Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
u is gemaild!

Het partygat tussen oud en nieuw en kerst.... da's bijna heel 2008. Dat moet lukken
Alle reacties Link kopieren
Toet, lief mens, ik had jou nog niet heel erg hartelijk bedankt voor je geweldig toepasselijke kadootje voor Qrummel! Dank dus, ik zal met veel plezier met haar gaan zitten om voor te lezen over de legendarische kroegtijger.
Trusten meiden. Bedtijd!!!!
quote:qwertu schreef op 30 november 2007 @ 00:04:

Toet, lief mens, ik had jou nog niet heel erg hartelijk bedankt voor je geweldig toepasselijke kadootje voor Qrummel! Dank dus, ik zal met veel plezier met haar gaan zitten om voor te lezen over de legendarische kroegtijger. Heee, nog een barhangster! Hij was te leuk om te laten liggen, toen ik m zag was het bijna Qrummelkomteruit tijd, dus was een goede reden om te kopen!
quote:tilalia2 schreef op 30 november 2007 @ 00:03:

Het partygat tussen oud en nieuw en kerst.... da's bijna heel 2008. Dat moet lukken

Psies!!!

En nu echt trusten!
~blaast in het kantoortje het luchtbed op en gaat naar bed~

Nighty night!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik kom ook nog ff weltrusten zeggen!!

Ben zooo druk, maar denk wel (veel) aan jullie!

Heb alle cadeau's in huis, maar moet nog ALLE gedichten (help!... oh dat deden jullie al) ik heb alleen nog morgenavond, zal vast goedkomen.

Nu moet ik neuken, want ik heb een heel hoerig setje van Pompel gekregen voor onze trouwdag, ik geloof dat hij wil dat ik het aan ga trekken (want daar verheugt ie zich al de hele dag op... hihihihi) ik ga dat maar eens doen dus.

Trusten lieve meisjes!
Goeiemorgen!!!

Ik pleur even heeeel snel koffie, thee en lekkere broodjes neer. Heb vandaag (en gisteren ook al) een "1 op 1" cursus van een slimme meneer. Heel interessant, maar VERMOEIEND! Jemig, 8 uur op een dag scherp en geconcentreerd zijn. Hmpf.

Toet, (en de rest); wat kunnen jullie dichten!!! WAUWWWWWWW!!! Diepe buiging (en leuk).
Goedenmorgen

*doet zich tegoed aan koffie met snickers*

wow wat is hier lekker veel gepost

Ik moet alle gedichten nog en gewone cadeaus voor de kinderen (ooohja..haha)

Tila, ik moe(s)t ook meestal m'n eigen cadeau doen, behalve dan wat ik van m'n zus kreeg. Dit jaar tegen Elvis gezegd dat ik verwacht dat HIJ het doet. Gaat hij me zitten vertellen wat ik krijg Weg verrassing. Zijn reactie: "Maar dat wist je toch, want dat heb je gevraagd" Ja duh, er stond nog meer op het lijstje ~grom~

was het fijn Pimpel? Was het setje gelukt?

Tsk, doen wij nou niet aan, setjes. Een reden zou kunnen zijn, dat ik daar zo'n enorme eczeem van krijg... niet opwindend

"verslapen" daarentegen...

Later is nu
Wahh, Pimpel; geen setje voor op de foto in de AK neem ik aan??

Zo, hoofd doet het weer een beetje, ben nog wel thuis, wil eens een x verstandig zijn en niet meteen als dwaas gaan werken (is op vrijdag altijd maar paar uurtjes, maar toch). Op zolder geinstalleerd met laptop, beetje stukken die er al tijdje liggen van commentaar voorzien zonder gerommel van collega's of telefoon, best relaxt eigenlijk (toch werken dus, maar dan zonder kantoordrukte). En als hoofd toch te zwaar, kan ik straks nog even tukje doen voordat ik Zoon ga halen, dat gaat op kantoor ook wat lastiger. Afijn, lekker interessant allemaal . Mijn maag doet alleen nog geen koffie verdragen, dat voelt gek.

Heb ik net geregeld dat we alle kindjes compleet hebben 2e kerstdag! Moet ik ze weer allemaal aan de straat zetten om in aanmerking te komen voor Tilakerst!

Ik hou ook ontzettend van mooi bestek en servies en zo, en heb na jaren zorgvuldig sparen werkelijk alles bij Ex gelaten . Vraag me niet waarom, andere dingen leken toen belangrijker (wegkomen, bij voorbeeld). En nu is het een totaal bijeengeraapt zootje en weinig moois, maar ik zat net laatst te denken dat ik wel weer opnieuw langzaam maar zeker aan de Uitzet kon beginnen (en dan laat ik notarieel vastleggen dat het Van Mij is!).

Mims, wat lief dat je stoned-verantwoord een vogelvoerdingetje in elkaar geknutseld hebt!
Gniffel, Pim moet midden in de nacht nog dichten én neuken. Vervelend zeg. Heb je al rijmend liggen neuken?

Hallo schatje kom eens even hier,

dan leer ik jou wel een manier.

Om je in extase te brengen helemaal,

scheer ik me eerst helemaal kaal.

In mijn mooie setje ben ik een vamp voor jou,

al was ik een paar weken geleden nog heel beurs en blauw.

Zoiets. Ach, dat kan Toet veul beter.

Mooi luchtbed, Mims. Ik heb haar al aan de telefoon gehad, de dampen zijn al opgestegen in haar hoofd dus autorrijden lijkt weer veilig.

Jongste Bloesje vertelde trouwens dat ze wel eens met de buurman van de Aso en Breiblad de hond uitlaat. (lijkt me erg geschikte kerel hoor, maar ik grinnik altijd bij de combi Breiblad-Buurman) Die hond heeft dezelfde voornaam als Ex van Lil. En hij schraapt kauwgom van de stoep, met zijn tanden.

~schopt zichzelf~
Goed om te horen dat de hoofdpijn weer onder controle is Lil. En wat een zelfbeheersing dat je je niet meteen weer naar kantoor hebt gerept. Klinkt goed zo'n ingebouwde mogelijkheid tot een dutje.

Oei Tila, dat klinkt als een ongelukje wat heel vervelend af had kunnen lopen.

Wij hebben van mijn schoonouders een hele mooie, uitgebreidde bestekset gekregen toen we gingen samenwonen. We moeten alleen het slacouvert weer compleet zien te krijgen. 1 onderdeel is op magische wijze verdwenen.

Mims, lieve schoonouders zijn fijn, niet kneuterig. En ach, als het wel kneuterig zou zijn dan is met een beetje kneuterigheid op zijn tijd ook niet veel mis.

Madkus was vorig jaar vergeten een sinterklaascadeautje voor me te kopen. Hij was er vanuit gegaan dat ik wat voor mezelf had gekocht. Geen idee hoe hij daar zo op kwam. Dit jaar heb ik hem dus maar even helpen herinneren aan het feit dat het de bedoeling is dat hij wat voor me koopt.
Madokus, het is de bedoeling dat je ook naar de winkel rent

want dat is wel zo attent!
Wow, wat een rijmtalent
dat heeft Elvis ook een keertje gehad, Madootje. Vierden we Sinterklaas bij m'n zus en ik had toch echt netjes uitgelegd hoe het ging werken, ik kocht cadeautjes voor de fam. van m'n zus en voor ons allemaal moesten er dan van ons uit ook cadeaus komen. Daarbij uitgebreid verteld dat Zus' man wat voor haar had enz. Leek mij duidelijk, maar hee, IK ben natuurlijk geen man. Na 't vieren vroeg hij bedremmeld aan mij of het inderdaad de bedoeling was geweest, dat hij wat voor mij gekocht had. Eh.. ja? Maar ik heb het goed gemaakt voor hem, heb 'het geld' daarna nog 3x uitgegeven aan "goh, dit was ook wel leuk geweest als Sinterklaascadeautje"

Om even in de kinderensferenpijlert te blijven: wanneer vieren jullie Sinterklaas en wáár?

Wij vieren het dit jaar eens bij ons thuis, met schoonzus en neefje dus, en "gewoon'" op 5 december. Hoewel Elvis een cursus heeft tot 17.00 uur (domme planning, vind ik) Hij dacht ook nog voetbaltraining te gaan geven die dag Hij traint de F-jes, allemaal kinderen tot 8 jaar. De Laiverd

Ik ga maar eens een lijstje maken van wat ik al in huis heb, wat ik nog moet kopen en waar ik al een gedicht bij heb. Mezelf organiseren dus (ik heb al 1 gedicht, dus het schiet lekker op ) Ik heb, vergeleken voorgaande jaren, veel minder te doen, aangezien we het niet met m'n zus vieren. Zó relaxed is dat!

Later is nu
(ik heb trouwens nog steeds de neiging een Sinterklaascadeautje voor mezelf te kopen "voor het geval dat" maarja.. Elvis had al verteld wat ik ging krijgen, dus kan ik niet doen alsof ik niet wist dat hij al wat voor me had )
Later is nu
Kjong: stuiter jij al tegen het plafond van spanning? Doen de kinderen tenslotte ook, omdat HIJ al bijna komt
Later is nu
wat een prachtige dichten allemaal!

Mijn hoofd van binnen is helemaal kaal

of leeg als het zo liever noemt

het is toch ook helemaal niet gezo(e)nd

om 45 gedichten voor collega`s te maken

dan zou ik mijn thuisdichtkunst met liefde verzaken

de inspiratie is helemaal op

dus nu hou ik maar weer even mijn kop.

Gatver bloes, kauwgom van straat met je tanden, leg uit!!!! en je moet niet zoveel zuigen, je ziet wat ervan komt.

Pim, lekker geneukt? ik wil ook, maar bentos werkt in november en december. Andere maanden ook, maar vanaf eind november is hij hier de man die nog niet eens het vlees snijdt. Hoe doe jij dat bam, tussen 23 en 4 uur nog een snelle wip of wordt er gewoon een sexstop afgekondigd in huize hert?

Kortom, ik doe even gezellig mee aan het alleenouderen, ga vanavond maar gelijk pannenkoeken bakken, leek me een goed begin.

Heb gisteren het sintfeest van werk gehad, was supergeslaagd. Niemand verwachtte iets, dus iedereen was blij verrast. de kadootjes en gedichten vielen geweldig in de smaak (mag ook wel, we hebben er heul veul werk aan gehad). Ben blij en voldaan.

Probleem is wel dat nu de dichtinsparatie volledig is verdwenen. Heb wel haast alle kadootjes, moet alleen nog iets kleins voor mijn moeder erbij eventueel.

Au, die haarspeld van Yentl trouwens? Hoe verzint ze het?"Hoe reageerde de arts, had die niet gelijk een argwanend gevoel naar jou? Lijkt me zo ellendig met dat soort kwetsuren, dat ze misschien in hun hoofd al een risico-analyse gaan maken.
nooit zijn er zoveel mensen in spanning omdat er ene man is die bijna komt.

wij vieren het 5 december thuis met mijn ouders, met een beetje pech is bentos pas laat (18 uur ) thuis, gezien de hulpsinten wellicht op het nippertje iets willen kopen. 9 december doen we iets kleins (alleen voor de kinderen een kadootje) bij mijn schoonouders.
Ik kom hier Madootje nog een brengen, want die doet het in de AK niet zo goed

45 gedichten Bentetje?

Later is nu
Maar Elvis had het tenminste zelf door. Mijn ouders hadden wel cadeautjes voor me gekocht, maar die hadden iets gekocht wat ik al had. Zelfs nadat ik dat had gezegd ging er nog niets dagen. Uiteindelijk heb ik na een dag of 3 eens geïnformeerd waarom hij niets voor me had gekocht, waarop hij rood aanliep en zich vreselijk schuldig voelde. En volkomen terecht natuurlijk

Jeetje Bent, 45 gedichten
*breekt in, stille meelezer en geen erg actieve forumster*

Ik kreeg zowat een hartverzakking, las op het nieuws dat er een Turks vliegtuig was neergestort, dacht meteen aan 'jullie' aller Kjong. 'gelukkig' een vliegtuig van Istanbul nààr Turkije, dus Kman zat er niet in, waar ik meteen aan dacht.. pfff.. leef toch wel heul erg met jullie mee....

Kjong, nog even en dan istie er!! Geniet ervan, zoveels moois, ein-de-lijk.

*sluipt weer weg*
wat lief van je zeg!
kjong, check even AK bij werkdingetje
Pfffffff, wat heftig van dat vliegtuig. Je Lief zal er maar inzitten. Brrrrrr!

Hmmm, ik wou net zeggen dat ik op mijn weblog maar alvast was begonnen aan de vrijdagmiddagborrel. Dat soort dingen heb je als soort freelancende bijbaner dan weer niet. Terwijl het wel heeeeeeeeel gezellig kan zijn

Gelukkig heb ik jullie.

Al dan niet op rijm.

Als ik nu ooit de ex van Lil nog zie zal ik alleen maar denken "kauwgom van straat eten met tanden"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven