3000+ deel 71 alweer

19-10-2010 10:28 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.

De plek waar lief en leed wordt gedeeld.

Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.

Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.

3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.

De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.

Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.

Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?

Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.

3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.

poll?

Totaal aantal stemmen: 17

ja (24%)
nee Geen stemmen
misschien (6%)
weetnie (12%)
mens doe normaal! (59%)
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
quote:rosanna08 schreef op 22 oktober 2010 @ 18:35:

mag ik zeggen dat dat rokje hiernaast heel erg slecht zit?

Je mag alleen dingen zeggen die kloppen. En het klopt!

Vreselijk!
quote:rosanna08 schreef op 22 oktober 2010 @ 18:35:

mag ik zeggen dat dat rokje hiernaast heel erg slecht zit?

Dat mag!

Het is een belachelijke outfit
Mee eens Roos!

Het maakt haar dikker dan ze is. En dan ook nog eens die stomme roze/rode panty. Daar kom je wat mij betreft alleen mee weg als je 5 jaar bent en verkleed gaat als prinses.
quote:friezinnetje schreef op 22 oktober 2010 @ 18:36:

Uitzonderingen, bevestigen de regel!
Prachtige omschrijving Vera!
iemand die het mod topic bijgehouden heeft vandaag?

Ik werd zo pissig dak niet meer durfde bij te lezen, omdat ik mezelf geen ban gun.

Heb stiekem wel behoefte aan een update
sow hee 4 op een egel,

dan maar aan de afwas!!
op zich vind ik de outfit niet slecht, de panty zie ik nie , maar de rok maakt haar idd veel dikker dan ze is. Verkeerde photoshop?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:lunaan schreef op 22 oktober 2010 @ 18:27:

Yep Frieze Hengst : Meinze uut den polder..Leuk! Een familielid van mij had als (een van de) eerste een Friese hengst waarmee ze Z-dressuur reed... Als paardenmeisje van een jaar of 10 mocht ik daar ook eens op rijden. Changement op de X, dat was nog eens wat zeg, als je rondsjokkende manegeknollen was gewend!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ik ben ook maar opgehouden daar te lezen, Egel. Het is herhaling op herhaling op herhaling. Wordt er een beetje moe van
Dat is update genoeg Friez, ik ga er maar niet in verder.

Word er alleen maar geirriteerd van, en moedeloos en chagrijnig.

Blijf wel lekker hiero "thuis"

Dat is veel verstandiger voor een egeltje
Voor wie van de friese paarden houdt, en tussen Julianadorp en Huisduinen woont, een mss een leuke tip:

Volgende week zaterdag gaan ze met meer dan 300 friese paarden van Julianadorp naar Huisduinen over het strand.
Egel: je was gisteravond weer bij me he?? Zag je wel lopen!
quote:himalaya schreef op 22 oktober 2010 @ 18:43:

[...]

Leuk! Een familielid van mij had als (een van de) eerste een Friese hengst waarmee ze Z-dressuur reed... Als paardenmeisje van een jaar of 10 mocht ik daar ook eens op rijden. Changement op de X, dat was nog eens wat zeg, als je rondsjokkende manegeknollen was gewend!
Egeltje ik ben aardig op de hoogte van het mod-topic, maar heb er nu effe geen zin meer in. Morgen ga ik weer alles bij lezen
En ik ben vanavond op de Boerderie, ik heb mijn Boerderie zwaar verwaarloosd de laatste tijd.
Maar ik gooi er nog effe een remia in.
Nou dat is gelukt Luun!
Ik heb lekker kliekjes gegeten, we hadden nog een tartaartje, een halve slavink, gekookte aardappelen die ik nu gebakken heb, een potje boontjes, een klein beetje sla en een omeletje om het compleet te maken
Nu ben ik aan het wachten tot het WK turnen weer start, dan ga ik lekker op bed kijken op de laptop
Wordt het verdorie helemaal niet meer live uitgezonden!
Staat wel een nederlandse in de finale!
Dat is wel stom hoor, Jos! Zo'n evenement in het land en dan niet alles live uitzenden
Ik heb het modtopic maar half gelezen, mij te veel werk en ik word een beetje moe van al die mensen die maar in de herhaling vallen. Hetzelfde met de Angels topics. Ik verwacht in principe geen verder uitleg vanuit Naomi/Sanoma/wie dan ook.

Forummers komen en gaan en komen soms weer terug. Je kunt je wel boos gaan zitten maken, maar ik denk niet dat het iets helpt. Het zal ze een worst wezen als een grote groep forummers verdwijnt. Het zal even opvallen, mensen zullen gemist worden, maar over een paar maanden is dat gat weer aangevuld met nieuwe verse forummers die niets van dit alles weten. En dat is maar goed ook.

Het valt me op dat een aantal forummers denken dat het forum niet zonder hen kan bestaan. Ze eisen dingen en dreigen anders 'voor altijd' weg te gaan. Om vervolgens na een paar dagen weer op te duiken. Geen probleem mee verder, van mij mag iedereen zich bedenken. Ik ben zelfs blij dat sommigen weer terug komen, omdat ik het leuke forummers vind. Maar ik denk dan: 'Denk je nu echt dat er een bevredigend antwoord gaat komen?' Volgens mij kun je het op zo'n groot forum nooit iedereen naar hun zin maken. Met wat voor antwoorden ze ook komen, niet iedereen zal het er mee eens zijn.

Zo, en dat vind ik.
Vind ik ook heel stom dat het niet live uitgezonden wordt Fries en zeker nu er een Nederlandse in de finale staat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven