restaurant Rotterdam

22-10-2010 13:54 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal,

ik ga binnenkort op date in Rotterdam. ik word meegenomen en degene met wie ik ga laat aan mij de keuze voor restaurant. nu woon ik best in de buurt van R'dam maar eet er eigenlijk nooit. wil het liefst een gewoon leuk en misschien beetje romantisch restaurant, liefst franse, NL of italiaanse keuken. iemand suggesties??

Dank
Google , meent restaurants, en je komt daar een aantal restaurants tegen , precies waar je naar zoekt.
Hoi Goof,

Ik zou naar de Bazar gaan op de witte de withstraat. Daar hangt altijd een erg gezellige, romatische maar toch open sfeer. Heerlijk eten uit voorn. het Midden Oosten, en toch betaalbaar en de aankleding is erg goed. Als het stil valt kun je altijd kletsen over de bijzondere gerechten/aankleding. Bovendien zit je gelijk in een straat waar je leuk een drankje kan doen en dichtbij de Maas voor evt een romantisch wandelingetje. Via google kun je meer informatie vinden. Tip: reserveer van te voren.

Veel plezier!
Naaa de Bazar is toch al weer een beetje uit? Daar komt iedereen! Als je nou naar echt een lekker restaurant wilt zou ik naar Zotte gaan, op de straatweg (hillegersberg). Hmmjammieee!

Of tapas eten bij Lust. Erg lekker en ook op de straatweg.

Succes!
Maakt toch niet uit dat iedereen daar komt als je er zelf nog nooit bent geweest? Dat maakt die tent toch niet minder leuk?

Ik vind de Bazar een heel goeie tip.
Bazar is wel leuk maar suuuperdruk. Als je op zaterdag gaat kun je beter een paar dagen van te voren alvast reserveren.

Het eten is er wel lekker en niet duur.

Edit: eigenlijk vind ik Bazar ook een hele goeie tip. Als je er nog nooit geweest bent is het zeker ook wel bijzonder. De inrichting en sfeer zijn er erg goed en gezellig; zeker ook romantisch te noemen!

Lust is ook leuk.

Open is ook een schattig tentje, voornamelijk pasta's en salades.

En verder: check de site iens eens. Hierop staan veel restaurants plus beoordelingen van verschillende bezoekers! Klikken kunt u hierr
Oliva! Erg geschikt voor een date.
Ik heb zelf een aantal jaar geleden gegeten bij Restaurant Kip vond ik erg leuk!
Lux, een mooie stijlvolle Italiaan aan de 's-gravendijksewal. Dit restaurant heeft ook een frans broertje, die heet Louis. Aan diezelfde straat zit Look. Daar doen ze veel met knoflook, maar is echt heel erg lekker en als je het allebei eet is er niks aan het handje. Puur aan de Noordsingel, errug lekker, vrij traditioneel maar geweldige attente bediening.
iemand nog een leuk idee voor een tapas restaurant misschien in de buurt van Rotterdam?

bedankt allemaal hoor, ben hard op zoek. best lastig want je wil dat het leuk is uiteraard maar moet er ook niet teveel opliggen dat het romantisch moet worden ofzo hahaha

Bedankt
Ook de Bazar! En anders 'De Pijp'. Veel kleiner. Ook apart. Goed eten.
quote:Hightea schreef op 22 oktober 2010 @ 14:38:

Ik heb zelf een aantal jaar geleden gegeten bij Restaurant Kip vond ik erg leuk!Idd een aanrader, heb er heerlijk gegeten!
La enoteca! Vlakbij eendrachtsweg. Bijzonder concept, waar je eerst de wijn uitzoekt en de chef dan een gerecht erbij maakt. Als je niet veel van wijn weet dan helpen de sommeliers. De eigenaar van het restaturant heeft bij De Engel gewerkt
Toko 94!!! De Bazar vind ik wel gezellig, maar nou niet echt geweldig eten. Obba is ook romantisch, plekje reserveren aan het raam (uitzicht op Rijnhaven, Ersamusbrug...erg indrukwekkendmet al die lichtjes als het donker is!).

Suc 6!!!
Voor Tapas moet je echt bij Abrikoos zijn!

Ik snap nooit zo goed waarom iedereen Bazar zo leuk vindt
En oh ja; drank & spijslokaal Lust voor de tapas.
De Jonge de Jong voor de Franse keuken (kom er echt net vandaan...was mjammie!). Gemoedelijke sfeer, goed eten en erg vriendelijke bediening.
http://www.restaurants.nl/rotterdam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven