zelf)



11.Tussen wie ging de email wisseling die HPL? op het forum plaatste, en die (ex) vijf daarna probeerde te wissen,waarna zij haar vleugels neerlegde.



12.Hoe zit het met de 3 forummers : vivakris,danwelsuus,en een teiltje Die daarna de meest grove dingen mochten roepen, en toen geband werden, en toen werd die ban van hogerhand ingetrokken



13. Waren dit Engeltjes, die van "hogerhand" zich even mochten uitleven?



14.Waarom mocht daarna Ex 5 alles over Etoscha/New Moon roepen, terwijl zij blijkbaar een IP Ban heeft.(Etoscha/NM dan he)



15.Waarom duurt het zo lang van jou kant om te reageren, terwijl je gezegd hebt, "niks in de doofpot te douwen", en beloofd om de volgende dag met een nieuw VaVM te openen



16.Waarom heet dit Vivamod? En niet vragen aan VivaMod?



17.Mogen we een napraat topic openen ?



18.Waarom zijn de oude Agel topics niet meer terug te lezen?



19. Waarom krijgen sommige forummers mail op hun oude emailadres, terwijl ze een nieuw emailadres plus bijbehorende Nick hebben? Die gegevens zouden dan toch niet meer zichtbaar moeten zijn?
quote:zusenzoo schreef op 22 oktober 2010 @ 09:33:



10. Waarom hebben jullie Hans zijn topic laten staan, terwijl al zo duidelijk was, wat een impact dat kon hebben en krijgen?

(vooral voor Hans zelf)Lees nu deze reden, op zich zou dit wel een betere oplossing geweest zijn. Al heb ik niet de illusie dat de discussie dan meteen klaar geweest zou zijn. Ik weet zeker dat er dan op napraat of op een nieuw topic net zo hard verder `gediscussieerd` zou worden. En op het moment dat die topics ook gesloten zouden worden zou er weer een hele rel over de censuur op het viva forum ontstaan. Het is vrij lastig om het goed te doen in deze situatie op dit forum denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Punt 2, 3 en 7 van Zusenzoo zijn voor mij de belangrijkste 3.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
ZeZ fijn dat je af en toe de vragen nog even neerplempt
Alle reacties Link kopieren
En als we het beleid volgen, krijgt Minny nu een permaban wegens terugkeren onder een nieuwe nick tijdens bantijd?
Tsja, dat vroeg ik me na de drie x terugkeren onder bantijd ook al af, Tutt.



Mede doordat dit niet gebeurde begon ik te twijfelen aan de Engels en de vleugeltjes boven de hoofden van dat kliekje.
Alle reacties Link kopieren
quote:mardjen schreef op 22 oktober 2010 @ 09:38:

[...]





Lees nu deze reden, op zich zou dit wel een betere oplossing geweest zijn. Al heb ik niet de illusie dat de discussie dan meteen klaar geweest zou zijn. Ik weet zeker dat er dan op napraat of op een nieuw topic net zo hard verder `gediscussieerd` zou worden. En op het moment dat die topics ook gesloten zouden worden zou er weer een hele rel over de censuur op het viva forum ontstaan. Het is vrij lastig om het goed te doen in deze situatie op dit forum denk ik.





Engeks zijn wat dat betreft oppermachtig, ze kunne gewoon iemand monddood maken als ze dat willen hoor, dus als ze heel erg duidelijk waren geweest en er consequenties waren geweest, veeeeel eerder, dan had dit nooit zo uit de hand gelopen.

Dat zijn trouwens de laatste woorden die ik er aan vuil maak want dit onderwerp is uit den treure besproken.
Alle reacties Link kopieren
En zou je je blogsters ook een keer over de vingers willen tikken? Alles kan en mag maar in een blog, en als je reageert dan ben je de sjaak



Die hele blog rammelt aan alle kanten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in de loop der jaren al zoveel vaute blogs voorbij zien komen, laat Sanoma daar ook eens wat aan doen
Alle reacties Link kopieren
1Hoe gaat Naomi/Sanoma garanderen dat onze privé gegevens niet misbruikt worden?



-2.Hoe kun je het stoken onder een privé nick door Angel Twee verklaren als zijnde niet ernstig genoeg om een verzoek tot vleugels neerleggen te doen?



-3.Hoe zit het met het vijfentachtig-ledige banbeleid waarbij naar volledige willekeur gemodereerd word?



-4.Komt er een team met betaalde mods die niet meeforummen, zo nee, waarom niet?



-5.Worden de waarschuwingen/bannen van vele, vele forummerts ook gerectificeerd aangezien deze allen gegeven zijn drie dagen nadat een discussie al was uitgesproken door deze forummerts zelf

Dus bannen 24 na de overtreding is onnodig, niet waar?



-6.Waarom wordt er niet naar het banbeleid gekeken van de laatste maanden en dan eens hand in eigen boezem steken en je niet laten leiden door emoties of persoonlijk worden?



-7.Waarom heeft Etosha een IP ban?



-8.Waarom moest dit zo idioot lang duren om antwoorden te geven

waarom post je dit op het laatste moment van je werkdag? Had je dit niet beter op een ander tijdstip kunnen doen, zoals bijvoorbeeld in de ochtend zodat je de rest van de dag vrij had kunnen plannen om de rest van de vragen te beantwoorden?



-9. Waarom blijven jullie maar niet geloven in het zelfregulerend vermogen van het forummers? Ik snap dat de Angels voor sommige dingen echt even in moeten kunnen grijpen, maar over het algemeen zijn we hier allemaal hele redelijke mensen, die dingen uit kunnen praten. Mocht dat echt niet lukken, dan kan er altijd nog in gegrepen worden. Waarom maar zwaaien met bans en waarschuwingen die echt niet rechtvaardig zijn (en ook nog eens in strijd zijn met de regels van jullie eigen regelement)



10. Waarom hebben jullie Hans zijn topic laten staan, terwijl al zo duidelijk was, wat een impact dat kon hebben en krijgen?

(vooral voor Hans zelf)



11.Tussen wie ging de email wisseling die HPL? op het forum plaatste, en die (ex) vijf daarna probeerde te wissen,waarna zij haar vleugels neerlegde.



12.Hoe zit het met de 3 forummers : vivakris,danwelsuus,en een teiltje Die daarna de meest grove dingen mochten roepen, en toen geband werden, en toen werd die ban van hogerhand ingetrokken



13. Waren dit Engeltjes, die van "hogerhand" zich even mochten uitleven?



14.Waarom mocht daarna Ex 5 alles over Etoscha/New Moon roepen, terwijl zij blijkbaar een IP Ban heeft.(Etoscha/NM dan he)



15.Waarom duurt het zo lang van jou kant om te reageren, terwijl je gezegd hebt, "niks in de doofpot te douwen", en beloofd om de volgende dag met een nieuw VaVM te openen



16.Waarom heet dit Vivamod? En niet vragen aan VivaMod?



17.Mogen we een napraat topic openen ?



18.Waarom zijn de oude Agel topics niet meer terug te lezen?



19. Waarom krijgen sommige forummers mail op hun oude emailadres, terwijl ze een nieuw emailadres plus bijbehorende Nick hebben? Die gegevens zouden dan toch niet meer zichtbaar moeten zijn?

20. En zou je je blogsters ook een keer over de vingers willen tikken? Alles kan en mag maar in een blog, en als je reageert dan ben je de sjaak



Alle reacties Link kopieren
Ik heb op jouw ava gestemd hoor tutt!
Zus



Kan je nog even in je vragen lijst zetten, waarom de IP-ban van Etoscha/ new moon niet wordt vermeld in het Ban topic.



Thanks.
Alle reacties Link kopieren
1. Hoe gaat Naomi/Sanoma garanderen dat onze privé gegevens niet misbruikt worden?



-2.Hoe kun je het stoken onder een privé nick door Angel Twee verklaren als zijnde niet ernstig genoeg om een verzoek tot vleugels neerleggen te doen?



-3.Hoe zit het met het vijfentachtig-ledige banbeleid waarbij naar volledige willekeur gemodereerd word?



-4.Komt er een team met betaalde mods die niet meeforummen, zo nee, waarom niet?



-5.Worden de waarschuwingen/bannen van vele, vele forummerts ook gerectificeerd aangezien deze allen gegeven zijn drie dagen nadat een discussie al was uitgesproken door deze forummerts zelf

Dus bannen 24 na de overtreding is onnodig, niet waar?



-6.Waarom wordt er niet naar het banbeleid gekeken van de laatste maanden en dan eens hand in eigen boezem steken en je niet laten leiden door emoties of persoonlijk worden?



-7.Waarom heeft Etosha een IP ban en Waarom wordt deze niet vermeld in het ban topic?



-8.Waarom moest dit zo idioot lang duren om antwoorden te geven

waarom post je dit op het laatste moment van je werkdag? Had je dit niet beter op een ander tijdstip kunnen doen, zoals bijvoorbeeld in de ochtend zodat je de rest van de dag vrij had kunnen plannen om de rest van de vragen te beantwoorden?



-9. Waarom blijven jullie maar niet geloven in het zelfregulerend vermogen van het forummers? Ik snap dat de Angels voor sommige dingen echt even in moeten kunnen grijpen, maar over het algemeen zijn we hier allemaal hele redelijke mensen, die dingen uit kunnen praten. Mocht dat echt niet lukken, dan kan er altijd nog in gegrepen worden. Waarom maar zwaaien met bans en waarschuwingen die echt niet rechtvaardig zijn (en ook nog eens in strijd zijn met de regels van jullie eigen regelement)



10. Waarom hebben jullie Hans zijn topic laten staan, terwijl al zo duidelijk was, wat een impact dat kon hebben en krijgen?

(vooral voor Hans zelf)



11.Tussen wie ging de email wisseling die HPL? op het forum plaatste, en die (ex) vijf daarna probeerde te wissen,waarna zij haar vleugels neerlegde.



12.Hoe zit het met de 3 forummers : vivakris,danwelsuus,en een teiltje Die daarna de meest grove dingen mochten roepen, en toen geband werden, en toen werd die ban van hogerhand ingetrokken



13. Waren dit Engeltjes, die van "hogerhand" zich even mochten uitleven?



14.Waarom mocht daarna Ex 5 alles over Etoscha/New Moon roepen, terwijl zij blijkbaar een IP Ban heeft.(Etoscha/NM dan he)



15.Waarom duurt het zo lang van jou kant om te reageren, terwijl je gezegd hebt, "niks in de doofpot te douwen", en beloofd om de volgende dag met een nieuw VaVM te openen



16.Waarom heet dit Vivamod? En niet vragen aan VivaMod?



17.Mogen we een napraat topic openen ?



18.Waarom zijn de oude Agel topics niet meer terug te lezen?



19. Waarom krijgen sommige forummers mail op hun oude emailadres, terwijl ze een nieuw emailadres plus bijbehorende Nick hebben? Die gegevens zouden dan toch niet meer zichtbaar moeten zijn?

20. En zou je je blogsters ook een keer over de vingers willen tikken? Alles kan en mag maar in een blog, en als je reageert dan ben je de sjaak



21.Is het trouwens de bedoeling dat er nu een discussie plaats gaat vinden of de ban van Minny opgeheven wordt? Iets met een poll ofzo?

Lijkt me wel in het nieuwe, aangepaste modbeleid te passen



[/quote]
Angel 1



Ik vind je een toffe engel
quote:zusenzoo schreef op 22 oktober 2010 @ 10:21:

1. Hoe gaat Naomi/Sanoma garanderen dat onze privé gegevens niet misbruikt worden?



-2.Hoe kun je het stoken onder een privé nick door Angel Twee verklaren als zijnde niet ernstig genoeg om een verzoek tot vleugels neerleggen te doen?



-3.Hoe zit het met het vijfentachtig-ledige banbeleid waarbij naar volledige willekeur gemodereerd word?



-4.Komt er een team met betaalde mods die niet meeforummen, zo nee, waarom niet?



-5.Worden de waarschuwingen/bannen van vele, vele forummerts ook gerectificeerd aangezien deze allen gegeven zijn drie dagen nadat een discussie al was uitgesproken door deze forummerts zelf

Dus bannen 24 na de overtreding is onnodig, niet waar?



-6.Waarom wordt er niet naar het banbeleid gekeken van de laatste maanden en dan eens hand in eigen boezem steken en je niet laten leiden door emoties of persoonlijk worden?



-7.Waarom heeft Etosha een IP ban en Waarom wordt deze niet vermeld in het ban topic?



-8.Waarom moest dit zo idioot lang duren om antwoorden te geven

waarom post je dit op het laatste moment van je werkdag? Had je dit niet beter op een ander tijdstip kunnen doen, zoals bijvoorbeeld in de ochtend zodat je de rest van de dag vrij had kunnen plannen om de rest van de vragen te beantwoorden?



-9. Waarom blijven jullie maar niet geloven in het zelfregulerend vermogen van het forummers? Ik snap dat de Angels voor sommige dingen echt even in moeten kunnen grijpen, maar over het algemeen zijn we hier allemaal hele redelijke mensen, die dingen uit kunnen praten. Mocht dat echt niet lukken, dan kan er altijd nog in gegrepen worden. Waarom maar zwaaien met bans en waarschuwingen die echt niet rechtvaardig zijn (en ook nog eens in strijd zijn met de regels van jullie eigen regelement)



10. Waarom hebben jullie Hans zijn topic laten staan, terwijl al zo duidelijk was, wat een impact dat kon hebben en krijgen?

(vooral voor Hans zelf)



11.Tussen wie ging de email wisseling die HPL? op het forum plaatste, en die (ex) vijf daarna probeerde te wissen,waarna zij haar vleugels neerlegde.



12.Hoe zit het met de 3 forummers : vivakris,danwelsuus,en een teiltje Die daarna de meest grove dingen mochten roepen, en toen geband werden, en toen werd die ban van hogerhand ingetrokken



13. Waren dit Engeltjes, die van "hogerhand" zich even mochten uitleven?



14.Waarom mocht daarna Ex 5 alles over Etoscha/New Moon roepen, terwijl zij blijkbaar een IP Ban heeft.(Etoscha/NM dan he)



15.Waarom duurt het zo lang van jou kant om te reageren, terwijl je gezegd hebt, "niks in de doofpot te douwen", en beloofd om de volgende dag met een nieuw VaVM te openen



16.Waarom heet dit Vivamod? En niet vragen aan VivaMod?



17.Mogen we een napraat topic openen ?



18.Waarom zijn de oude Agel topics niet meer terug te lezen?



19. Waarom krijgen sommige forummers mail op hun oude emailadres, terwijl ze een nieuw emailadres plus bijbehorende Nick hebben? Die gegevens zouden dan toch niet meer zichtbaar moeten zijn?

20. En zou je je blogsters ook een keer over de vingers willen tikken? Alles kan en mag maar in een blog, en als je reageert dan ben je de sjaak



21.Is het trouwens de bedoeling dat er nu een discussie plaats gaat vinden of de ban van Minny opgeheven wordt? Iets met een poll ofzo?

Lijkt me wel in het nieuwe, aangepaste modbeleid te passen



[/quote]
Alle reacties Link kopieren
De regels op dit forum zijn dusdanig flexibel en onvoorspelbaar geworden dat ik er geen touw aan vast kan knopen.



wat is de waarde van een ban nog????
Alle reacties Link kopieren
Zusenzoo, is het een idee dat je een topic opent;



VRAGEN AAN VIVAMOD, of een andere titel, waar alleen jij jouw bijgewerkte vragenlijstje inzet. Even een linkje mailen naar Naomi, wil ik ook wel doen. Want dit topic is niet meer door te komen voor haar.



Wel in de OP dan zeggen of anderen er niet willen reageren anders schiet het nog niet op.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goede vragen, Zusenzo. Eensch met het idee om er een nieuw topic voor te openen, anders sneeuwt het zo onder hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 oktober 2010 @ 10:30:

Zusenzoo, is het een idee dat je een topic opent;



VRAGEN AAN VIVAMOD, of een andere titel, waar alleen jij jouw bijgewerkte vragenlijstje inzet. Even een linkje mailen naar Naomi, wil ik ook wel doen. Want dit topic is niet meer door te komen voor haar.



Wel in de OP dan zeggen of anderen er niet willen reageren anders schiet het nog niet op.



En dan vooral erbij vermelden, dat er NIET gereageerd mag worden, op straffe van maatregelen volgens het bansysteem.

Dat zal 't 'm wel doen denk ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven