Voor de Tetterettes

12-10-2010 22:29 2997 berichten
Wat kunnen we kletsen. Heerlijk, het 14e deel alweer.

Off topic is niet erg. Iedereen is welkom! Klets lekker met ons mee, deel je lief en leed met ons (en foto's en verhalen over je huisdieren)

In het kader van verandering van spijs doet eten een nieuwe openingsfoto.

Alle reacties Link kopieren
He Bengelie,

Ik ben er eventjes hoor maar duik zo mijn bed in, ben totaal gesloopt na zes uur met een client op stap. Hemeltje wat een gesjouw, Calgary is een megastad, ben ik nog steeds niet gewend.

New Moon is hier altijd actief geweest (een poosje terug) is ook wezen "angelen" maar dat was maar heel kort. De arme meid is niet echt lekker behandeld en zit nu dus buitenspel. Raar gedoe.

Nou tot zover de berichten uit Kale Gary, ik ga effe slapen en vanavond naar de mall met twee dochters dus dat wordt weer sjouwen.
Optimist tot in de kist!
Aha! Dank je olifantje! Weer een rotstreek dus... ik denk dat ik mezelf buiten de vivapolitiek hou....

Ik ga mijn bedje in!

Trusten allemaal!
niet bijgelezen...even bommetje droppen.

Het is UIT met MO.

Hij heeft het vanavond uitgemaakt

nu even bij zus
Jeumig...Bieb...hier ben ik toch ff stil van. Ik geef je alvast een hele dikke extrasuperdeluxe oempf-

Kom je straks nog wel vertellen wat er is gebeurd als je wil??

Sterkte hoor liefje!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Bieb, neeeee!!

Wat heeft hij nou weer bedacht? Hè getver, wat klote, meid. Dat verdien je echt niet. Bah.

Nu eerst maar even knuffelen, moet je later maar vertellen wat er gebeurd is. Hè, ik vind het rot voor je.
Nou Bieb. Wat is dat nou? Dat is inderdaad een bommetje zeg.

Ik vind het ook heeeel erg rot voor je.

De lul!

Maar je kan echt wel beter krijgen en dan eentje die van de daken schreeuwt hoe lief/leuk/mooi hij je vindt etc. etc.

Het Viva forum is papaja.
Pfoe, en ik wilde eigenlijk komen vragen of TH nog wat van die wijn overhad, van gisteren. Ben net terug van muziek en ik zat zowat in slaap te vallen daar.

Maar ik vrees dat er wat sterkers uit de kast getrokken moet worden....

Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Hoop dat je lekker bij je zus kunt uithuilen. Of van je af snauwen. Of lekker zeiken. Maar in elk geval dat ze een fijne schouder voor je heeft.

Had ik je al een knuffel gegeven?
En nog een dikke knuffel voor Bieb

Fijn dat je nu iig bij je zus zit. Ik ben wel heel benieuwd wat dit nu weer voor actie van hem is...
ben weer thuis.

2 portjes gedronken en beetje verdwaasd van me afgeluld.

De tranen komen nu pas,helemaal nou ik jullie lees.
Jeetje Bieb, dit is wel het laatste wat ik verwachtte te lezen... Dit vind in niet lief van hem. Klootzak. Wil je hier vertellen waarom hij het uit heeft gemaakt? Later hoor, huil eerst maar uit. Gatver, wat vind ik dit klote voor je!

Ik geef je ook een dikke knuffel!

Ach meissie toch, huilen is nu ff heel goed hoor. Neem nog één borrel, ga dan lekker met je poekels naar bed. Neem zakdoekjes mee en huil je leeg.

Wat is er gebeurd?
Praathoofdje, ik denk dat man gelijk heeft hoor. Het gaat niet om jou als mens of om jouw kwaliteiten. Het ging om geld en om regeltjes. Maar ik kan me helemaal voorstellen dat het wel zo voelt. Niet doen hè. Je bent een haske lief en prachtig mens en er is helemaal niks mis met je.

Het is gewoon heel rot dat die laatste dag zo gelopen is. Het had heel anders geweest als dat gedoe met die enkel niet was gebeurd. Dan had je gewoon de discussie uitgepraat en had je met veel veren in je achterkant afscheid genomen. Gewoon zoals je verdient.

Ga maar heel erg genieten van je herfstvakantie, goed uitrusten en jezelf een beetje verwennen. En geloof een beetje in jezelf.
TH, ik ben het helemaal met Splinter eens. Rust uit, doe leuke dingen, verzin opdrachten die je je kinderen kan geven, ga de stad in, kruip lekker tegen je vent aan en dan kan je volgende week met frisse tegenzin weer naar school.
hij kwam vanavond binnen of er niets aan de hand was.

Kus,kriebel en naast me op de bank.

Was naar verjaardag neefje geweest en vertellen wie er waren bladiebla.

Kopje thee gezet en TVOH kijken.

Toen kwam er reclame en ik gaf hem de afstandbediening om even te zappen.

Nee hij wou niet zappen hij " wou het even over ons hebben"

had al een beetje raar gevoel omdat hij zijn schoenen al die tijd aanhad (ja waar let ik op maar normaal is dat het eerste wat hij uitgooit)
Oh, Biebeltje, daar ben je weer.

Lekker laten stromen hoor, die tranen. Wat een oetlul.

Doe lekker wat Ratje zegt, poekels mee naar boven, snotterdoekjes erbij en je hoeft pas maandag weer je bed uit te komen.

Wees jij ook maar een beetje lief voor jezelf.
Och Biebje toch, alle knuffels en gofferdegoffers zijn gemeend hoor. Dit verdien je idd niet. Als je hier wilt komen uithuilen, doen hoor!! Maar als je liever lekker naar bed gaat (met misschien nog een extra drankje erbij?) dan is dat ook goed. Ook luisterend oor wacht tot jij er klaar voor bent! Meissie toch, wat enorm shit voor je!
ik gelijk BOF die stomp in mn maag en hand om strot gevoel....

Wel stoer gebleven en gezegd "nou kom dan eindelijk maar op"

hij had niet het 100% gevoel,kon er niet volledig voor gaan,kon zijn gevoel niet uiten en was te druk....... (tss)

hij gaf aan al weer een poos de ene dag het helemaal super te vinden en de andere keer weer niet.

Ook dat we te weinig overeenkomsten hebben.

Naja...alleen al het niet 100% voelen (=niet verliefd) is natuurlijk voldoende.

Ik heb hem wel gezegd hoe het de afgelopen maanden voor mij geweest is om mijn mond te houden over dingen als gevoel om hem te ontzien en te zorgen dat hij het niet op zn heupen kreeg en dichtklapte.

Dat ik doorheb nu dat ik mijzelf daar te kort mee heb gedaan en me teveel aan hem heb aangepast.

Dat dat niet zijn schuld was maar mijn eigen gedrag maar dat ik er wel veel last van heb (gehad)

hij vind dat zelf zijn grootste probleem.
Ik ga nu naar bed, Bieb heel veel sterkte vannacht en de komende dagen.
hij zei ook dat ik zn eerste echte relatie was en dat het voor hem heel moeilijk was om zich aan te passen.

(weinig van gemerkt maarja...dat krijg je als hij zijn mond niet opendoet)

nog een week en dan was het een half jaar geweest.

Raar idee....ik heb bijna alle dagen contact met hem gehad en alle weekenden waren we samen,sliepen samen.

Ik heb mn agenda vol staan met bv bruiloft,2motorfeestjes,verjaardag van zijn pa die groots uitpakt omdat die 80 wordt....

Ik heb me veel te veel op hem gericht en agenda is ineens heeeelemaal leeg.
Had ik net een heel verhaal getypt, klik ik per ongeluk ergens op...verhaal weg! Nou, poging 2...

En nu we toch in de trooststand staan:

TH, ook voor jou een dikke knuffel. Ik kan me goed voorstellen dat je dit op jezelf betrekt terwijl je weet dat dit niet zo is. Tegen financiële plaatjes die niet kloppen, kan je niks doen. Je man heeft zeker gelijk maar mannen zijn wat nuchterder in die dingen. Het voelt tpch als een soort afwijzing. Het is goed dat je nu vakantie hebt. Neem even TH-tijd want je klinkt alsof je er erg aan toe bent, je hebt ook zo'n drukke periode achter de rug met allerlei veranderingen. Ga dus lekker bijslapen, naar de kapper, shoppen, wandelen op het strand/in het bos...maak je hoofd lekker leeg zodat je er weer goed tegenaan kan en verstand en gevoel niet meer in een spagaat zitten.

En Ratje, wat fijn en wat naar tegelijk dat K. geopereerd gaat worden! Heel spannend en ik hoop echt dat 'ie daarna verlost is van alle ellende. Maar het gaat wel een flinke tijd in beslag nemen, lees ik al. Ook voor jou en K. alvast veel sterkte en een dikke
Biebje, als ik het zo lees ben je jezelf eigenlijk behoorlijk kwijt geraakt in die paar maanden. Da's lief en mooi van je maar je merkte de laatste tijd al wel dat dat zijn tol ging eisen. Ergens kijk ik hier dus niet heel erg van op (sorry) maar wel dat het van zijn kant is gekomen, of iig op deze manier. Ik had zo gehoopt dat zijn ogen open zouden gaan en zou beseffen wat voor wereldvriendin hij had en van zijn koudwatervrees af zou komen. Ik vind het erg shit voor je dat hij nu voor de makkelijke weg kiest en jou laat glippen. Hij weet niet wat hij laat gaan!!! De oen...

Lieve Bieb, je ziet het: je bent hem aan alle kanten tegemoet gekomen, meer heb je niet kunnen doen. MO is laf en kiest voor de 'makkelijke oplossing'. His loss maar jij zit er mooi mee.
Biebelien, heel veel sterkte! Begrijp ik het goed dat jouw relatie al eerder moeilijkheden had? Dat jij daardoor jouw eigen gevoel voorbij bent gegaan om hem te ontzien? Kon hij er niet tegen als jij uitte als je iets dwars zat?

En dat jouw agenda dan opeens zo leeg is lijkt me helemaal naar. Hopelijk kun je hem snel weer opvullen!

Bij mijn vriend en mij zou het juist omgekeerd zijn. Ik merk dat de meeste contacten en afspraken via mij en mijn vrienden gaan. Aan een kant vind ik dat wel eens jammer, maar aan de andere kant heb ik wel een stevige basis waar ik altijd op kan terugvallen.

Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht
Ratteke, bedankt voor jouw tip over het wormenmiddel in pastavorm! Daar ga ik eens naar informeren. Alleen is het nu wel moeilijk om dat vieze plaatje van olifantje weer uit mijn hoofd te krijgen!
Jeetje Bieb, dat is gewoon klote.

Het klinkt wel als een goed gesprek, voelt dat voor jou ook zo? Dat je je eigen dingen hebt kunnen zeggen?

Ik weet wel zeker dat dat zijn probleem is. Om een relatie te hebben en lief te hebben, zul je toch je gevoel moeten laten zien. En je hebt zelf inderdaad vaak genoeg met een rotgevoel gezeten omdat hij je onzeker maakte. Je kunt niet blijven trekken aan iemand die dat niet kan, daar doe je jezelf inderdaad tekort mee.

Je klinkt er nu wel anders over dan vorige keer, wat minder flabbergasted (schrijf je dat zo?). Klopt dat?
jeumig net nou ik me begon te realiseren dat ik wat meer mn eigen plan moest gaan trekken omdat ik me teveel naar hem voegde hoeft het al niet meer.

Maar ineens voelt het als een groot leeg gat...wat moet ik met al die tijd.

Hier alleen,groot huis en eenzaam k#tgevoel.

Ik begon me heel misschien heel voorzichtig te realiseren dat MO niet de meest geweldige match was en stoorde me al wel eens aan zijn slechte tefelmanieren en botte gedrag.

Nooit eens een complimentje of een leuk kadootje of blommetje.

Stiekum al wel gedacht dat hij het beste tot zijn recht kwam in zijn eigen habitat en meenemen naar mijn stadse vrienden met universitaire opleidingen en vette banen leek me al niet iets heel geweldigs

(lullig van mezelf vind ik...)

Maar ik was nog niet ver genoeg in dat proces dat ik hem al wou missen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven