Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Vraag van Mims, die in een file rijdt achter twee trekkers:

Betalen tractors enzo ook wegenbelasting?

Want waarom die lui in de spits rondrijden en het verkeer ophouden, snappen we niet. En de reactie van de boer in kwestie zal wel zijn: "de weg is van iedereen" en "ik betaal ook motorrijtuigenbelasting". Maar dat weten we dus niet.

(bij een rotonde: rijdt dan rondjes man, dan geef je die gefrustreerde woonwerkverkeerders achter je de kans om je voorbij te scheuren!)

Wie weet het antwoord, zodat we in het geval van een verbale aanvaring met zo een boer hem van scherpe repliek kunnen dienen?
Een redeactievergadering . Het is te hopen dat je daar wakkerder bent, Toet . Beetje geslapen intussen?

Ik ben inderdaad vanuit bad zo doorgerold in bed, en dat was maar goed ook want Dot was nog zielig in de nacht, GG kwam laat thuis van repeteren en Dot was weer zielig in de vroege ochtend (allemaal niet heel erg, maar toch steeds wakker). Nu toch soort van helder, met behulp van plens koffie.

Rare dingen, dromen. Soms kan ik me ze haarfijn herinneren als ik net wakker ben, dan denk je even ergens anders aan en floeps, weg droom. Of je voelt die details zo verglijden naar te ver weg om ze nog terug te halen. Vaak is er zo´n droomsfeer, als ik me daar erg op concentreer vlak na wakker worden, weet ik nog wel een hoop. Hm, klinkt vaag.

Mims, werk je nou vandaag weer? En wordt Mims extra opgevangen op kdv op springen (schoon)ouders bij?

Ik moet trouwens werkelijk ALLES nog doen voor Sint, en het is a.s zondag bij ons. Slik. en ik heb eigenlijk geen tijd voor die tijd. Slik. Vrijdagmiddag wel vrij, maar dan komt vriendje van Zoon mee en dat shopt wat lastig, en zaterdagmiddag bij verjaardag. Helphelphelp. Ik ren straks in lunchpauze maar even door een winkel, en moet in avonduren maar wat dichten. Helphelphelp.

Madootje: sterkte meid. Niet makkelijk allemaal. Jongens weekendje uit logeren en jij goed slapen? Bij iets fitter is het vaak gemakkelijker om rustig te denken en te overleggen... Maar moet allemaal maar kunnen, natuurlijk.
Ook internetshoppen dus?

Arme Dot... Toch geen Barman-virus hoop ik?
Zo. De Forumpolitie is weer eens in actie gekomen. Gatverdamme.
? Wat is er dan? Wat mis ik nou weer?

Nee, Dot heeft veel snot, en beetje verlatingsangst. Als ze (1 van) ons even ziet, is het meestal meteen weer goed. Gaat wel weer over.
Foto's boven de wieg hangen?

Je mist eigenlijk nix. De forumpolitie heeft een discussie nav een discussie verwijderd. Ook dat is censuur en de berichten daarover verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Vind ik ook weer niet echt slim, nee. Alsof de rust dan ineens weer terugkeert. Nah ja.

Kwam even zeggen:

Bloes, je bent geweldig. Dank je voor je superlieve kaart.

Mensen, wat bof ik met zoveel lieverds om mij heen. Dank!
Is het normaal dat je zo totaalhoudt van eigen kind? Ik bedoel, iemand hier op werk maakte net even een opmerking over Dot (was er maandag met haar hier om wat spullen op te halen) en poef, ik zie haar voor me, met haar ik-ken-jou-niet-(en-dat-houden-we-zo) frons en ik word helemaal week van liefdegevoel en enorme Moederdrang. Mijn kindje, mijn kindje. En met Zoon heb ik dat ook nog steeds. Volgens mij gaat het nooit meer over. Sjezus, hadden ze dat er niet van tevoren bij kunnen zeggen dan?
Goedenmorgen

Zooo heee, ik zit even een paar uurtjes (half dagje?) niet aan de pc en vervolgens heb ik zo'n 35 emails en is het hier ook smoordruk. Ja, Elvis was gisterenavond aan 't werk aan de pc, tijdens een voetbalwedstrijd ook nog, da's mijn pc-tijd. Hij snapt er ook niets van. Voordeel was wel dat ik een boekje uitgelezen heb. Was raar boekje en ik vond er ook niet veel an, maar ik wilde wél weten hoe het afliep (ook nog raar) Speelt zich af in Wiewerd (waar? juistja) en daar ben ik al eens geweest, vandaar.

Madootje geen wijze woorden van mijn kant dan slapen en praten.

Mims, goed meis, zo goed werken! Ik had gisteren op het (andere) werk werk net zo'n situatie: ik had werk gekregen, was 15 minuten later klaar.. verbazing bij leidinggevende "nu al?" en blik in z'n ogen van "wat moet ik haar nu nog te doen geven???" dus kwam goed uit dat andere werkplek me zo dringend nodig had.

Morgenvroeg naar weer andere werkplek, ik word een vliegende kiep!

Lief dat Mops met kaartje naar bed gaat

En mooie droom!

Vervelend niet slapende kindertjes, brrr... mag ik melden dat het ooit goed gaat komen? Écht waar! (en dan ben je na één nachtje kind aan/in je bed al brak )

Ik heb net 'belangrijke dingen' geshopt (trekschakelaar voor badkamerlamp, bijvoorbeeld) en kon het niet laten, ook wat voor mezelf gehaald.. bij de hornbach zijn schilderspullen en ik vond klein schilderijtje maken zó leuk, dat ik dus kleine doekjes gekocht heb Daar zijn trouwens ook hele grote doeken Mims, zoek je die nog? Ik heb niet gekeken naar de prijs, trouwens.

Tsss ben dizzy

zit me af te vragen of kno-arts niet gelijk heeft, dat mijn draaiduizeligheid van spanning komt, aangezien ik er altijd last van heb in eerste week vakantie

Waarom ben ik ook zo'n stresskip?

~zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn~

Meave, strakke planning heb je meid! Als we bij elkaar in de buurt woonden, ging ik je meesleuren met hardlopen. Mij loop je er lekker uit, dus dat voelt goed, en ik bén eruit, altijd fijn

Later is nu
Lil., is heel goed en normaal

Bambi, als je je avatar veranderd, dan ben je je motto sowieso kwijt, hoef je geen stipjes te doen.. (ik dacht, ik gooi er eens een tip tegenaan )
Later is nu
tsk, als ik hier toch dagelijks ben, hoe kan het dan dat er een topic is, met 1650 berichtjes geopend door ene 'soep' en beide heb ik nog nooit gezien

(iets met fantastische babys en future mamas ofzo)

Is totaaaaal onbelangrijk, natuurlijk, maar het verbaast me zo
Later is nu
quote:Bambi schreef op 28 november 2007 @ 11:17:

Bloes, je bent geweldig. Dank je voor je superlieve kaart.

Mensen, wat bof ik met zoveel lieverds om mij heen. Dank!

Neeeeee, je snapt ut niet: Jíj bent geweldig! Ik vond het een mooi gedicht en dacht dat jij het wel kon waarderen.

Naja, we zijn allemaal gewoon helemaal fantastisch.
quote:lilian02 schreef op 28 november 2007 @ 11:43:

Is het normaal dat je zo totaalhoudt van eigen kind? Ik bedoel, iemand hier op werk maakte net even een opmerking over Dot (was er maandag met haar hier om wat spullen op te halen) en poef, ik zie haar voor me, met haar ik-ken-jou-niet-(en-dat-houden-we-zo) frons en ik word helemaal week van liefdegevoel en enorme Moederdrang. Mijn kindje, mijn kindje. En met Zoon heb ik dat ook nog steeds. Volgens mij gaat het nooit meer over. Sjezus, hadden ze dat er niet van tevoren bij kunnen zeggen dan?Jep, volkomen normaal. Net zo normaal dat je dat gevoel NIET hebt als ze je voor de zoveelste keer uit je NREM-slaap haalt.
Goeieavond fijne vrouwen!

Iedereen een leuke dag gehad?

Hier oké, vriendjes die kwamen spelen (niet met mij, onder de 18) huis die weer blinkt, nieuwe kennis/mogelijk leuke vriendin-to-be-lijkt-er-aardig-op (uit 't durp hier) en haar zoon die mee kwamen eten en nog even kunnen schilderen toen Levi sliep, lekker dagje zo. Which reminds me, Dream, dat leuke afrikaanse horizonnetje waar je het laatst over had, met die giraf, mag die in de AK? Die zou ik graag willen bewonderen.

Denk dat ik straf ga krijgen, ben niet-pedagogisch verantwoord de chocolade ZwartePiet aan het opeten nu die ik van de buurvrouw kreeg voor in het schoentje van Levi. Die andere 2 voor Noah en Yentl komen straks in de schoen, komtgoedkomtgoed, maar Levi mag helegaar nog geen chocola. Jammer he.

Morgen ga ik er lekker de hele dag tussenuit, niks bijzonders, gewoon naar liefste vriendinnetje maar zo fijn vooruitzicht om een hele dag niet te moederen. Bambi-man kwam gisteravond laat al thuis met het nieuws dat het bijna rampzalig druk is, nu. Er zijn nog 5 grote projecten bijgekomen, altijd erg korte termijn-reacties van desbetreffende gemeenten/winkelcentra/etc, heel fijn maar niet heus. Nou ja, wel fijn, beter zo dan tekort maar nu als een haas aan het zoek naar extra personeel en grote stress bij Bambi-man - die normaal gesproken de rustigheid zelve is, die krijg je niet zo snel gek- dus helaas, dit circus gaat nog zeker tot eind december duren. Damn.

Nou ja, de rest van het jaar zitten we gebakken, dus daar maar aan denken.
(oh trouwens, als toevoeging.. vind 't naar Bambi-man eigenlijk niet zo eerlijk dat ik zo zielig zit te zijn en 'boeeh-oeeeeeeeeh... ik trek het niet meer', want de uren die hij maakt zijn echt niet normaal meer. Die vertrekt om 4.00u 's nachts en komt zo tegen 23.00u dan weer thuis, bijna 7 dagen per week. Ik zou bijna hópen dat dat is omdat-ie het zo fijn heeft met Kjong, good for you, my dear , maar helaas, als je samen werkt, weet je ook waar-ie ieder kwartier uithangt, grinn. Nou ja, hoop dat hij het ook trekt, dat wilde ik nog even zeggen. Bedankt voor uw aandacht. *kucht* *einde speech*)
Nou maar goed dat je het even zegt hoor. We verdachten Bambiman al van hevig egocentrische acties met een dozijn andere vrouwen. Maar nee, die van jou is Verlicht, da's waar ook.

Je dagen klinken goed, Bam. Veel plezier morgen!

MIjn stofzuiger is gesneuveld, in het harnas. Begon te stinken en te knarsen en ineens te roken. Oeps. Betekent dit dat ik teveel gestofzuigd/stofgezogen heb???

Ben uit pure meligheid sinterklaasliedjes aan het verkrachten. (Zie Kasteel voor de andere melige zielen met teveel tijd.)
Gewoon bij Bart Smit een speelgoedstofzuigert halen. En je hebt de aankomende jaaaren en jaaaaaaren nergens meer last van.

Mijn droger is gesneuveld. Helaas doet Bart niet aan drogers (en niet aan behoorlijke leuke maar simpele babypoppen, en ik wilde Chip zo graag haar eerste pop geven, eentje zonder toeters en bellen). En ik háat was aan een lijn binnenshuis, ik heb er trouwens niet eens plek voor want we wonen straks ineens met 4 in een 2 persoons, dus december wordt onverwacht toch nog een gotsgruwelijkdure maand.

Bam, heb jij wel eens een tor met de verkeerde medicatie in je brievenbus gekregen?

En over post geschreven: Waarom krijgen mijn kinderen geen post van Piet?

Voor de rest is iedereen zielig die zielig is, grappig die grappig is, slim die slim is, en zijn jullie allemaal méer dan oké.

(sja, moederdementie...)
Goe'navond

Bam,. zie mijn nieuwe avatar voor girafje? Ik geef toe, de foto is slecht en het ís al een klein schilderijtje, dan ook nog op een klein plaatje, het valt bijna niet op Lief dat je zo voor Bambiman opkomt .. maar dat maakt het voor jou natuurlijk niet makkelijker!

Bloes, zoveel huisvlijt dat je stofzuiger het begeeft. Balen, neem ik aan?

Hier zoveel frustratie om het naaien van sjaaltjes, dat het me een gedicht opleverde. In m'n hoofd dan, moet er nog uit (laatste regel is wel dat Dreamer een nieuwe naaimachien verdiend )

En dan nu naar bed.
Later is nu
Reminder-reminder...:

Als je kind zijn of haar schoen mag zetten...ga dan niet de hele avond zitten bellen met Bloes. Kans is namelijk groot dat je daarna zo lam geluld bent, dat je eht hele pokkeschoentje vergeten bent, en dus naar bed gaat zonder even aan de GoedGeiligMan te hebben gedacht.

Yep...ik was het dus evrgeten. Gelukkig was Mopsey de eerste tien minuten dat ze in de kamer was vergeten dat ze haar schoen had gezet (kind van haar moeder) en had ik dus héél even de tijd voor een ultrasnelle inpaksessie. Cadeautje kon ik natuurlijk niet out in the open in haar schoen stoppen, dus die heb ik in de andere schoen gefrot, bij de buitendeur. Net op tijd, want toen kreeg Mops in de gaten dat haar schoen leeg was. Brullen! Brullen! Dikke tranen, Groot Verdriet. Oh, wat voelde ik me schuldig. Gelukkig kon ik haar met lichte dwang al snikkend naar de gang dirigeren, alwaar ze het goedmakertje al snel zag liggen. En oh, wat was ik blij dat ik de Pieten zonder veer de schuld kon geven van mijn blamage. Deze Piet had gewoon heel veel haast gehad, en was daarom niet helemaal naar binnen gelopen maar het cadeautje gewoon in de eerste de beste schoen gestopt die hij zag. Domme Piet. Domme, domme Piet.

Gelukkig geniet Mops erg van mensen die domme dingen doen (weer net haar moeder), en was het verdriet Heel Snel vergeten. Maar, zo zei ze vanavond stellig bij eht naar bed gaan, schoentjes zetten we voortaan bij de deur, niet meer bij de kachel. Anders doet de Piet zo dom....
Wat wilde ik nou toch typen?
Lieve, guitige Mops.

Oh jaaaaa, Kjong, gisteren kreeg ik je torren-kaart. *ping*

(voor iedereen die denkt; 'huh, wat moet die met een tor?' ) kaart met een gelukstor, een zingende tovertor, afkomstig uit de geheime zwarte zworgelgrotten van zuidoost-tormanie. Dus dat mote helemaal goedkomen. Thanks, love.

Net terug uit ziekenhuis met Yentl..

Om een haarspeldje uit haar anus te laten verwijderen. Die had ze namelijk na het naar-bed-brengen erin gestopt. Zo'n langwerpig knipje die je dicht moet klikken. Zat te diep en onverantwoord om het er zelf uit te trekken. Dat ding deed haar ook erg zeer, sowieso. Sja, zou mij ook niet prettig zitten, heur!

Afijn, dokter heeft het er makkelijk uitgekregen dus het kind kon net eindelijk gaan slapen.

Truste.
Hoe verzin je het. Een haarspeldje in je billen. Per ongeluk??

Trusten allen. Ik heb lekker gewerkt en vergaderd en nu brak als een

tja

als wat?

MOE in ieder geval.

Slapen dus nu.

En de cadeautjes zitten in de schoen,

dus alles komp goed!

Trusten!
brak1 (de ~ (m.), ~ken)

1 jachthond die lopend wild zoekt en volgt

brak2 (bn.)

1 (van zoet water in rivieren en plassen) enigszins zout door vermenging met zeewater

2 [inf.] gammel, ziekjes na te weinig slaap of overmatig alcoholgebruik

Verrek, nu je het zegt, het is inderdaad écht een giraf!

Ik heb een 'turtletrainer'. Zit verhaal aan vast, maar ik wil naar bed.

Arme Y. (gniffrlllhihi)

Nou ja, zolang het de keukentafel maar niet is. Vertel haar maar dat je daar aan moet eten en later óp moet liggen. Niet dat dat ding in haar moet gaan liggen.

Ik vroeg het niet van de Tor vanwege onaardig geen bedankje (maar graag gedaan ), maar omdat de post schijnbaar gek doet.

Dank voor reminder Mims, ik zal een een schoen gaan vullen (sjes ut kind hep alweer maat 38...) met lichtgevende sticks die je tot armband/halssnoer/riem enzo kan klikken (jeweetwel, van die glowinthedark-costadelsol-neon-sprieten). En voor Chip... mmm. voor Chip. Aangezien haar eerste prakje worteltjes vereeuwigd staat in mijn spierwitte dekbed, mijn dure (en enige) trui en tig van haar kleertjes, zal ik nu eens voor een potje bloemkool gaan.

En voor mij?

Ik geloof dat ik nog een potje augurken heb.
met haring, die augurken?
Goedenmorgen!

Mims, dit overkomt denk ik iedereen wel eens. Gelukkig heeft Mops het niet gemerkt.

Nu alvast een reminder voor je: de tandenfee.. LD heeft echt een tijdje gedacht dat die haar niet mocht, ofzo. Om vervolgens tandjes onder haar kussen te leggen als 'test' en zonder het mij te vertellen

Mèn, balen van je droger Kjong! Ik heb een groter huis en al een hekel aan was in huis te drogen. En 's winters droogt het ook nog zo slecht én heb je meer was.

Een haarspeldje in haar anus..

...

(grinnik)

Had ze jeuk ofzo?

En Toet..brak als een jachthond dus??

Ik moet gaan, helaas

Moet en end fietsen ook.

De kinderen hebben een pepernoot laten liggen.. die zal ik even tot me nemen

laterz
Later is nu
Laten we een Cheers gedicht maken

tijdens het ziek zijn, werken of het nachtbraken.

Lijkt me goeie inspiratie voor menigeen,

want als je nog niet klaar bent, ben je niet alleen.

Krabbel op een bierviltje jouw spitsvondigheden,

met mooie, leuke, knappe, mislukte en grappige zinssneden.

Bambi mag de spits afbijten met heur dochter's verhaal,

hoe komt die haarspeld nou zo in de bips helemaal????

hmm, volgens mij wordt dit een Libelle-gedicht,

tijd dat ik me eens op mijn stofzuigerjacht richt.

Doe me een lol en help me eens mee,

dan hou ik even mijn mond ok?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven