Nog steeds maagd!

14-09-2010 20:44 622 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben 31 jaar oud en nog steeds maagd. Ik ben niet super lelijk of zo, maar omdat ik altijd verlegen was kwam ik weinig in contact met vrouwen (ik ging bijvoorbeeld nooit uit). Het is door verschillende omstandigheden nooit van gekomen een relatie te hebben. Ook door mijn terughoudende, verlegen, onzeker gedrag straalde ik naar vrouwen volgens mij iets uit van desinteresse.

De laatste jaren ben ik socialer geworden naar anderen toe. Maar een relatie met een vrouw is nog een grote struikelblok. De eerste paar dates gaan goed, daarna een en al onzekerheid. Vind ze je echt leuk? Wanneer zoen je haar? etc... Dat soort vragen die iemand van 31 al eigenlijk behoort te weten. Ik vind 't ook moeilijk om daar met anderen (vrienden, collegas) over te praten, want zij zullen de conclusie trekken: geen relatie gehad = geen seksuele ervaring hebben.

Nou mijn vraag aan de vrouwen hier. Stel je heb een 31-jarige partner. Hij vertelt je dat hij nog maagd is. Wat zou je daarvan vinden? Zou je bijvoorbeeld liever hebben dat hij als eerste keer betaalde seks had gehad? (dan heeft hij in ieder geval ervaring!)
Ik eigenlijk geen maagd meer, vanaf begin 2009 niet meer. Maar het voelt toch niet helemaal zo, omdat ik nooit onbetaalde seks heb gehad (vroeger weleens getongzoend). Ik heb de laatste tijd weleens betaalde seks gehad, maar ik denk dat dat toch anders is dan onbetaalde seks.quote:Aeolus schreef op 21 oktober 2010 @ 12:57:

Hans als een vrouw je uitdaagt, prikkelt, is dat een duidelijk teken van interesse .. je zou zo eens tussendoor kunnen vragen of ze een keer meegaat een filmpje kijken?Ze is volgens mij veel jonger dan ik ben. Maar haar leeftijd en haar achtergrond (getinte huidskleur) doet me aarzelen.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 21 oktober 2010 @ 14:45:

I

Ze is volgens mij veel jonger dan ik ben. Maar haar leeftijd en haar achtergrond (getinte huidskleur) doet me aarzelen.

Hans66, je maakt het jezelf ook wel gemakkelijk met die laatste opmerking. Wil je persé wachten tot deze dame haar baan kwijtraakt en vervangen wordt door een dame die Wel precies aan jouw eisen voldoet? " Een perfecte wereld bestaat alleen met gesloten ogen."

Waarom vraag je haar gewoon niet uit? Bang om een blauwtje te lopen? Daar vergaat de wereld niet van, en jouw leven ook niet.

Dus, even langs die snackbar, en vervolgens hier het verhaal vertellen. Liefst vanavond nog. Hier een ( trap onder je passieve achterste ) digitale duw richting snackbar.
Eens met Hanshier!

't Is etenstijd. Hup naar die snackbar!

En als het niks wordt haal je je friet de volgende keer gewoon ergens anders. Who cares?
quote:Aeolus schreef op 21 oktober 2010 @ 12:57:

Hans als een vrouw je uitdaagt, prikkelt, is dat een duidelijk teken van interesse .. je zou zo eens tussendoor kunnen vragen of ze een keer meegaat een filmpje kijken?Maar het kan ook zijn dat die interesse niet verder gaat dan wat flirterig gedrag. Maar, niet geschoten is altijd mis.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik kan dat moeilijk peilen, dit. Kans is groot dat ze alleen wat flirt, en verder niets. Maar dat zal mogelijk door anderen uitgelegd worden als ontwijkend gedrag, en de onwil om de houding t.o.v. vrouwen te veranderen.

Is het niet te wanhopig om meteen toe te happen als de eerste de beste vrouw ook maar een klein beetje ontvankelijk reageert of flirt zoals de snackbar-dame doet?
Gedraagt ze zich ook zo naar andere mannen in de snackbar? Misschien moet je daar eens proberen op te letten.
Hans66 het is een oude maar hij bevat waarheid... beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven....

Het ergste wat kan gebeuren is dat ze nee zegt. Dan weet je waar je aan toe bent klaar. Let ook op hoe je het vraagt, de frikandelzin is misschien niet het verstandigst. Maar als jullie weer kletsen over iets gezamelijks vraag dan of ze mee wil naar die film of wat dan ook. Zegt ze nee, ook prima klets je door. Zegt ze ja, geweldig en klets je door....

En wanhopig nee, tenzij je haar meteen bespringt... das een stap te ver.
Of vraag gewoon of zij ook wel eens naar de bios gaat?

En zo ja, wat zij leuke films vindt. Laat haar vertellen!

Of er films zijn die zij graag wil zien? En of zij daarvoor plannen heeft (goh, die film lijkt mij idd ook leuk/spannend/interessant, enz). Was jij nou juist ook van plan te gaan. enz

Als ze echt geen interesse heeft blijft het daarbij (ben je niet op je gezicht gegaan). Heeft ze wel interesse, dan zal ze wel verder op je vragen ingaan.

(enne, van die frikandel in haar friteuse, dat zou ik ook niet zeggen)
(Weg... het kon wel misplaatste humor zijn)
quote:hans66 schreef op 21 oktober 2010 @ 19:31:

(Weg... het kon wel misplaatste humor zijn)Huh?
quote:hans66 schreef op 21 oktober 2010 @ 18:23:

Is het niet te wanhopig om meteen toe te happen als de eerste de beste vrouw ook maar een klein beetje ontvankelijk reageert of flirt zoals de snackbar-dame doet?

Alsjeblieft zeg, je vraagt haar toch niet of ze wil trouwen en een paar kinderen wil?

Chill out, vraag haar uit voor een filmje in een bioscoop, een koffie in een café,( een frikadel in een friteuse ) maar verzin niet van die zwakke excuuses als leeftijd, huidskleur, fietsebel, schoenmaat enz. enz.
quote:donderstraal schreef op 21 oktober 2010 @ 19:45:

Huh?Ik had bepaalde gedachten (humor) bij het woord "frikadel", ook omdat het in de Seks-pijler stond. Dat de suggestie misschien pijnlijk voor mij kon zijn. Omdat ik niet zeker wist hoe het grapje over zou komen, heb ik het weggehaald.
quote:hans66 schreef op 21 oktober 2010 @ 18:23:

Ik kan dat moeilijk peilen, dit. Kans is groot dat ze alleen wat flirt, en verder niets. Maar dat zal mogelijk door anderen uitgelegd worden als ontwijkend gedrag, en de onwil om de houding t.o.v. vrouwen te veranderen.

Je hoeft ook niet meteen toe te happen, je kunt zelf ook een beetje prikkelen, uitdagen .. mits op een leuke manier .. en zoals donderstraal zegt een praatje beginnen over films, wat ze leuk vindt etc. etc. en dan terloops een voorstel doen .. laten we eens etc., dat klinkt zekerder dan vragen ..

Zie het ook eens Darwinistisch, de mannetjes die wat durven mogen zich voortplanten
En wat is er nou weer mis met getint? Dat vind ik juist heel aantrekkelijk, jij niet of heb je last van vooroordelen?
Ik vind getint ook aantrekkelijk, en ik ben ook geen racist. Misschien maak ik me te druk over haar mogelijke achtergrond. Ze had net zo goed een blanke flirtende vrouw kunnen zijn.
Prat se oek met so'n aksent dan?

Juist een vrouw met zo'n achtergrond kan veel voor je betekenen .. veel serieuzer .. etc.
Ik ben gek op diverse niet-blanke etniciteiten. Sommige van de liefste meiden die ik ken waren zwart of Indonesisch. Heb een soort stamtent hier waar een meisje achter de bar staat dat als 2 druppels water lijkt op mijn ex maar dan 20 jaar jonger... ik raadde daardoor haar raciale mix (zwart, inheems zuidamerikaans en joods-Europees) exact goed. Ze heeft een lieve kant maar kan erg bitchy uit de hoek komen, ik kan het niet laten daar soms wat over te geinen en dan komt ze voor me staan en zegt scherp, "wat zei je daar?" en dan herhaal ik het met een smile en dan is ze weer een tijdje poeslief haha.

OK, ik zit te babbelen hier Hans maar in ieder geval is de boodschap dat gekleurde vrouwen supermeisjes kunnen zijn en bovendien zijn de beste plekken om vrouwen op te pikken daar waar je rustig 1 op 1 met vrouwen kan praten. Dat waren altijd al mijn favo tenten, ik trek lawaai niet, maar ik lees het ook in de pick up artist literatuur. Wel bekeken is een snackbar gewoon prima.

Dus Hans, go for it... Vraag haar gewoon mee naar de film, op een vriendschappelijke/neutrale toon.
Ik denk dat Hans meer bedoelt dat veel getinte meisje uit een milieu komen waar seks en relaties veel meer betekenis hebben dan in veel blanke culturen. En hij wil het meisje niet beledigen door te hard van stapel te lopen. Ik zie genoeg combirelaties om me heen waar de man duidelijk moest maken aan de familie van het meisje dat het echt serieus was,
quote:Bengelie schreef op 22 oktober 2010 @ 16:53:

Ik denk dat Hans meer bedoelt dat veel getinte meisje uit een milieu komen waar seks en relaties veel meer betekenis hebben dan in veel blanke culturen.

Hangt er vreselijk veel vanaf welke "getinte meisjes"... de ene "allochtoon" is de andere niet. Indonesische moslimmeisjes zijn totaal anders dan Oost-Afrikaanse of Caribische meisjes hoor. Op de laatste 2 plekken zijn de seksuele mores een stuk losser dan bij ons. OK, op een gegeven moment moet er absoluut getrouwd worden maar tot die tijd...

Als ze in NL zijn maakt het ook uit hoe ver ze vernederlandst zijn (ik ken vooral veel vernederlandste creoolsen en die nemen nogal afstand van het bandeloze vreemdgaan in hun moederland enz. maar de meesten hokken weer en krijgen kinderen zo, i.p.v. dat ze trouwen ).
Inderdaad. Daarom zit ik te twijfelen. Ik weet niet hoe haar ouders zullen reageren.

Ik heb al weinig inzicht in vrouwen van onze cultuur, en vrouwen uit een ander milieu maakt de zaken ingewikkelder.
quote:hans66 schreef op 22 oktober 2010 @ 18:19:

Inderdaad. Daarom zit ik te twijfelen. Ik weet niet hoe haar ouders zullen reageren.

Ik heb al weinig inzicht in vrouwen van onze cultuur, en vrouwen uit een ander milieu maakt de zaken ingewikkelder.First things first Hans... eerst die bioscoopafspraak, dan de trouwerij.
Djeez Hans, ga naar de snackbar. Bestel een frikadel of iets anders. Maak een praatje tijdens het bakken, vraag of ze nog iets leuks gaat doen van het weekend.

Ja: leuk, een gespreksontwerp en dan hoor je misschien ook of ze naar haar schoonfamilie moet, met haar kind naar hockey of met haar vriend naar een dance feest.

Nee; zeg dat er een leuke Sintfilm draait waar je heen gaat (niet te wanhopig) en vraag of ze mee wil.

Eet je frikadel daar op.

Gooi je verpakking in de vuilnisbak en bestel een patatje.

Begin opnieuw een gesprek over welke film ze dan wél leuk vind/waar haar kind hockeyt weet ik veel wat.

Eet je patat op.

Gooi je verpakking in de vuilnisbak en bestel wat te drinken/een milkshake.

Vraag of het drukker wordt in de zaak nu het herfstvakantie is / elk willekeurig ander onderwerp.

Zeg haar gedag / zeg 'tot morgen' / wens haar een goed weekend.

Haast je naar huis om hier verslag te doen.

HUP, jas aan en wegwezen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:hans66 schreef op 22 oktober 2010 @ 18:19:

Ik heb al weinig inzicht in vrouwen van onze cultuur, en vrouwen uit een ander milieu maakt de zaken ingewikkelder.Hemeltje, ga je nou vooral geen zorgen maken over dingen die nog niet aan de orde zijn en waarvan je ook nog helemaal niet weet of je je daar zorgen over moet gaan maken.
O ja, wat ik mis - maar misschien heb ik eroverheen gelezen, is hoe leuk jij haar eigenlijk vindt, Hans. Ik heb volgens mij alleen gelezen dat ze jouw wat plaagt als je in de snackbar komt en dat jij je daarom afvraagt of je eens met haar uit zal gaan. Maar niet iets als 'ik vind haar heel leuk, en nu ze ook nog eens wat plagerig doet, vraag ik me af of ze mij ook leuk vindt en samen een filmpje pakken er misschien inzit'.
Maakt toch niet uit Tonkje, anders is het prima oefenmateriaal....

(Als ik hier een boos antwoord op krijg van Hans vindt hij haar natuurlijk wel erg leuk... )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven