Vivamod

21-10-2010 16:42 4467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.

* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?

Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.

* Waar blijft een reactie van de angels?

De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.

* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?

Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).

* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?

Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.

Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.

Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.

groetjes, Naomi
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 oktober 2010 @ 01:15:

[...]

Je hebt volgens mij altijd kunnen reageren. Je koos er voor om het te laten.Op dit forum wel, maar op dat andere niet. Ik kreeg alleen gemaild wat er gezegd werd, maar kon er verder niet zoveel mee. Tja...wie echt een reactie durft te krijgen mag me mailen, maar dat schijnt minder geinig te zijn
quote:_minny_ schreef op 22 oktober 2010 @ 01:15:

[...]

Ja, dat leek leuk. Maar er was niemand om ruzie mee te trappen daar! Helegaar niet leuk....Dus dan kom je hier weer terug met als doel, ruzietrappen? Als dat je specialiteit is..tja
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 oktober 2010 @ 01:16:

[...]

Ik dacht dat ik lekkere jeuk had, dat m'n libido steeg, maar ik heb dus gewoon ouderwetsch platjes?Ik wilde dat het zo onschuldig was Bianca, Hannie is met spoed opgenomen in de quarantaine van het MCMD
quote:meds schreef op 22 oktober 2010 @ 01:16:

maar ze reageert nu toch? Het is bijna kerst en ik voel dat we toeleven naar de grote verzoeking

Typfoutje?

Vast niet!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:meds schreef op 22 oktober 2010 @ 01:16:

maar ze reageert nu toch? Het is bijna kerst en ik voel dat we toeleven naar de grote verzoeking

Ik heb niks met Kerst.

ook niet met grote verzoekingen.
verzoeking? wat is daar nou weer mis mee, chagrijn
quote:_minny_ schreef op 22 oktober 2010 @ 01:16:

[...]

Op dit forum wel, maar op dat andere niet. Ik kreeg alleen gemaild wat er gezegd werd, maar kon er verder niet zoveel mee. Tja...wie echt een reactie durft te krijgen mag me mailen, maar dat schijnt minder geinig te zijn Iedereen is toch al gemaild las ik hier ergens?
quote:meds schreef op 22 oktober 2010 @ 01:17:

[...]

Ik wilde dat het zo onschuldig was Bianca, Hannie is met spoed opgenomen in de quarantaine van het MCMDDan zal ik maar snel Henk, Evert, Govert, Jan, Teun en Bert bellen.......
Hey Bie, leuk dat je binnen bent, staat wel stom zo, alletwee met laptop in de kroeg
de heren zitten achter je, ze smoezelen al vanaf dat je binnen bent. Zal ik een plaat bittergarnituur bestellen?
Nieuwe hype, jullie zijn hip (s)!

[...]

Op dit forum wel, maar op dat andere niet. Ik kreeg alleen gemaild wat er gezegd werd, maar kon er verder niet zoveel mee. Tja...wie echt een reactie durft te krijgen mag me mailen, maar dat schijnt minder geinig te zijn Ik mail niet maar als er hier iets te zeggen is wat je kwijt wilt en denkt dat iemand het gelooft, gooi het eruit.

[...]

Op dit forum wel, maar op dat andere niet. Ik kreeg alleen gemaild wat er gezegd werd, maar kon er verder niet zoveel mee. Tja...wie echt een reactie durft te krijgen mag me mailen, maar dat schijnt minder geinig te zijn

Waarom wil je alleen reageren als het over de mail moet?

Ik wil jouw reactie best horen, maar wat mij betreft dan hier.
quote:meds schreef op 22 oktober 2010 @ 01:19:

de heren zitten achter je, ze smoezelen al vanaf dat je binnen bent. Zal ik een plaat bittergarnituur bestellen?Zolang je niet struikelt..
Sjezus BGB is dat een panty?
quote:Julus schreef op 22 oktober 2010 @ 01:17:

[...]

Dus dan kom je hier weer terug met als doel, ruzietrappen? Als dat je specialiteit is..tjaTja, mijn specialiteit is inderdaad om het recht in iemands virtuele smoel te zeggen, niet zielig op een roddelforum. Het is maar net wat je gezellig vindt
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 oktober 2010 @ 01:20:

[...]

Waarom wil je alleen reageren als het over de mail moet?

Ik wil jouw reactie best horen, maar wat mij betreft dan hier.eens. Ik ben ook benieuwd. Maar ik mail uit principe niet
quote:meds schreef op 22 oktober 2010 @ 01:19:

de heren zitten achter je, ze smoezelen al vanaf dat je binnen bent. Zal ik een plaat bittergarnituur bestellen?Lekker.
Mee eens, doe ik ook. Recht in je gezicht, bedoel ik.
quote:meds schreef op 22 oktober 2010 @ 01:20:

Sjezus BGB is dat een panty?Nee, rekverband met madeliefjesmotief.
Tja, ik krijg dingen gemaild die op een besloten forum, waar ik uiteraard niet bij zit, over mij gezegd worden. Dan wordt reageren een tikkie lastig en zo. Dat interesseert me verder niet zoveel, grotendeels onbelangrijke meningen van voor mij betekenisloze mensen. Maar als je dan toch een reactie wil....waarom dan ergens waar ik niet kan reageren?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 oktober 2010 @ 01:22:

[...]

Nee, rekverband met madeliefjesmotief.Heb je nou nog steeds etalagebenen?
quote:meds schreef op 22 oktober 2010 @ 01:23:

[...]

Heb je nou nog steeds etalagebenen?Weet je wel hoe zwaar die Wehkampgids wordt, als die drie uur op je schoot ligt?
quote:BadAss schreef op 22 oktober 2010 @ 01:20:

[...]

Ik mail niet maar als er hier iets te zeggen is wat je kwijt wilt en denkt dat iemand het gelooft, gooi het eruit.Kweenie wat er verder nog te zeggen valt, volgens mij was ik de vorige keer duidelijk genoeg
Nog een toevoeging op een eerdere vraag over Angel2 en de gedragsregels(zie ook de vraag van Bambi).

Uit de FAQs

Het is de Angels nadrukkelijk verboden onder hun forumnick de Angels af- / bij te vallen. Daarnaast wordt hen verzocht weg te blijven uit topics waar ‘iets’ aan de hand is.

Als de acties van Angel2 daar niet onder vielen, wat valt er dan wel onder?

(Je kunt dus met droge ogen beweren dat door Angel2 niet de Angels werd bijgevallen, en dat ze niet postte in een topic waar iets aan de hand was? Bijkomend: Het gaat niet alleen om het ANgels topic, ook al eerder op Vragen aan Vivamod.) Ik wil er echt wel op vertrouwen dat Viva ernstig toeziet op de integriteit van de Angels in deze, maar je maakt het wel moeilijk hoor. Zelfs nu de privenick van Angel2 uitkwam kun je nog niet aangeven dat het verkeerd was.

Dat ernstig toezien op de integriteit van de Angels is bij deze een loze kreet geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven